2013. augusztus 1., csütörtök

71. rész - Los Angeles



 Sziasztok! Itt is a folytatás, remélem tetszeni fog, eléggé hosszú lett. Írjatok kommenteket mert kíváncsi vagyok hogy szerintetek milyen meglepésre készül Emma. Szóval, írjatok! Jó olvasást!
#Eenie


/Justin/

Reggel 8 óra van és még mindig repülünk. Emma még édesen aludt a karjaim közt, fejét a mellkasomon pihentette, nem is akartam megzavarni, hiszen eléggé kimerült a tegnapi támadástól. A fejemet felé fordítottam és egy apró csókot nyomtam a szája szélére. Erre a tettemre elkezdett mocorogni és lassan felnyíltak a pillái. Szemeit rám emelte, egy édes mosoly kíséretében.

-Jó reggelt hercegnő.-mosolyogtam rá-
-Jó reggelt szerelmem.-bújt közelebb hozzám-
-Hogyan aludtál?
-Jól, nagyon jó álmom volt.
-Elmeséled nekem?-hajoltam közelebb hozzá-
-De akkor nem fog valóra válni.-hajtotta le a fejét-
-Majd én segítek valóra váltani.-kacsintottam rá-Na akkor hogyan is van az az álom?
-Egy templomban voltam, a szüleimmel, Dávid is ott volt, tudod a tesóm, a te szüleiddel és Scooterék-kel, de te sehol sem voltál. Rajtam egy fehér menyasszonyi ruha volt,majd jött apum és mondta hogy itt az idő, én bele karoltam és kinyíltak az ajtók, felcsendültek a harangok és egy ismeretlen alak állt nekem háttal a pappal szemben. Egyre jobban közelítettem az oltár felé, többször apára tekintettem, megnyugtatótan vissza mosolygott rám. 
Oda értünk a paphoz, apa megölelt és elengedte a kezem. Az ismeretlen alak megfordult és elvarázsolt a mosolyával,mint a legelső találkozásunkkor. Igen, te voltál az, aki megfordult, és elvarázsolt a mosolyával. Melléd léptem és megfogtad a kezem és mosollyal az arcodon mondtad nekem halkan hogy "Gyönyörű vagy." Erre csak egy mosoly rajzolódott ki az arcomra. Mindketten a pap felé fordultunk és bele kezdett a ceremóniába. Aztán jött a boldogító igen. 

-Justin Drew Bieber, szeretnéd az itt megjelent Nagy Emmát hites feleségednek?-kérdezte a pap-
-Igen.
-És te Nagy Emma, szeretnéd az itt megjelent Justin Drew Biebert hites férjednek?
-Igen.
-Mostantól férj és feleségnek vagytok, megcsókolhatja a menyasszonyt Justin.

-Egymás felé fordultunk és te lassan elkezdtél felém közeledni, kezedet az arcomra helyezted, rám mosolyogtál, majd lágyan megcsókoltál. Közben az ott lévők tapsoltak és örvendtek hogy össze házasodtunk. Úgy ennyi az az álom, de valamiért egy tökéletes álom ez.-bújt jobban hozzám-
-Ez az álom hidd el valóra fog válni.-nyomtam egy puszit a homlokára-
-Szeretlek Justin teljes szívemből.

Nem is kellett többet mondania, rá villantottam egy mosolyt és megcsókoltam.  Ajkai rátapadtak az enyémre, majd lassan szétnyíltak. Kezeim a hátára simultak, majd lassan a kezeim elkezdték a gerinc vonalát simogatni. Kezei a mellkasomról a nyakam köré fonódtak, majd többször a hajamba túrt. Emma jobb lábát átdobta fölöttem, majd a derekamra ült, így fel tudtam ülni és így az ölembe volt Emma. Haja az arcomba lógott, kezeivel arrébb simította a kósza szálakat, majd kezeit újra a nyakam köré fonta. Elváltam az ajkaitól és a nyakára kezdtem el apró csókokat nyomni. Fejét hátra hajtotta, mellkasa felemelkedett. Teste gyönyörű formát vett fel. A melle, az én mellkasomhoz nyomódott, kezei a hátamra tapadtak. Fejét lassan vissza emelte, majd megcsókolta a felső ajkamat. Lassan elhúzódott tőlem és gyönyörű mosolyát rám vetette.

-Szeretlek Justin.
-Teljes szívemből szeretlek Emma.

Közelebb hajoltam hozzá és nyomtam egy hosszú puszit az ajkaira. 
Megöleltem és nem engedtem sokáig. Fejét a vállamba temette, kezemet a hátára tettem és simogattam azt. Percekig csak ült az ölemben, szótlanul. Éreztem, hogy nem akarja hogy most ezt a pillanatot megzavarjam. Jó volt neki ez a kis csönd. Feje még mindig a vállamban volt, haja a szétterült a vállamon, ami selymesen mozgott a vállamon. Pár perc elteltével, Emma felemelte a fejét és ajkait szóra nyitotta.

-Menjünk ki, köszönjünk a többieknek. Biztos fent vannak.
-Igazad van, én tegnap óta nem láttam őket.
-Akkor menjünk, csak előtte át öltözök. 

Emma felugrott az ölemből és a bőröndjéhez sietett, kikapott egy piros toppot, egy fekete térd nadrágot és egy sportcipőt. Gyorsan átvette, majd felfogta a haját. Hihetetlen hogy 5 perc alatt elkészült. Én is átöltöztem, fehért trikó, fekete térd gatya és fekete Vans cipő.

-Mehetünk?-ragadtam meg a kezét-
-Mehetünk.-mosolygott rám-

Emma előre ment és ő lépett ki elsőnek a szobából. A többiek már fent voltak, hiszen mindenki a turné körül sürgött, Scooter az időpontokat egyeztette, Kenny a biztonságiakat rendezte, Nick, a tánctanár, a gépén nézte a táncokat, anyu a hotelt intézte és így mindenki el volt foglalva. 

-Jó reggelt-köszöntünk egyszerre Emmával-
-Jó reggelt.-köszönt mindenki vissza-

Lepacsiztam mindenkivel, anyunak nyomtam egy puszit az arcára, majd leültem Emma mellé. Kezemet a combjára tettem, kezét rá tette, majd felém fordult és nyomott egy puszit az arcomra.
Jól elbeszélgettünk, nevettünk is sokat. Hiányzott már ez. Régen volt már így együtt a Bieber Team, tehát jól esett hogy így újra össze hozott minket a turné. 
Olyan 10 óra fele megszólalt a pilóta.

-Kedves utasaink! Kérjük üljenek a helyeikre, csatolják be az öveiket, meg kezdjük a leszállást.

Felálltunk Emmával és vissza tértünk a mi kis szobánkba. Leültünk egymás mellé, becsatoltuk az öveinket és néztük a kék eget, miközben a gép ereszkedni kezdett. Utálom amikor leszállást van vagy felszállás, mindig bele süllyedek az ülésbe.

-De nem szeretem ezt.-néztem Emmára és az ajkaimat lefele fordítottam, mint aki szomorú lenne, erre ő csak elnevette magát-

Nagyjából tíz percig tartott a leszállás, utána már könnyen mozogtunk. Megállt a gép, majd felálltunk az üléseinkből és a bőröndjeinkhez mentünk és elindultunk a kijárat fele. Emma elől ment, én pedig utána. Mikor kiléptünk,csodásan sütött a nap és a híres Hollywood felirattal találtam magam szemben.



Emma szájtátva nézte a csodás Los Angeles-t. Éppen a Hollywood feliratról készített képet, mikor hátulról megöleltem.

-Na, hogy tetszik LA?-fontam a derekát körbe a karjaimmal-
-Eddig nagyon tetszik.
-Készítsünk képet!-ugrottam fel-

Hirtelen jött ez az ötletem, csak megfogtam Emmát, a karjaival átfonta a derekamat, én átkaroltam őt a vállán, szóltam Nick-nek hogy készítsen rólunk egy képet és már készült is a kép. 
Vissza kértem a telefonomat Nick-tól és megnézztük közösen Emmával a képet.

-Ez nagyon tetszik.-mutatott a telefonomra- Tedd fel Instagramra!-mosolygott rám-

Nem is kellett sokat kérnie, fel is tettem és írtam hozzá egy kis szöveget is.

"Megérkeztünk Los Angeles-be."

Ezzel a kis szöveggel fel is töltöttem a világhálóra. Scooter intett nekünk, hogy indulunk a hotelbe, majd ott lesz egy csapat megbeszélés. Kézen fogtam Emmát és a többiek után vettük az irányt. Már várt minket a leszálló pályán a turné busz, amibe be is szálltunk hamar, velünk tartott Scooter, Carin, Kenny és Anya, a táncosok, zenészek és még a stáb tagok is.
A busszal gyorsan elhagytuk a repteret és a hotel felé vettük az irányt. Át haladtunk egész Los Angeles-en, így egy kis város nézésre is volt lehetőségünk. Csodás egy város. Itt mindig pezsgés van. Az emberek mindig az utcákon vannak, zenélnek, táncolnak, jól érzik magukat.Eltudják engedni magukat, nem aggódnak semmin, ha meg valami gondjuk van életükben, arra az időre mire kijönnek az utcákra elfelejtik. 
Nagy gondolkozásomat Emma édes hangja törte meg.

-Itt vagyunk Justin.-mosolygott rám-

Vissza mosolyogtam rá és nyomtam egy szájára egy puszit. Megállt a busz a hotel előtt, ahol rengeteg rajongó várt. 

-Uramisten. Mennyien vannak.-száj tátva nézte őket Emma az ablakon keresztül-
-Hát igen. Nem csak te vagy belém szerelmes.-kacsintottam rá-
-Gyertek! Most betudunk menni. Biztosítva van a bejárathoz vezető út!-szólt Kenny-

Megragadtam Emma kezét és a busz kijáratához mentünk és ahogy kiléptünk a rajongók vad sikítozásba kezdtek. Emmával kézen fogva mentünk, közben integettem nekik. Hamar beértünk a hotel aulájában, ahol Scooter várt minket.

-Szóval, egy kis figyelmet kérnék. Elmondom a szoba beosztásokat. A zenészek és a táncosok a negyedik emeleten lesznek, a többiek mindannyian az ötödik emeleten, én és Carin 536-ban,Pattie a 537-ben, Kenny és a biztonságiak a 538-ban,Justin és Emma pedig 539-ben lesznek. Ha valakinek  valami gondja van a szoba beosztással az hozzám forduljon. Nos, akkor foglaljuk el a szobákat.

Mindenki a lift felé ment, de mivel hogy én klausztrofóbiás vagyok, ezért én lépcsőn fogok fel menni az ötödikre. El is indultam, mikor észleltem hogy Emma is itt van velem. 
 Láttam rajta, hogy nincs sok kedve lépcsőzni.
 Oda léptem hozzá, kezeimet az arcára helyeztem.

-Menj nyugodtan lifttel. Tudok én egyedül lépcsőzni.-mosolyogtam rá-
-Ki bírom én azt az öt emeletnyi lépcsőt. Nem tudsz ilyen könnyen lerázni.-oda adta Kenny-nek a bőröndjét hogy vigye fel,rám kacsintott és már indult is nekik a lépcsőknek, a kezét kitépte az enyémből és már ment is fel fele- Na mi lesz Justin?? Nem jössz?-kezét csípőjére tette és meg állt velem szemben, egy kacér mosollyal az arcán-
-Csak előnyt adok neked.-mosolyogtam rá-

Ahogy kimondtam meg indultam a lépcső fele és ahogy ezt Emma meglátta, hevesen elkezdted  fel felé futni.

-Csak ennyire vagy képes?-nevetett-
-Utol foglak érni!-üvöltöttem utána-

Már a harmadik emeleten tartottunk, mikor lelassult és megállt. Neki dőlt a falnak és zihálva vette a levegőt. Felértem és oda dőltem mellé.

-Ki dőltél?-nevettem-
-Azt hiszem nem kellett volna ki hagynom a tesi órákat.-nevetett-

Közösen nevettünk, majd támadt egy ötletem.

-Gyere, felviszlek.-nyújtottam oda neki a kezemet-

Megfordultam és hamar vette Emma a lapot, felugrott a hátamra,kezeit a nyakam köré fonta, majd indultunk is fele. Körülbelül 2 perc alatt fent voltunk. Nevetve és zihálva értünk fel, ahol már mindenki csak minket várt. Mindenkin az a tekintet ült ki az arcára, hogy "Mit is csináltok ti most?". 
Kezeimet zsebre tettem,majd kigondoltam egy választ.

-Kihagyta a tesi órákat, ezért ilyen gyenge.-nevettem, majd Emma oldalba vágott-

Magamhoz húztam és nyomtam a fejére egy puszit. Mindenki letette a bőröndjeit a szobájába, majd újra megbeszélés következett.

-Nos, ha itt van mindenki neki kezdenék.-szólalt fel Scooter- Most az a helyzet hogy, Justin és a táncosok és a zenészek elmennek próbálni, utána sajtótájékoztató, vacsora, Meet&Greet, majd koncert. Ez a mai nap forgatókönyve. Csak ennyit akartam mondani. Indulhattok is a koncert helyszínére.-mutatott a lift fele Scooter-

Nem akartam most próbálni. Emmával akartam lenni. Oda mentem hozzá és megöleltem. 

-Gyere velem. Nézd meg a próbát.-simítottam végig az arcát-
-Nem mehetek, Pattie-vel és Carin-nel megyek vásárolni.-hajtotta le a fejét-
-Jól van. Nem baj, menj. Megérdemelsz egy kis pihenést.-emeltem fel az állánál a fejét-
-Köszönöm. Jó próbát.
-Köszi, nektek meg jó vásárlást.-adtam neki egy búcsú csókot és elmentem a táncosokkal-

/Emma/

Elment Justin, most már hozzá kezdhetünk a meglepetéshez. Megkerestem Carin-t,Pattie-t és Scooter-t. Épp Még kint a folyóson beszélgettek, mikor oda mentem hozzájuk.

-Justin elment. Neki kezdhetünk a meglepetésnek. -néztem rájuk nagy mosollyal-
-Mit mondtál neki?-kérdezte Scooter-
-Azt hogy elmegyek a lányokkal vásárolni.
-Ügyes kislány.-pacsiztunk egyet Scooter-rel- Akkor induljunk is, már várnak téged. 

Le lifteztünk, majd a mélygarázsba mentünk, ahol már várt minket egy kocsi. Beszálltunk és már el is indultunk az első helyszínre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése