2013. augusztus 5., hétfő

72. rész - Victoria's Secret

Sziasztok! Itt is az újabb rész, remélem tetszeni fog, és egy gondom van. Rettentő kevés a komment... és ez letör, ami azt jelenti nekem hogy nem tetszik nektek a történetem... Kérlek mondjátok meg a véleményeteket az egészről! Mert ha így megy, lehet hogy befejezzem a blogot...
#Eenie

/Emma/

A kocsiban Scooter elintézett pár telefont, én addig Carin-nel és Pattie-vel jól elbeszélgettem. 

-Emma, kislányom, tudod hogy már régóta a családtagként tekintünk rád - fordult felém Pattie - és azt szeretnénk tőled kérni, hogy ma este, a koncert után vissza megyünk a hotelbe, utána pedig egy kis buliba, amit a stábnak, a táncosoknak és persze a turnén résztvevő összes embernek szervezünk. És az lenne a feladatod, hogy hozd el oda Justin-t. Tudjuk, hogy mindig kifárad a koncertek után, de most valahogy rá kellene venned hogy eljöjjön. - kémlelte a tekintettemet Pattie, hogy hogyan reagálok erre a kérésre-
-Persze, megoldom. Ha rajtam múlik ott lesz, ne aggódj. - öleltem meg - És hányra kell menni? -kérdeztem-
-A koncertnek este 10 órakor van vége, a buli pedig 11 órakor kezdődik, de nektek úgy fél 12-re kellene oda érkeznettek. 
-Rendben ott leszünk.

Mire mindezt megbeszéltük, oda értünk a helyszínre. Egy kisebb sétáló utcára érkeztünk meg, ahol eléggé sok ember sietett a dolgára. Scooter utasított minket, hogy vegyünk fel egy-egy napszemüveget, hogy ne legyünk felismerhetők. Azonnal kikaptam a táskámból egy pilóta fazonú szemüveget, fel is vettem és készen is álltunk a kiszállásra. Kiszálltunk és megéreztük ahogy a nap a bőrünket kezdi el simogatni, már vártam erre az érzésre. Amint megfordultam, meg láttam egy csodás üzletet. VICTORIA'S SECRET.


Nem hittem a szememnek. Egy igazi Victoria's Secret bolt előtt állok.Az állam a földet súrolta. Kedvenc fehérneműs üzletem volt. Mellém lépett Scooter, átkarolta a vállamat és rám mosolygott.

-Itt is vagyunk. Látom nagyon tetszik.-nevetett-
-Imádom. El sem tudom mondani hogy mennyire örülök.
-Ezt jó hallgatni. De menjünk, mert már várnak minket. 

Scooter elindult befele, és Pattie, én meg Carin követük őt.  Ahogy beléptem, minden fele szebbnél szebb fehérneműk voltak. Minden fele kapkodtam a tekintettemet, de Carin zavart meg.

-Látom nagyon tetszik a hely, de gyere már nagyon várnak rád. - fogta meg a vállamat,egy mosoly kíséretében- 

Össze szedtem magam, és követem Carin-t. Át haladtunk az egész üzleten, majd az utunk egy fotó stúdióba vezetett. Éppen  ruha próba volt mikor beléptünk, nagy árgus szemekkel figyeltem ahogy a gyönyörű és csinos modellek, ahogyan szebbnél szebb fehérneműkben  pózolnak a kamerának. Scooter gyorsan elsietett, szólt hogy mindjárt jön. Megálltam Pattie mellett, és néztük a modelleket. De sajnos nem tartott sokáig, Scooter vissza jött, oldalán egy öltönyös, szemüveges férfival. 

-Szia. John Hammsen vagyok - nyújtotta a kezét-
-Üdvözlöm, Emma vagyok.-ráztam meg a kezét-
-Nyugodtan tegezhetsz, nem vagyok olyan idős.-nevette el magát-
-Rendben John.- egy kevés nevetés csúszott ki a számon-
-Akkor gyere, bemutatlak egy modellnek, utána kezdjük is a munkát.

Követtem John-t, aki oda ment ahhoz a modellhez, akit Pattie-vel figyeltem az előző percekben. John intett hogy menjek oda, nem is tétováztam, azonnal oda siettem.

-Ő itt Emma.-mutatott rám, miközben a modell nagy mosolyt vetett rám-
-Szia, Miranda Kerr vagyok.
- Emma Nagy vagyok. -nyomtunk egymás arcára kettő puszit-
 -Velem fogsz együtt dolgozni, vagyis én fogok neked segíteni a próbákon és a fotózáson.- mosolygott rám-
-Nagyon örülni fogok neki, hogy egy ilyen tapasztalt modell fog engem támogatni.-éreztem hogy vér áramlik az arcomba, ami miatt elpirultam picit-
-Ne szégyenlősködj! Itt minden nagyszerű. De ha nem gond vissza megyek, de utána kezdünk is a veled való munkához. 

Megöleltük egymást és vissza ment a kamerával szemben. 
Miranda egy gyönyörű nő. Nagy szemekkel figyeltem, ahogy egy csoda szép fekete, arany fehérnemű szettben pózolt. Nem erőlködött, természetesen vette hogy fotózzák. Mindig tökéletes pózokat mutatott be. Képernyőn figyeltem a kész képeit. 


Csodás mosolya bevilágította az egész szobát. Még vagy 20 darab fotó készült róla, majd oda jött hozzám.

-Azt hiszem végeztünk, menjünk kiválasztani a te fehérneműs szetetted. -belém karolt, és átvitt egy kisebb szobába, ahol sok ember szorgoskodott. 
Miranda előre ment, és bejelentette hogy megérkeztem.

-Emberek! Figyeljetek! Ő itt Emma, és neki keressünk egy csodás szettet!-utasított Miranda az embereket-

Azonnal körém sereglettek az emberek és elkezdtek méregetni, szín palettával nézték a szemem színét, majd hoztak pár darab fehérnemű szettet, és megkértek hogy próbáljam fel. Felvettem az összeset, de egyik sem volt jó. Nem láttam sehol Mirandát, megfordultam és éppen indultam levenni a rajtam lévő szettet, mikor Miranda hangját hallottam meg.

-Várjatok!! Ez biztos jó lesz!! - futott oda hozzám - Menj, próbáld fel! -nyomta a kezembe a szettet-

Köszönésképen megöleltem, majd mentem öltözni. Levettem magamról ami éppen rajtam volt, és felvettem amit Miranda adott. Ez egy fekete színű, rózsaszín csipkével díszített szett volt. Nagyon megtetszett.
Megnéztem magam még egyszer a tükörben, majd kiléptem a függöny mögül.
Mindenki száj tátva nézett, majd Miranda oda jött hozzám.

-Tökéletes. - mosolygott rám - Szólok John-nak hogy meg van a megfelelő darab.-kacsintott rám-

Fél perc alatt ott teremt John, Miranda oldalán és szemei fel alá jártak, miközben engem nézett.

-Ez a legjobb! Irány a fotózás! - mutatott a fotóstúdió fele-

Azonnal megindultam, majd amikor oda értem fotós elé, Miranda  mellém lépett és adott pár tanácsot.

-Ne légy ideges, csak erezd el magad.-ölelt meg-

Vettem egy nagy levegőt,  és oda sétáltam a fehér díszlet elé.Pattie, Scooter és Carin mosolyogva néztek engem. Kapcsoltak egy kis zenét, és hát a modellek között nagy sikere van Justin-nak, ezért a Beauty and a Beat című számát kapcsolták be, amire eltudtam magam engedni, hiszen ez az egyik kedvenc számom tőle.  Azonnal kattogtak a vakuk és szólt a fényképész,hogy nagyon jól csinálom, csak így tovább. Lett nevetős,komoly és sokféle. Mikor kész lettünk, oda mentem Miranda mellé, aki a monitoron figyelte a rólam készült képeket. 

-Nagyon jók lettek, de ez a kedvencem. Ezen nagyon vidám vagy.-nevetett- 
-Nekem is tetszik.


Még 20 percig tartott a fotózás, éppen öltöztem vissza, amikor Miranda, John, Scooter és a lányok oda jöttek hozzám. Miranda nagy vigyorral az arcán lépett mellém, és már a száját lassan véresre harapdálta, az izgatottságtól.
Majd belekezdett. 

-Szóval, a képeid nagyon jók lettek Emma, és a testednek is csodás formája van. Mindened meg van hogy modell légy, és szeretnék téged betenni az idei Victoria's Secret Fashion Show  müsorába. Nos, benne vagy? -lépett közelebb Miranda-

Tekintettem Scooter és Pattie közt cikázott, ők mosollyal és bólogatással támogattak.

-Öhm, hát nem is tudom mit mondjak....-hajtottam le a fejemet- Szívesen benne lennék, hiszen nem mindennap kapok ilyen lehetőséget.-nevettem el magam- 
-Ez nagyszerű! Csodás leszel!- ugrott a nyakamba Miranda-

Lehet hogy még csak pár órája ismerem Mirandát, de szörnyen kedves velem. Nagyon megkedveltem.

-És már tudjuk is melyik szekcióban leszel!-mondták egyszerre John-nal-

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett!:)
    nehogy abba merd hagyni a blogot mert nagyon szeretem!:3
    ja és bocsi hogy eddig nem komiztam de most már biztos fogok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem azért irtam oda hogy kommizatok, mert rátok akarom eröltetni, csak elmúlt 4 vagy 5 résznél(ha jól emlékszem) egyáltalán egy komment sem jött...és az az érzés támadt bennem, hogy meguntátok az irásomat, nem tetszik nektek... mert mindig csak Emma és Justin van a főszerepben,de ez most megfog változni!! Most nagy fordulatot fog venni az egész történet, minden előfordulhat majd;)

      Törlés
  2. Ééééés én még mindig imádom!Megértem a bajod forrását és teljesen igazad van!A kommentárokkal mindenki induljon be,hogy ne legyen vége blognak!Nagyon,nagyon jó lett ez a rész is!Imádom!Siess a következő résszel! : ) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Regina:) <3 Még holnap lesz egy rész, mert aztán szerdától péntekig pesten leszek.:)) Most nagyon bele lendültem az irásba, hosszabb részeket is irok, és remélem jobb hogy hosszabb részek vannak:)

      Törlés