2013. július 17., szerda

68. rész - Velem jössz

 Sziasztok! Nos, itt is az új rész. Csak annyit szeretnék hogy nagyon szépen köszönöm a kommenteket az előző részhez!
Nem is dumálok tovább, jó olvasást!
#Eenie


/Justin/

Nagyon boldog voltam. Végre megtörtént amire rég vártam, végre lefeküdtünk Emmával. Nagyon jó volt vele ez a közös lét. Most itt édesen szuszog a mellkasomon, biztonságban. Nem tudom róla levenni a szememet, olyan gyönyörű. A látvány akaratlanul mosolygásra húzza a számat. Ki élvezem ameddig csak lehet a közelségét, illatát és csókjait,hiszen ma délelőtt  el kell utaznom a turné miatt, és Scooter nem szeretné hogy velem jöjjön. Egyszerűen nem értem Scootert, még amikor beszéltünk 1-2 hónapja hogy Emma is jönne velem, de hogy azóta mi történt hogy ennyire negatív irányba megváltozott a véleménye Emmával kapcsolatban, én sem tudom. 
De most egy keveset nekem is kell pihennem, hiszen hajnal van már, és 11 órára a reptéren kell lennem. Beállítottam magamnak a telefonom az ébresztőórát,hogy 8 órakor jelezzen, hogy időben eltudjak készülni.

*Pár órával később*

A telefonom keltett, Emma még édesen aludt a mellkasomon,  óvatosan kimásztam alóla, nyomtam egy puszit az arcára, majd a fürdő felé indultam. Letussoltam, megmostam a hajamat, meg is borotválkoztam, egy 30 percbe került ez. De nem is gond, legalább tökéletes lesz a megjelenésem. Magamra csavartam egy törölközőt, és elkezdtem megszárítani a hajamat.

/Emma/

A napsugarai ébresztettek fel, megfordultam, de Justin nem volt mellettem, viszont  zajt hallottam a fürdőszoba felől, és biztos voltam benne hogy ott találom meg Justin-t. Felvettem a tegnapi ruhámat, az az a melltartót, és az alsóneműt. Kimásztam az ágyból, összefogtam a hajamat és a fürdő felé indultam. Mire oda értem a zaj pont megszűnt, épp kinyitni akartam az ajtót, mikor Justin megelőzött. Nagyra nyíltak a szemei, én meg nagy boldogan a nyakába ugrottam. Szorosan öleltem, és nem akartam engedni. A fejemet a nyaka mellé helyeztem, így megérezhettem a csodás és férfias illatát. Kezei lassan a derekam köré fonódtak, és éreztem hogy most már végre ő is ölel. Lassan felemelt és elkezdett lépkedni valamerre. A fejem még mint a nyakánál volt,nem akartam elvenni onnan, olyan jó volt. 
Justin nyomott egy puszit az arcomra, amire sajnos el kellett emelnem a fejemet a nyakától, de amint a az arcom az övével találkozott azonnal mindketten mosolyogni kezdtünk. 

-Gyönyörű vagy.-mondta mosolyogva- És csak az enyém.-puszilt meg
-Imádlak Justin, leírhatatlanul.-öleltem szorosabban- De mond meg,hova megyünk?
-Mindjárt megtudod.-kacsintott rám-

Nem is kellett sokat várnom, Justin oda lépet az erkély ajtóhoz, és a gyönyörű tenger látványa fogadott minket. 


  Justin letett és hozzá bújtam, kezeimmel körbe fontam a derekát, ő pedig a kezével átkarolta a vállamat. 
Összebújva figyeltük  a tenger hullámainak a táncát, és halk zenéjét. Csodás pillanat volt. 
Justin a szemeimet kezdte fürkészni, hamar meg is találta,de észrevettem rajta egy kis szomorúságot.

-Mi a baj édes?
-Az hogy turnéra kell mennem és nem tudom hogy mikor látlak, ölelhetlek és csókolhatlak újra.-hajtotta le a fejét-
-Ne csüggedj,megyek veled, nem rázol le ilyen egyszerűen.-nyomtam egy puszit az arcára-
-Akkor gyere pakoljunk!-ugrott fel Justin-

Justin azonnal mosolyogni kezdett,aminek szörnyen örültem, mert már rég láttam mosolyogni igazán őt, bár az éjszaka óta eléggé boldog. Megragadta a kezem és behúzott,majd elő kapta a táskáját és dobálni kezdte bele a cuccait, én csak ott álltam és figyeltem őt,ahogy katasztrófát készíti elő Igen, jól hallottátok, egy katasztrófát, hiszen most dobálja össze-vissza a cuccait, ruháit, hatalmas felfordulást hagyva maga után és hogy ez ne legyen elég, még rendes nem is tud bepakolni a táskájába,hiszen minden bele dobál és nem hajtogatja össze. Ekkor nem bírtam tovább nézni, oda mentem Justin-hoz és leguggoltam mellé.

-Justin ez nem fog így menni, segítek.-simítottam meg a kezét-
-Lehet hogy az jó lenne.-csókolt meg-
-Te addig pakold össze a fürdőszobában a holmidat, addig én rendet csinálok itt.-mutattam a fürdő felé-
-Jól van édes.-nyomott egy puszit a fejedre-

Justin felpattant és bement a fürdőbe és elkezdte össze pakolni a cuccait,én addig kint maradtam és Justin táskájában kezdtem pakolni.  Körülbelül 3 perce pakoltam, mikor hallottam hogy Justin telefonja csörög. Justin valószínűleg nem hallotta,mert a fürdőszoba ajtaja becsukódott, és rezgőre is volt állítva, tehát kétlem hogy hallotta volna. Felálltam oda mentem az ágyhoz és láttam hogy Scooter keresi. Gondoltam felveszem, nem vagyok rossz kapcsolatban Scooterrel, majd elmondja hogy mit szeretne, én meg átadom majd Justin-nak. 
Éppen köszöni akartam, mikor Scooter azonnal belekezdett a mondandójába.

-Szia Justin,csak annyi hogy 11-re legyél kint a reptéren, mert 12 órakor indul a géped és remélem megmondtad Emmának hogy nem szeretném hogyha jöjjön veled a turnéra.-hadarta el-
-...
-Ott vagy tesó?-kérdezte idegesen-
-...
-Mindegy, majd hívj és 11-kor legyél a reptéren!

Meg sem bírtam szólalni. Elejtettem a telefont és könnyek kezdtek el le folyni az arcomon. Nem akarja hogy menjek Justin-nal a turnéra? Azt hittem hogy ennél jobb a kapcsolatom Scooterrel, de most nagyot csalódtam benne. Mikor az első könnyek gördültek le az arcomon, éppen Justin lépett ki a fürdőszobából.
A holmijai között kutatott éppen.

-Azt hiszem összepakoltam, mi....Emma?!!! Mi történt???-oda sietett hozzám-
-Miért nem mondtad hogy Scooter nem akarja hogy veled menjek a turnéra?-hajtottam le a fejemet-
-Pont ezért, hogy ne okozzak fájdalmat.-húzott magához-
-Azt hittem hogy megbízhatok benned és elmondasz mindent!-emeltem fel a hangom-

Nem bírtam tovább, ki rántottam magam Justin karjaiból és kifutottam a szobából.

/Justin/

Mikor kirohant Emma a szobából a szívem teljesen összeszorult, nem tudtam hogy mit reagáljak rá.Egyszerűen lesokkolt. De tudtam nem állhatok itt ölbe tett kézzel, azonnal támadt egy ötletem. 
Emma az én ruháimat össze pakolta, az övéi meg már össze is voltak, így nem kellett sokat ezzel foglalkoznom. Felkaptam a kettő táskát és elindultam lefele a lépcsőn. Ahogy mentem lefele hallottam Emma szipogását, minden egyes szipogásánál össze szorult a szívem. 
 Leértem a lépcsőn és megláttam Emmát a kanapén,sírva és felhúzott lábakkal.

-Hát t..te.. hova..mé..mész??-törölte meg a szemét-
-Turnéra.
-Mi...mi..micsoda?-állt fel-
-Jól hallottad. Turnéra megyek és te is jössz velem.
-De..de.. Scooter mit fog szólni?
-Nem érdekel. Nem mondhatja meg hogy ki jön velem turnéra és ki nem. Ez az én turném, te meg az én hölgyem és úgy döntöttem hogy velem jössz.-húztam közel magamhoz-

Nem bírtam tovább, megcsókoltam.Nem bírtam tovább nézni ahogy itt előttem sír. Éreztem ahogy a könnyei az én arcomra vándoroltak át. Elváltam az ajkaitól és letöröltem a könnyeit.

-Nézd, nem fogom hagyni hogy Scooter elvegyen téged. Ha eltilt, akkor meg tiltott szerelemben leszünk. A tiltott gyümölcs a legédesebb. Nem igaz?-kacsintottam rá- Na menj gyorsan szedd össze magad és indulunk a reptérre.-csókoltam meg-

Emma szemei felcsillogtak és azonnal felrohant az emeletre és nem is telt el 10 perc és már készen jött le a lépcsőn.

-Gyönyörű vagy.-pusziltam meg-
-Te meg mindig valahogy  zavarba tudsz hozni.-bújt hozzám-

Rá mosolyogtam és már nyitottam ki neki az bejárati ajtót, kilépett rajta, nekem pedig gyönyör volt nézni csípője kecses mozgását.
Emma beült a kocsiba,én addig a táskákat betettem a csomagtartóba. Előre siettem és bepattantam a vezető ülésbe.

-Nos, akkor indulhatunk hölgyem?-vetettem rá a tekintetemet-
-Igen uram.-nevetett-

Váltottunk még egy csókot, majd beindítottam a motort és a reptér felé vettük az irányt.

3 megjegyzés:

  1. Uram Isten!De jó lett ez a rész is!Nagyon,nagyon tetszik!Kíváncsi vagyok,hogy mit fog majd szólni Scooter Justin és Emma nagy ötletéhez!Siess a következő résszel! <3 : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm szépen:)) mivel most már nem dolgozok, lehet hogy 2 vagy 3 nap és jön a folytatás de lehet hogy holnap is,ha elkezdem irni és irok is annyit, de siettek:))

      Törlés
    2. Díj nálunk:http://justinandcristal.blogspot.hu/p/dijak.html

      Törlés