2014. augusztus 7., csütörtök

Vissza tértem!

Sziasztok. Nagy szünet után úgy döntöttem, folytattom a blogot. Néztem sűrűn a blogot, hogy mennyien nézitek, és megdöbbenés fogadott mikor láttam hogy nap mint nap 100-nál többen nézitek a blogot. Ez nagyon jól esett, hiszen azt hittem hogy amikor utoljára írtam már senki sem fogja olvasni a blogot, erre még mindig nézitek. Köszönöm nagyon szépen. De viszont tartozok nektek egy bocsánat kéréssel és magyarázattal. Elsőnek azért szeretnék bocsánatot kérni, mert nem írtam nektek több hónapig, hogy mi lesz  Justin és Emma történettel. Nagyon megbántam,hogy csak úgy itt hagytalak titeket. De sajnos azért kellet, mert minden időmet lefoglalta a suli és munka és most még az autóra jogosítvány is elveszi az időmet, hiszen kresz vizsga előtt állok. De nem is húzom az időt, VISSZA TÉRTEM É FOLYTATOM. Ez a lényeg és köszönöm nektek hogy a mai napig néztétek a blogot. Úgy döntöttem létre hozok facebokkon egy zárt csoportot a blognak. Írjatok nekem kommentbe nevetek, hogy fel tudjalak titeket venni. Köszönöm szépen még egyszer mindent, és hamarosan jön a vissza térő rész. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése