2013. május 5., vasárnap

60. rész

Sziasztok! Itt is a 60. rész! El sem hiszem hogy már ennyi részt írtam nektek, és még nem is lesz megállás. Bocsánat hogy nem volt sokáig rész, de most így jött össze időm. De nem is beszélek, jó olvasást! Írjatok chaten, vagy kommenteljetek!
*Eenie

/Justin/

Emmával az ágyamon feküdtünk és egymást néztük. Az arcát simogattam, és ő mindig elmosolyodott. Édes volt.  Ő is többször a hajamba túrt, nem is álltam ellen neki, hagytam hogy birizgálja. Csak mosolyogtam és lassan közelebb  mentem hozzá. 
Egy lágy csókot adtam neki, majd újra vissza húzódtam az ágyam másik részére. 

-Akkor holnap interjúra megyünk?*kérdezte*
-Igen, együtt. 
-Félek.
-Nem kell. Én ott leszek melletted.Egyébként is nagyon jó voltál Jazmynél is, ott is tudsz teljesíteni ilyen jól.
-Hallottad amit mondtam neki?*pirult el*
-Minden egyes szavát. És nagyon tetszett, nagyon szeretlek.*nyomtam egy puszit az arcára*
-Én is, nagyon téged Justin.*mosolyodott el* Szerintem pihenjünk, hiszen holnap interjúra megyünk.
-Igazad van. Jó éjt.*csókoltam meg*
-Jó éjt Justin.

Emma hozzám bújt, a mellkasomra tette a fejét, átöleltem a vállát, és közösen léptünk át az álmok világába.

*Másnap reggel*

9 órakor keltem fel, de Emma nem volt mellettem. Keresni kezdtem őt a fürdőben, a szomszéd szobában, de nem volt sehol. Felvettem egy kék nadrágot, és belőttem gyorsan a hajamat.



Lementem a földszintre, a konyhába, de ott sem volt Emma. 
Láttam volt készítve reggeli, és mellette hevert egy cetli.

"Jó reggelt Justin. A nagyszüleiddel elmentünk vásárolni,Jazmyn és Jaxon elmentek Jeremyvel egy játszóházba, még nem tudjuk mikor jövünk, de mire vége lesz az interjúnak vissza érünk. Utána majd össze kellene pakolni a holmitokat, hiszen ma vagyunk utoljára itt, aztán indulunk Californiába. Ezer puszi, Pattie"

Tehát anyuék elmentek vásárolni, Emmát még mindig nem találom, itt ülök egyedül és a reggelimet nézem. Eper öntetes palacsinta volt.



Hamar megettem, és leültem a tv elé, és a telefonomat vettem elő, hogy felhívjam Emmát. Éppen tárcsázni akartam, amikor kinyílt a medencéhez vezető ajtó és Emma lépett be rajta. Fürdőruhában volt, és teljesen vizes volt. Nagyra nyíltak a szemeim, és valahogy így nézhettem ki:

Végig néztem Emma csodás testén, ahogy a víz cseppek legördültek a testén, és az arcán. Teljesen magamon kívül voltam, a látvány miatt. Bele is haraptam az ajkaimba, hiszen olyan forrón nézett ki Emma. 

-Hol voltál eddig?*néztem rá még mindig nagy szemekkel*
-Egy kicsit úsztam, kell egy kis mozgás.*kacsintott rám* 
-Miért nem hívtál engem is?
-Most egyedül szeretem volna, vágytam egy kis nyugalomra.

Emma leült mellém, és meg sem bírtam szólalni a látvány miatt.
Emmán nem volt törölköző, így egy hatalmas víz folt lett mögötte a kanapén. Közelebb bújtam hozzá, és a kezemet végig simítottam a vizes karján. Közelebb húztam magamhoz és már egymás leheletét is éreztük, majd megcsókoltuk egymást.
Édes volt a csókja, mint a méz, és gyengéd. Az ajkaink összeforrtak, a nyelveink párszor találkoztak, de ez így volt tökéletes. 
Az egyik kezemet Emma hátához tettem, a másikkal a combját fogtam meg.
Emma két kezét a nyakam köré fonta, és párszor a hajamba túrt hátulról.
Lassan és óvatosan hátra dőltem vele, vizes teste hátra dőlt a kanapén.  A hideg vizes testére rásimult az én, tüzes és vágyakkal teli testem. A csókunk nem szakadt meg, folytattam az ajkaival való játékot. 
Emmán feküdtem és az ajkairól áttértem a nyaka kényeztetésére.  Lágyan csókoltam végig a nyakát, közben halk nyögések hagyták el a száját.
Éppen a hasán voltam, mikor felemelte a fejemet, megragadta pólómat és fel húzott magához. 

-Adni szeretnék neked valamit.
-Micsodát?
-Ezt.

Emma letámadta az ajkaimat, és hevesen kezdünk el csókolózni. Tüzes ajkait nem tudtam megállítani, csak úgy táncoltak az én ajkaimon. 
Heves pillanat volt, de sajnos végett kellett neki vetnem..

-Kicsim, most ezt félbe kell hagynunk. Indulnunk kell az interjúra.
-Nem lehetne el halasztani?*puszilgatott közben folytonosan*
-Sajnos nem, de ha vége, folytatjuk ezt*kacsintottam rá*

Még adott egy csókot, utána leszálltam róla, és felmentünk készülni.  Emma bement megszárítkozni, én addig előszedtem valami elfogadható ruhát magamra. Valami elegánsat kerestem, de valami lazát is.
Találtam magamnak egy szürke nadrágot, egy fehér felsőt és bőr dzsekit.  Jó is lesz.
Gyorsan felvettem és Emmára vártam.

/Emma/

Megszárítottam a hajamat, levettem a fürdőruhámat, és már kezdtem is öltözni.
Egy fekete ruhán esett a választásom, egy csíkos hosszú kardigánnal,  hozzá illő fülbevalóval és karkötővel és fekete magassarkúval. Nekem tetszett ez a szett.

Már csak a smink hiányzott. Gyors alapozás, egy kis füstös szem, szempilla spirál, és készen is voltam. Nem tellett 10 percembe az elkészítése. A hajamat összefogtam egy gumival a fejem tetejére és úgy hagytam.
Ki is mentem a fürdőből és szóltam neki hogy indulhatunk.

-Már megint nagyon csinos vagy.*egy nagy mosoly szélesedett el az arcán*
-Köszönöm édes.*nyomtam egy puszit az arcára*

Kézen fogtuk egymást, és lefele indultunk, közben meg is érkeztek Pattiék.

-Hát ti merre?*kérdezte nagy szemekkel*
-Interjúra megyünk.*legyintett neki egyet Justin*
-Akkor nem is tartunk fel titeket, sziasztok.*mondták kórusba*

Elköszöntünk, és a kocsi felé vettük az irányt, majd beültünk és Kenny vezetett. A  stúdió ahol az interjút szervezték, nem volt messzi 15 perc volt az egész út. Az utat Justinnal végig beszéltük hogy milyen kérdések lehetnek és hogyan válaszoljak rá. Persze, azt is mondta hogy ha olyan helyzet áll elő, akkor majd kihúz belőle. Egy  kevés biztatást is kaptam tőle, majd a kezemért nyúlt és megragadta erősen.

-Ott leszek melletted, fogni fogom a kezedet, nem kell aggódnod.*mosolygott rám*
-Köszönöm Justin, nagyon szeretlek.*bújtam hozzá*
-Itt is vagyunk, készen állsz?*fogta meg az arcomat*
-Igen, mehetünk.

A kezemet rá tettem az ajtó nyitójára, de Justin vissza húzott.

-Várj, valamit még szeretnék.*húzott közel magához*

Justin lágyan megcsókolt,  és a kezét az arcomra tapasztotta. Gyengén végig simogatta az arcomat a puha kezével, amitől ki rázott a hideg. Lassan elengedte az ajkaimat, és rám villantotta a gyönyörű mosolyát.

-Mehetünk.*mosolygott rám*

Kenny nyitotta ki az autó ajtaját, és én szálltam ki belőle elsőnek. Azonnal rajongók sikolyát hallottam meg, és a vakuk is feltűntek. Justin megállt a rajongóival képet csinálni, és aláírást adni nekik. Én ott voltam mellette, és egy kis vékonyka hang szólított meg a tömegből.

-Szia Emma.*nyújtotta felém a kezét a lány*
-Szia, mond kis csillag, mit szeretnél?*lehajoltam hozzá*
-Egy képet, veled meg az aláírásodat.
-Persze, gyere is ide.

Felvettem a kislányt a kezembe és úgy csináltam meg vele a képet. Az anyukája le is fényképezett minket és az aláírást is megcsináltam neki. Nagyon örült neki, és én is hogy egy ilyen édes kislánnyal találkoztam. Rávetettem a pillantásomat Justinra, aki még az aláírásokat osztogatta és a képekhez pózolt a rajongókkal, majd ő is rám nézett  és nagyon mosolygott és kacsintott rám egyet. Majd oda jött hozzám a kezét a derekamra tapasztotta és mondta hogy megyünk befele, mert már idő van. Justin gyengéden előre tölt, és bementünk a stúdióba, majd Justin öltözőjébe. Jöttek a sminkesek és a fodrászok és megigazították a sminkemet és a hajamat. Justin a kanapéról figyelt engem. 

-Elég lesz már srácok, nekem így gyönyörű ahogy van, nem kell rá még plusz smink. *nevetett*
-Hagyd Justin, csak a munkájukat végzik. *legyintettem felé egyet*

Justin erre felállt és legyintett egyet felém, majd kiment. A sminkesek 5 perc alatt készen voltak, utána jött a fodrász, aki csak megigazította a hajamat és készen is voltam. Megköszöntem a munkájukat és ki fele indultam az öltözőből. Az ajtón kiléptem és velem szemben állt Justin, Scooter, Alfredo. Ahogy kiléptem a három srác tekintete rám tapadt, és végig mértek engem.

-Mi van srácok? Még nem láttatok nőt?*nevettem el magam*
-Bocs, csak nagyon csinos és szép is vagy.*mondta Fredo*
-Köszönöm szépen, de Justin sincs most magánál.*nevettem és a kezemet az arca előtt legyintettem meg, hátha magához tér*
-Bocsi édes, csak nagyon tetszik most ez a látvány.*intézett felém egy kacsintást*
-Gyertek inkább, el késünk a felvételről.*szólt Scooter*

Justinnal az ujjainkat összefontuk és elindultunk a felvétel helyszínére. Éreztem hogy Justin szeme folyton rajtam van, ezért ránéztem vigyorogva és a kezemmel egy picike és gyenge "pofont" adtam neki. De nem volt erős. Picit nevetett rajta, de utána rám nézett.

-Nem tudom megállni azt, hogy ne nézek rád, mikor ilyen jól nézel ki.*mosolyodott el*
-Jól van, de ne néz majd ennyire a stúdióban.
-Nem ígérhetek semmit.*kacsintott rám*

A folyosó végére értünk, és a felvétel helyszínéhez értünk. A műsor elejét már vették fel, így nem kellett sokat várnunk. Justin még nyomott egy utolsó puszit az arcomra, majd megragadta a kezemet.
Hallottam ahogy a műsor vezető felkonferált minket.

-Üdvözlöm újra itt a nézőket az Ellen DeGeneres Show-ban! Most követezzen az, amit már nagyon régóta várnak a nézők. Ők most a világ kedvenc szerelmes sztár párja, akikért még én magam is oda vagyok. Hölgyeim és uraim, Justin Bieber és Emma Nagy!

 És szétnyílt a fal és Justinnal kiléptünk a színfalak mögül kézen fogva, és mosolyogtunk, integettünk a nézőknek. Sok rajongó volt, ezért a sikolyok sem maradhattak el. Oda mentünk Ellenhez és helyett foglaltunk előtte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése