2013. augusztus 6., kedd

73. rész - Sajtótájékoztató

 Sziasztok! Itt is az új rész, de most pár napig nem lesz rész, mert Budapesten leszek. Pénteken jövök haza, tehát ha sikerül annyit írnom akkor vasárnap lehet hogy lesz új rész. Lenne hozzátok egy kérdésem. Tetszik nektek az hogy hosszabbak a részek, és jobban leírom a jeleneteket? Kommentbe válaszoljatok! Nagyon érdekel.
Ui.: Köszönöm szépen a bátorító szavakat Pál Reginának! Te vagy az az olvasóm, aki mindig ír kommentet, minden részhez. Köszönöm szépen! <3
Jó olvasást!
#Eenie

/Emma/

- És már tudjuk is melyik szekcióban leszel! - mondták egyszerre John-nal - A Pink Ball-ban leszel!! -  ugrált körbe Miranda -
-Ez nagyszerű - mosolyogtam,majd megöleltem Mirandát és John-t - És mikor lesz a Show? - kérdeztem-
-Jövőhét pénteken, New York-ban. -válaszolta John-

Oda fordultam Scooterhez, és ő már elővette a tablet-jét és böngészni kezdte a naptárját.

-Pont aznap fogunk New York-ba érkezni, mert még aznap Justin-nak  lesz egy fellépése, másnap pedig koncertje. - válaszolt Scooter - Tehát eltud Emma menni a bemutatóra.
-Ez nagyszerű! Akkor egyeztettünk időpontokat, a próbák miatt. - mondta John -
-Nagyon örülök neki, hogy szerepelhettek a Show-ban, már nagyon várom. - annyira örültem, mint egy kis gyerek ha kap cukrot- Itt a telefon számom, ezen elértek. -nyomta John kezébe egy cetlit, amin a telefon számon volt - Már alig várom hogy elkezdjük a próbát. - öleltem meg -
-Mi is nagyon várjuk hogy szerepelhess a Show-ban. - mondta Miranda -

Elköszöntem mindenkitől, felkaptam a táskámat és már indultunk is kifele. Át mentünk az üzleten, de megálltam. A többiek már a kijáratnál voltak, mikor észrevették hogy megálltam.

-Tudtok várni 5 percet?-kérdeztem széttárt karokkal-
-Miért is?- tette fel a kérdést Scooter-
-Mert nem fogom ezt az üzletet üres kézzel elhagyni. Nem azt mondtuk hogy vásárolni megyünk? Hát vásároljunk! 

Ahogy kimondtam, meg indultam a fehérneműkhöz, és vadan elkezdtem közöttük nézelődni.
Pattie és Carin egymásra néztek,majd ők is utánam jöttek. 

-Jaj istenem, ezek a nők....-sóhajtott fel Scooter,majd elnevette magát - Lányok, figyeljetek. -kaptuk mindhárman a fejünket Scooter felé - Én addig Anthony-val elmegyek enni, ameddig ti vásároltok.-intett felénk egyet, majd elment Anthony-val.-

Nagyon sok fehérneműt próbáltunk fel a lányokkal, amikor én meg találtam a tökéletest. 

-Azt hiszem meg van a második szerelmem.-mutattam a szettre- Ezt biztos megveszem.
-Jó ötlet, tetszeni fog Justin-nak.-mondta mosolyogva Pattie-

Nagyon tetszett, rózsaszín volt,fekete csipkével. Szerintem nagyon jól nézett ki.


Carin és Pattie is választott egyet  magának, majd kifizettük, felkaptuk a csomagjainkat, és hívtuk Scooter, hogy végeztünk. 3 perc alatt ott termettek az autóval, beszálltunk és már a hotelhez tartottunk vissza.

20 perc alatt vissza értünk, fel lifteztünk, majd mindenki bement a szobájába. Én is bementem a szobába,a csomagjaimat ledobtam az ágy mellé és ledőltem az ágyra. Kifáradtam. 

Egyre vártam csak, Justin-ra. Érezni akartam az ölelését, illatát, közelségét. Hiányzott már az én szerelmem. 

Felálltam az ágyról, és a fürdő felé vettem az irányt. Másfél óra múlva kezdődik a sajtótájékoztató, ezért gondoltam megfürdök. Kiengedtem a kádba a vizet, majd levetettem a ruháimat, és belementem a vízbe. Egy kevés ki is jött, mert olyan sokat engedtem. A fürdőben volt egy kis Beats lejátszó, kerestem rajta valami nyugtató, lassú zenét, és nem is kellet sokat keresnem, megtaláltam Timbaland és a OneRepublic közös számát, a Apologize. Ez a szám mindig megnyugtat. Lassan lecsuktam a szemem és elengedtem magam, miközben hallgattam a zene ritmusát.


*30 perccel később*

Éreztem hogy kihűlt a víz, így gondoltam elég lesz a fürdőből. Magamra csavartam egy törölközőt, és kisétáltam a fürdőből. Mikor beértem a szobába, nem várt látvány fogadott.
Justin az ágyon ült, hátra dőlt, és a kezeivel tartotta magát. Ahogyan megláttam, elpirultam. Ő persze csak örült a látványnak, kacéran mosolygott egyet, majd az alsó ajkába harapott. 

-Szia édes. Azt hittem később jössz.-közeledni kezdtem hozzá-
-Minden jól ment, így hamarabb vége lett. De látom jó hogy vége lett hamarabb, különben nem fogad itt ez a látvány.-lépett oda  hozzám, majd a derekamnál fogva magához húzott-
-Hát, én sem hittem hogy ilyen a hamar vissza érsz, de örülök neki hogy itt vagy, már nagyon hiányoztál.-haraptam bele az alsó ajkamba és a tekintettem a csodás barna szemeiben kalandoztak-
-Te is már nagyon. Alig vártam hogy vége legyen a próbának, egész végig te jártál az eszembe és hogy érezzem a csókodat.
-Itt vagyok, most már érezhetted.-kacsintottam rá-

Justin még villantotta egyszer a tökéletes mosolyát, majd az ajkaimra tapadt. Csóka égetően jól esett, kezei a derekamon pihentek, kezeimet a nyaka köré fontam, egyszer kétszer beletúrtam a puha hajába.
Ajkai édesen táncoltak az enyémen, a nyelve is csatlakozott hozzá, így volt tökéletes ez a csók. 
Kezei lassan lejjebb csúsztak a fenekemre, majd erőteljesen belemarkolt. Elváltam az ajkaitól és sziszegtem egyet.

-Nem rossz. Sűrűbben is lehetnél törölközőben.-kacsintott rám-
-Te idióta.-nevettem el magam- 

Újra egymás ajkainak estünk, majd lassan elkezdtem hátra fele nyomni, az ágy felé. Pár lépést tettünk meg, csókunkat nem szakítottuk meg. Mikor oda értünk az ágyhoz, Justin az ágyra löktem, így hátra esett, és nagy mosollyal nézett rám. 
Közelebb hajoltam hozzá,  pár milliméter választotta el attól hogy megcsókoljam, de akkor szóra nyitottam a számat.

-Mindjárt kezdődik a sajtótájékoztató, megyek készülni. -súgtam oda neki-

Elhajoltam tőle, és felálltam az ágyról, majd megfordultam, de megragadta a kezemet és vissza rántott. Justin-ra estem és nevetésben törtünk ki. Kezeimet a feje mellé tettem és csodáltam a szemét.

-Csoda szép vagy.-mondta egy kis mosollyal-
- Édes vagy. Imádom a szemed csillogását. Magával ragad.-néztem a szemébe-
-Szeretlek.
-Én is.

Nyomtam a szájára egy utolsó csókot, majd lemásztam róla.

-Megyek készülni a sajtótájékoztatóra, lassan kezdődik.-ültem le az ágy szélére-
-Jól van, én is kezdek, mert aztán elkésünk.-ült le mellém-
-Na akkor én megyek is.-nyomtam egy csókot a szájára és felálltam-

Előkeresem azt a ruhát, amit fel szeretnék venni,egy babarózsaszínű ruha volt, ugyan olyan színű blézerrel és cipővel. 


Felkaptam őket, és bementem a fürdőbe. Levetettem magamról a törölközőt, és felvettem a ruhát. Raktam pár hullámot a hajamba, majd oldalra fésültem azt. Feltettem egy kevés púdert, egy kis rózsaszínes sminket,szempillaspirál és egy kis szájfény. Kiléptem a fürdőből és Justin az ágyon ült és a telefonját nyomkodta, immár átöltözve. Mit mondjak, nem nézett ki rosszul. Bejön ez a laza stílusa.




Amint meghallotta a cipőm kopogását, azonnal felemelte a tekintetét.

-Hogy festek?-tártam szét a karomat-
-Meseszép vagy.-lépett oda hozzám-
-Te sem festesz rosszul.-mosolyogtam rá és megigazítottam a felsőjét-
-Indulhatunk?-kérdezte-
-Indulhatunk.-nyomtam egy puszit a szájára-

Ujjainkat össze fontuk, és kifele indultunk, ahol már mindenki ránk várt. Ahogy kiléptünk, mindenki tekintette ránk vetődött, és elállt a szavuk.

-Nagyon csinos vagy Emma.-mondta Kenny-
-Köszi Kenny.-nevettem-
-Hé Kenny, azért ne ilyen feltűnően flörtölj vele, ugyan is itt vagy a pasija is.-mutatott büszkén magára Justin, én csak halkan elnevettem magam-
-Jól van főnök, egyébként is túl fiatal hozzám.-nevette el magát- De induljunk, mert kezdődik a sajtótájékoztató.-közben megnyomta a lift hívó gombját-
  A lift felé indultunk, de most Justin-nak is be kellett szállnia, mert most nem mehet le lépcsőn csak úgy. Beszálltunk és 2 perc alatt lent is voltunk. Ujjaink egész végig össze voltak kulcsolva, így kellemes érzés kapott el. Kiszálltunk a liftből, és egy konferencia terem felé mentünk. Beléptünk a terembe, és azonnal vakuk száza kezdtek el villogni. Rengeteg riporter foglalt helyett, majd besétáltunk, és leültünk a felállított asztal mögé. Justin és én középen, jobb oldalamon Pattie,Justin baloldalán pedig Scooter. Justin a kezét a combomra helyezte és lágyan simogatta, ráhelyeztem a kezére a kezemet, majd össze olvadtak az ujjaink, majd egy halvány mosoly kíséretében rá tekintettem.
Aztán megkezdődött a sajtótájékoztató, és jött az első kérdés.

1 megjegyzés:

  1. Kövit még ma!! Nagyon jó blogod 1 nap alatt végig olvastam az egészet és nagyon jó

    VálaszTörlés