2013. július 12., péntek

67. rész - Egy szenvedélyes éjszaka

Sziasztok! Tudom hogy már nagyon rég volt rész, bocsánatot is kérek, de most már hogy végeztem a munkával, sokkal több időm lesz írni! Jó olvasást nektek!
#Eenie
/Emma/

Justinnal a kanapén feküdtünk és már lassan 10 perce csak egymás ajkait faltuk. Imádom a kis húsos ajkait, megunhatatlanok és tökéletesen illenek az én ajkaimhoz.  A kezeim Justin pólója alá kalandozott, majd a kockáit kezdtem el simogatni. De a kezem többször is beleakadt a felsője egy-egy részébe, így gondoltam elég volt.

-Nem akarsz megszabadulni a felsődtől?-húztam végig az arcán az ujjaimat-
-Megakarjak?-kérdezte, kis mosollyal-
-Igen, akarj minél gyorsabban!-adtam ki neki a parancsot-

Azonnal levetette és ledobta földre a felsőjét, amit imádok, hiszen egy trikó, amin a hasizmai tökéletesen átlátszanak. 
Ahogy eldobta a felsőjét, vissza tapadt az ajkaimra és egyre hevesebb csókokat kezdtünk adni egymásnak. Rajtam még mindig Justin inge volt és egy melltartó és egy alsónemű. Justin kezei vándorolni kezdtek a testemen. Minden pontját bejárta, nem volt olyan amit nem, de persze csak külsőleg. Justin keze lassan a melltartóm pántjához kezdtek érni, mikor feltette a nagy kérdést.

-Emma, szeretlek és ma éjszaka megakarom neked mutatni hogy mennyire. Már nem tudok neked ellenállni, most is itt fekszel egy szál melltartóban és bugyiban, ami engem nagy örömmel tölt el. Kérlek, engedd hogy ma este a magamévá tegyelek. Megadod az esélyt erre?-kérdezte nagy, csillogó szemekkel-
-Justin, én is szeretlek és igen, megadom az esélyt, sosem voltam ilyen biztos semmiben, már nem bírom ki, tied vagyok, de nem teljesen. Tégy a magadévá, most azonnal.-mondtam nagy mosollyal-

Justin pupillái nagyra nyíltak, láttam rajta  hogy meglepte a válaszom, de már fél éve vagyunk együtt, lehet hogy ez valakinek túl gyors tempó, de már többször is leakartunk már feküdni egymással, de eddig nem éreztem magam készen rá. De most már itt az idő, érzem hogy most itt a tettek ideje, és nagyon is vágyom Justin-ra, nem bírom tovább. Csak egy furcsaság volt, egy kanapén akarunk elsőnek szeretkezni? Azért nem ez a "megfelelő hely".

-Öö..Justin.. Gyors kérdés. Nem lenne jobb inkább az ágyban, mint itt ezen a kicsi kanapén?-nevettem el magam-
-Lehet hogy igazad van.-nevette el ő is magát-

Justin leszállt rólam és a kezét adta hogy segítsen. Tiszta úriember. A kezemet bele helyeztem az övébe, és elindultam, de Justin vissza húzott magához. Szorosan egymáshoz simultunk, és a szemeimet leste Justin, majd szóra nyitotta az ajkait. 


-Ugye nem bánod ha én vinnélek fel az emeletre?-simogatta az arcomat-
-Miért bánnám? Imádok a karjaid között lenni.-mosolyogtam rá-

Nem is kellett neki több, azonnal felkapott, egyik kezével a térd hajlatom alatt fogott, a másikkal a hátamat támasztotta és közbe simogatta. Egy kicsi riadtság rajzolódott ki az arcomra, amit Justin azonnal észrevett.

-Nyugodj meg hercegnő, tartalak.-puszilta meg a homlokomat-

Egy kis mosoly szaladt végig az arcomon, és a röpke félelmem azonnal elszállt. A fejemet Justin mellkasára helyeztem és hallgattam szívének az ütemét. Justin apró puszikat nyomott a homlokomra, ami teljesen megnyugtatott. Éppen a lépcsőn vitt fel, mikor rám szegezte gyönyörű barna szemeit, egy mosoly kíséretében. Nem tudtam neki ellenállni, úgy éreztem hogy ott fogok szét folyni Justin karjaiban.  De már nem volt rá időm, hiszen Justin-nal felértünk a szobába, és az ágyhoz értünk. Justin mint mindig, óvatosan letett az ágyra, feljebb másztam, ő is pedig lassan elkezdett rám "mászni". Azonnal az ajkaimra támadt, hevesen kezdte el őket falni. Justin leszedte rólam az inget, ami volt rajtam, ezért neki könnyű dolga volt. Most én következtem. Mivel a pólója már a nappaliban lekerült róla, ezért csak a nadrágja maradt rajta. El is kezdtem az övével bajlódni, majd észrevette hogy egy kevéske segítségre van szükségem, ezért kilazította az övét, így könnyen letudtam róla szedni. Most már mindketten egyenlőek voltunk. Rajta csak egy boxer volt, rajtam pedig csak melltartó és egy alsónemű. Újra visszatért az ajkaimhoz, a bal lábamat átdobta maga fölött és úgy tartott,de hamar áttért a nyakamra. Lágyan a tarkóját simogattam, majd beletúrtam a selymes és tökéletes hajába. Justin apró csókokat adott a nyakamra, majd a fülemet is elkezdte csókolgatni. Keze átvándorolt a hátamra, pontosan a melltartóm kapcsolójához. Bajlódott vele egy kicsit, de aztán sikeresen leszedte rólam, és eldobta a szoba egyik pontjába. Mivel én voltam alul, gyorsan változtattam a helyzeten. Gyorsan Justin-on felül kerekedtem és a csípőjére ültem. Azonnal felült, és a kezeit a derekamra simította, mivel még nem látott így félmeztelenül, eléggé felcsillogott a szeme, és nyomott pár csókot a mellemre, egy pár nyögés hagyta el a számat, így fejeztem ki a tetszésemet. Justin keze az alsóneműm oldaléhoz ért, és elkezdte lehúzni rólam. Közben apró csókok csattantak el köztünk. Végre sikerült neki leszedni rólam az alsóneműmet, most én jövök. Lecsúsztam a csípőjéről, és megálltam a férfiasságánál. Ujjaimat végig húztam a hasán, ami eléggé tetszett neki, hiszen láttam hogy beleharapott az ajkaiba. Végül beleakadtam a boxerre szélébe. Nem is vártam többet, megakartam tőle szabadulni, amilyen gyorsan csak tudtam, mert már nem bírtam magamon uralkodni, annyi akartam már  Justin-t. Leszedtem róla és eldobtam, majd  megnéztem a híres Jerry-t. Justin büszke arccal nézett rám, és várta a véleményemet.
Nem is kellett sokat várnia.

-Nem rossz.-kacsintottam rá-
-Igyekeztem hogy jó legyen neked-mondta egy kacér mosollyal-

Hirtelen Justin felpattant az ágyból és az éjjeli szekrényhez sietett, kikapott a fiókból egy kis zacskót, és kiszedte a tartalmát, és felhelyezte ahova való az. Most már készen álltunk. Vissza jött Justin és rám feküdt, majd lassan rám vezette a tekintetét. 

-Biztosan akarod ezt?
-Biztos. Csak téged akarlak, tégy a magadévá.-kacsintottam rá-

Nem is kellett neki több, belém hatolt. Azonnal felnyögtem, de élveztem hogy végre az övé vagyok. Elkezdett gyorsítani a tempón, és egyre jobban élveztem amit csinált. Kezemet a hátára vezettem és végig karoltam. Nem tudtam magamon uralkodni, tudtam hogy ez most fájt neki, mert láttam az arcán a fájdalmat, de amilyen gyorsan végig karoltam a hátát, olyan gyorsan is eltűnt a karmolás utáni fájdalma. Láttam azért az arcán hogy fájt neki, de élvezte. 
Felül kerekedtem Justin-on, és az ágyékára ültem, a férfiasságán elkezdtem lassan mozogni. Kezei a csípőmre tapadtak, és a mozgásomhoz illően mozogtak a kezei a csípőmön. Justin száját elhagyta pár nyögés, utána mindketten "elélveztünk". Kidőltem Justin mellé, még mindketten ziháltunk, de tudtuk hogy ez volt életünk egyik  legjobb estéje. Fejemet Justin mellkasára hajtottam, és elkezdtem gyengéden simogatni a kockáit. Justin a hajammal kezdett el játszani, és nem elleneztem. Majd lassan felemeltem az arcomat, hogy Justinnéval legyen egy magasságban. Egy mosolyt intézett felém, amit már nagyon rég láttam az arcán.

-Csodás volt ez az éjszaka veled.-simogatta az arcomat-
-Én is ugyan ezen a véleményen vagyok. Szeretlek Justin.-bújtam jobban hozzá-
-Én is téged Emma, teljes szívemből.-nyomott egy puszit a homlokomra- De csak egy gond van, holnap muszáj elutaznom, hiszen a turné kezdődik, de nem akarlak itt hagyni..-csöndesült el a hangja-
-Én sem akarom hogy elmenj, de muszáj. A rajongóiddal is kell foglalkoznod.-nyomtam egy puszit az arcára- De most egyenlőre ezzel ne foglalkozunk, majd megbeszéljük reggel, igaz már hajnali 3 óra van, inkább pihenjünk.-mosolyogtam rá-
-Jó éjszakát édes.-csókolt meg-
-Neked is.
-Szeretlek.
-Szeretlek.

A fejemet Justin korona tetoválásra hajtottam, átölelte a derekamat, és összebújva adtuk át egymást az álom világnak.

2 megjegyzés:

  1. OMB!Annyira vártam már ezt a részt,de mindig az mondogadtam magamnak,hogy biztos valami jó résszel akarsz nekünk elôdrukkolbi.Hát szivi,csak,hogy tudassam veled,SIKERÜLT!Eszméletlenül jó lett ez a rész IS...Siess a következô résszel!Puszillak!

    VálaszTörlés
  2. wow.ez nagyon jó lett.ez rész lett a legjobb.kövit gyorsan! <3

    VálaszTörlés