2013. július 27., szombat

70. rész - Repülő éjszaka

 Sziasztok! Itt is van a 70. rész, ami nekem hatalmas "mérföldkő" a történet során. Most lesz pár fordulat Emma és Justin kapcsolatában, egyenlőre nem árulok el semmit, de készüljetek, bármi megtörténhet! 
Igyekszek a következő résszel, ahogy tudok, tehát legyetek résen mert bármikor jöhet új rész!;)
#Eenie


/Emma/

Éreztem hogy a gép emelkedik és egyre jobban belenyomódtam  az ülésbe. Szörnyű érzés. Egyébként sem szeretek repülni, de most Justin miatt kivételt teszek.
 Most éppen a turné következő helyszínére utazunk, ami Los Angeles. Justin este lép fel, előtte Meet&Greet lesz,meg egy sajtó tájékoztató. Justin mondta hogy a Meet&Greet-re nem muszáj mennem,de a sajtó tájékoztatóra már igen, mert valószínű hogy velem kapcsolatos kérdések is lesznek.

-Kedves utasaink! Kikapcsolhatják az öveiket,elértük a repülési magasságot, így nyugodtan mozoghatnak a gépen. 

Kikapcsoltuk az öveinket, én felálltam megkeresni a mosdót, de Justin vissza húzott az ölébe. 

-Na, hova mész?-ölelt meg szorosan-
-Éppen a mosdóba. Talán ha elengedsz, hamarabb vissza érek.-kacsintottam rá-
-Menj, de siess vissza! Akarok neked valamit mutatni.-mosolyodott el-

Csak egy mosolyt intéztem felé válaszként, majd a mosdó felé indultam el. Átmentem Scooter-ék részére, ahol ott volt ő, Carin a barátnője, Pattie, Ryan (Good), Kenny, Dan és a táncosok. A táncosokkal még nem találkoztam, de mindegyikük bemutatkozott. Kedvesnek tünnek és nagyon viccesek.Pattie-vel is beszéltem pár szót, örült hogy én is velük tartok a turnén. Utána jött az a pillanat, amit nem akartam. Scooter-rel találtam magam szemben.  Tekintettünk össze találkozott, de nem ideges volt a tekintette, hanem olyan vidám, örült nekem. Oda léptem hozzá és leültem mellé.

-Mond, miért nem akartad hogy jöjjek a turnéra?-fordultam felé-
-Akartam hogy gyere, a kezdetektől, csak Justin-nak akarunk egy meglepetést, aminek te vagy a fő pontja.

Hirtelen mindenki oda jött és körbe vettek és elkezdték mondani milyen meglepetést szerveznek. Nagyon bele avattak és nagyon is tetszett. De két részből áll, az első részt holnap fogják elintézni, amit már nagyon várok. Már ki is találtuk az elterelő sztorit.

-Ez csúcs lesz! Már alig várom hogy elkezdjük!-teljesen izgatott lettem-

Megöleltem Scooter-t és Pattie-t is és utána tényleg a mosdóba mentem. Pár perc múlva kijöttem és vissza mentem Justin-hoz,aki már lassan a haját tépte az aggódás miatt.
Mikor beléptem a kettőnknek fenn tartott helyiségbe, idegesen ült, a könyökét a térdén tartotta, és az ujjait tördelte. Ahogy beléptem tekintetét rám vezette és idegesen fel állt és oda jött hozzám.

-Hol voltál eddig? Nagyon aggódtam érted.-mondta félően-
-Csak a táncosaid bemutatkoztak, meg Pattie-vel beszéltem.-végig simítottam a kezemet az arcán, hogy megnyugodjon- Ne haragudj hogy ennyire megijesztettelek, nem akartam.-öleltem meg-
-Rád nem lehet haragudni.-nyomott egy puszit a homlokomra- 

Felemeltem az arcomat, majd nyomtam a szájára egy puszit. Hosszan ott tartottam az ajkaimat, majd szétnyíltak lassan. Justin kezei a derekamra simultak, majd lassan simogatni kezdte. 




Justin elkezdtem tolni hátra fele,a kanapé irányába, majd mikor oda ért, ajkaink elváltak és egy mosolyt intézett felém Justin. Közeledni kezdett hozzám hogy megcsókoljon, de elhúztam a fejemet és az ajkamba haraptam, majd az meglöktem és a kanapéra esett. Kezeit szét tárta és várta hogy a karjaiba másszak. Nem is kellett sokat várnia, azonnal közelebb léptem hozzá, derekamat jobbra és balra mozgattam, ezzel picit Justin-t izgatottá téve. Az alsó ajkába beleharapott, nem bírtam tovább. Még megfordultam bezártam az ajtót, nehogy valaki megzavarjon minket. Kezeimet Justin feje mellé tettem és lassan fölé hajoltam,a hajam belelógott Justin arcába, amit ő a fülem mögé simított. Ahogy az ujjait végig húzta a nyakamon, az egész testem beleremegett. Közelebb hajoltam hozzá, 20 centi választott el az ajkaitól, mikor Justin hideg kezével a derekamhoz ért. 

-Mindig elvarázsolsz a tekintettel, a testeddel, önmagaddal. Nem tudok mit tenni ellene, teljesen beléd szeretem, ami már vissza fordíthatatlan. Azt akarom hogy te legyél a gyermekeim anya és egyszer az én gyönyörű feleségem. A hírnevemet is feladnám érted.Nagyon szeretlek téged, nem is tudom leírni csak megmutatni.

Ahogy kimondta az utolsó szót, azonnal lecsapott az ajkaimra. Mohón kezdte el falni az ajkamat és nem tudtam neki ellenállni. Ajkaim szétnyíltak és Justin ajkain kezdtek el táncolni. Justin bekérést kért a nyelvével az enyémhez,amire nem is kellett sokat várnia, azonnal a nyelvével kezdte keresni az enyémet, amit hamar meg is talált. Kezeit a derekamra helyezte és magához húzott, így a testeink teljesen össze értek.
De a keze nem maradtak a derekamon, lejjebb vándoroltak és a fenekemen állt meg, amibe enyhén belemarkolt. 
Elvált az ajkamtól és a nyakamra kezdett apró csókokat nyomni. Fejemet a vállába temettem, így lehetőségem lett, hogy meg harapjam a fülét. A tettemre egy kis nyögés hagyta el a száját és a teste felemelkedett. Felemelkedtem és Justin derekára ültem. Kezeimet a hasára tettem és lazán fel és lefele mozgattam a testén. 
Justin kezet a feje mögé tette és mosolyogva figyelt engem.

-Mi az?-bólintottam a fejemet oldalra-
 -Csak nézem a legszebb lányt a világon, aki az enyém.-mosolygott rám-

Nem is válaszoltam rá, oda hajoltam hozzá és egy csókot nyomtam a szájára. Lassan elváltunk egymástól, fejemet Justin mellkasára helyeztem.

-Nem kellene aludnunk édes?-kérdezte Justin,miközben a hajammal játszott-
-Én már eléggé fáradt vagyok, de még sosem aludtam repülőn.-mondtam kicsit félénken-
-Ne félj, olyan mintha rendesen az ágyadban aludnál, csak most repülsz is közben.-nevette el magát- De tényleg ne félj, én itt leszek melletted és vigyázok rád.-karolt át-

Teljes megnyugvást adott Justin jelenléte, amikor vele vagyok mindig biztonságban érzem magam. 

-De várj,át szeretnék öltözni. Nem szeretnék ebben a ruhában melletted aludni.
-Nekem így is jó vagy.-kacsintott rám-

Nyomtam egy puszit a szájára, majd felpattantam és a táskámban kezdtem el keresgélni valami alvó ruha félét.  Átkutattam az egész táskámat, de nem találtam semmit. Azonnal az az ötlet villant be, hogy kérek egy felsőt Justin-tól. 

-Van egy felsőd Justin nekem az éjszakára?-fordultam felé-
-Persze hogy van, nyugodtan nézz szét a táskámban.-mutatott felé-

Leguggoltam a táskája mellé és átnéztem a ruháit és találtam magamnak egy sima fekete trikót, amit letettem oldalra és elkezdtem vetkőzni. Elsőnek levettem a felsőmet, felvettem a trikót és végül levettem a nadrágomat. Megfordultam és Justin elégedetten nézett rám. 
Mosolyogva néztem rá, ő pedig tárt karokkal várt engem.

-Nagyon tetszett ez a látvány.-kacsintott rám-
-Tudom.-bújtam vissza hozzá-

Vissza feküdtem Justin mellé, fejemet a nyakához tettem, majd az ujjainkat összefontuk.

-Aludhatunk?-nézett rám, nagy mosollyal- 
-Igen. Jó éjt, szeretlek Justin.-csókoltam meg-
-Szeretlek Emma.

Szorosan hozzá bújtam Justin-hoz és közösen léptünk át az álmok világába.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett siess a kövivel :) <333

    VálaszTörlés
  2. Imááááááádom!Erre a részre vártam,már mióta!!!Megkérdezhetem,hogy körülbelül hány részes lesz a blogod,mert akkor a lelkemet arra készítem fel!Hiszen,azért mégsem könnyű az egyik kedvenc blogodat úgy olvasni,hogy bármikor vége lehet...amit ajánlom,hogy ne legyen!Siess a következő résszel! <3 : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm szépen!<3 ez a kedvenc blogod? Uram isten,most nagyon meglepődtem, mert nekem pedig a tied:)) igaz nem szoktam kommentelni hozzá mint te az enyémhez, de mindennap olvasom:) Még nem tudom mikor hagyom abba, de biztos nem ma és nem is holnap;) 100.-ik részig biztos elmegyek, tehát nem kell félned hogy abba hagyom az irást;)

      Törlés