2013. május 24., péntek

63. rész


Sziasztok! Sajnálom hogy ilyen későn tettem fel a részt, de amit megígértem azt be is tartom!
Jó olvasást! 
*Eenie

/Emma/

Mikor kinyitottam a szemem, a látványtól még levegőt is elfelejtettem venni. A kezeimet a szám elé tettem, és csodálkozva néztem az elém táruló látványt.Ilyennel még sosem lepett meg senki. Ami ott volt, az nem varázslatos volt, hanem egy varázslatos csoda volt. 




A fények összhangban voltak, egyet léptem a fűre, egy lámpa kapcsolódott fel. Justinra néztem, és az én tekintettemet pásztázta, és a reakciómat figyelte.

-Ez csodaszép. Nem is tudok mit mondani.*mosolyogva nevetettem*
-Ne köszönd, én köszönöm hogy vagy nekem. *karolt át*
-De..De..Miért csináltad ezt??*kérdeztem dadogva*
-Ma vagyunk hat hónapja együtt. Ezt emlékezetessé kell tenni, és gondoltam így tökéletes lesz. Már régen is volt romantikus vacsoránk, és gondoltam így tetszeni fog.*mosolyodott el*
-Nagyon szeretlek Justin Bieber.

Nem is vártam meg Justin reakcióját, a nyakába ugrottam és megcsókoltam.
A kezei rá simultak a derekamra és lágyan simogatta azt. Az ajkai égettek, éreztem hogy már nagyon akarta ezt a csókot. Lassan elengedtem az ajkait, és a kezem után nyúlt.

-Gyere, menjünk. Még csak most kezdődik a jó része.*kacsintott rám Justin*

Erősen fogta a kezemet Justin, közben én gyönyörködtem a meglepetésben. Ahogy lépkedtünk, a fények felkapcsolódtak és halk zene indult el. Nagyon romantikus volt. Hirtelen megálltam és Justinhoz fordultam.

-Várj, nem kellene ezt a mesébe illő helyzetet a világnak megmutatni?*néztem fel rá*
-Mire gondolsz?*húzta össze a szemöldökét*
-Egy képre.*kacsintottam rá*De ki csinálja meg??
-Itt van még Kenny, szólhatok neki ha akarod.*tette a kezeit a vállamra*
-Rendben. De siess.
-Ne mozdulj.

Justin elment Kennyért, én ott maradtam és csodálkoztam. Igen, csodálkoztam azon, hogy milyen szerencsés sorsom van. Egy ilyen tökéletes embert adott nekem, aki kiegészít engem és teljessé teszi a minden napjaimat. Felpillantottam az égre és a csillagokat szemléltem. Milyen dolgom volt, hogy 1 voltam a 100 közül és Justin Bieber, a híres énekes, akikért több millió lány oda van, mindent megadna azért hogy a barátnője legyen, erre jövök én a semmiből, elmegyek egy koncertjére, elkapom egy hirtelen pillanatban a tekintetét, és engem választ One Less Lonel Girl-nek. Énekelt nekem, tekintetét rajtam tartotta folyton, mosolygása akkor ejtett rabul. Aztán jött a sötétben a puszi.  Felfoghatatlan a számomra. Aztán még a pillantásai a koncerten, ott is végem volt már. Aztán jött a haza út, a rózsák illatában kalandoztam el és a semmiből jött Justin és megcsókolt. Életem legjobb csókja volt. Akkor éreztem meg legelsőnek életem legjobb illatát, amit azóta sem felejtettem el. És az ölelése, akkor éreztem magam igazán biztonságan, Justin karjaiban. Mikor a csókot megszakította, a barna szemét akkor láttam elsőnek igazán. Egyik pillanatról a másikra jobban beleszerettem. Igen, kimondhatom megtaláltam az életem szerelmét.

A nagy gondolkozásomat egy érintés zavarta meg. Egy meleg érintés, az arcomon. Justin egy puszit nyomott az arcomra. Száját az arcomon tartotta hosszú pillanatokig, én meg elnevettem magam.

-Justin! Elég lesz már!*nevettem*

Ez nem volt neki elég, egy apró harapást csinált az arcomon. Felsziszegtem a fájdalomtól, ő erre csak egy halk nevetést adott válaszként.
Elhajolt az arcomtól, kezeit a derekamon pihentette és szemeit az enyémbe mélyesztette.
Csodás ajkait benedvesítette, majd kinyitotta őket.

-Akkor  meg csináljuk azt a képet?*kacsintott rám*
-Hát ez nem kérdéses.

Kenny oda jött és Justin telójával csinálta meg a képet. Justin átkarolt én meg hozzá bújtam. Fejemet a mellkasára hajtottam és az illatát ízleltem meg újra.  Csak pár másodpercig tudtam élvezni, mert Kenny már meg is csinálta a képet.
Elvettem a fejemet a mellkasáról és elkértem a telefont Kennytől.
Beléptem az én twitteremre Justin telefonján keresztül és feltöltöttem a képet.

"Ugye milyen édes? Ezzel lepett meg az én kedvesem. Nagyon köszönöm és szeretlek @justinbieber!<3"

Justin hátulról a karjaival körbe fonta a derekamat és az állát a nyakamba temette.
A nyakamra lehelt egy gyenge puszit, ami nagyon jól esett.
Kenny felé fordultunk, és megköszöntünk neki a kép készítését és elment.
Justin kézen fogott és az asztal felé kezdett el húzni. 
Egyre közelebb értünk hozzá és csodás illatot éreztem meg.
Paradicsomos spagetti volt, de már akkor tudtam ezt mikor már oda értem az asztalhoz.
Justin oda sietett, és úriember módjára segített leülni. Kihúzta a székemet és helyet foglaltam.
Egy mosollyal köszöntem meg Justin kedvességét. Oda mentem az ő helyére és leült velem szemben. Kezemet az asztalra tettem és lágyan rá simította az övét az enyémre.
Percekig csak néztük egymást, majd Justin megtörte a csendet.

-Nem kellene hozzá kezdeni az ételhez? Itt fog előttünk kihűlni.*nevette el magát*
-De. Már eléggé éhes vagyok.

Elkezdtük Justinnal enni a spagettit és nagyon finom volt. Justin többször rám vezette a tekintetét és figyelte ahogy a spagettit ettem. El is nevettem magam, hiszen nem tudok akkor enni normálisan, amikor valaki figyel engem, mikor éppen eszek.
Justin is elnevette magát.

-Ne nézz már! Nem tudok rendesen enni!!*nevettem el magam*
-Nem tudom levenni rólad a szemem, mert olyan édesen eszel.*nevette el ő is magát*

Szerencsére már kevés volt a tányéromban, ezért hamar lekerült rólam Justin tekintette. Ő is végzett az evéssel, utánam pár perccel.

-Ez nagyon finom volt. 
-Örülök hogy ízlett.

Justin felállt az asztaltól és oda lépett hozzám. Kezemet kereste, hamar meg is találta, majd megfogta és felhúzott magához.

-Gyere, még van egy meglepetés. 
-Még egy? Ez is már nagyon tetszett.
-De még nem elég.

Justin elkezdett a tengerpart felé húzni és megállt, közvetlen a tenger előtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése