2013. augusztus 28., szerda

76. rész -"Csalódtam benned."

 Sziasztok!! Itt is a folytatás. Remélem tetszeni fog, hiszen eléggé esemény dús. Ehhez a részhez szeretnék pár kommentet, kíváncsi vagyok hogyan gondoljátok a folytatást, illetve mi a véleményetek róla.
Következő rész nem tudom mikor tudom hozni, de meg próbálok még az iskola előtt még hozni egy részt. 
Jó olvasást!
#Eenie

/Emma/

Nagy zajt hallottam kívülről, a hotel folyosójáról, biztos meg jöttek a koncertről. Megkerestem a telefonomat és megnéztem rajta az időt, és 4:37-et mutatott. Már 10 órakor vége volt a koncertnek, de hogy hogy csak most jön Justin? Gondolataimból egy csapódás zavart fel, valaki neki csapódott kívülről az ajtónak, nagy erővel. Picit megugrottam az ágyban. Felültem és vártam hogy bejöjjön az ajtón Justin és megkérdezzem mit csinált eddig. 
Hallottam hogy többen vannak, de a táncosok hangját nem hallottam, pedig az összeset ismerem. Ismeretlen hangok voltak. Nem ismertem fel őket, kettő fiú hang volt. A következő pillanatban láttam hogy nyílik az ajtó és Justin jön be rajta de eléggé nehézkessen.

-Gyertek fiúk, itt el leszünk.-mondta Justin kábán, és a fiúkat beterelte a szobába- Lehet hogy itt lesz a csajom is, de ne foglalkozzatok vele.-intett egyet-

Bejöttek mindhárman, felkapcsolta Justin a villanyt és megláttak engem az ágyon, egy felsőbe és egy rövid nadrágban, magamra húzva a takarót. Felültem és vártam mi lesz a következő tettük. Justin nehezen oda jött az ágyhoz és mellém hajolt.

-Szia cica. Nem gond ha fiúkkal kicsit itt szórakozunk?-hajolt közelebb az arcomhoz, de akkor megéreztem azt a hihetetlenül erős alkohol szagot-
-Te ittál?-toltam el magamtól- 
-Igen, talán gond? A fiúkkal ittunk pár kört.-csóválta a fejét-
-Te részeg vagy. Takarodj mellőlem, így nem bírok melletted lenni.-mentem arrébb az ágyban, már majdnem leestem róla-
-Te így nem beszélhetsz velem, itt marad Lil Za és Lil Twist is, és azt csinálod amit mondok. Megértetted?-kiabálta-

Félően néztem rá, a kettő srácra is ránéztem, de ők kezüket összedörzsölve nézték az eseményeket. 

-Nem! Justin te részeg vagy! Nem vagy magadnál!-kiabáltam vissza-
-És? Kit érdekel? Fiatal vagyok, azt csinálok amit akarok, nem mondhatod meg mit csináljak az életemmel. És most az csinálod amit én mondok. Megértetted?!-kiabálta-

Nem volt időm válaszolni, mert Justin megragadta a karomat és elkezdett húzni maga felé. Félelem ült ki az arcomra és nem tudtam mit fog velem csinálni.  Ki kell innen szabadulnom, hogy ha nem akarom kórházban végezni. Justin egyre jobban és erősebben húzott magához, majd egy pillanatban meglöktem, így a földre esett és elengedett. Kiszaladtam a szobából, és Pattie szobájához mentem. Sírva ütöttem az ajtót, hogy minél hamarabb bejussak. 

-Hol van?!! Hagytátok elmenni??!!-ordibálta a szobából Justin-

Ez az jelentette hogy újra összeszedte magát és elindult a keresésemre. Folyton néztem a szobát, hogy mikor látom meg dühvel teli szemét. Valakinek a kezét láttam meg az ajtón, és tudtam hogy nagyon kevés időm van. Megláttam Justin-t, ahogy ki jön az ajtó mögül, és pont akkor nyitott Pattie ajtót. Azonnal bementem és bezártam az ajtót. 
 Sírva dőltem neki az ajtónak és lecsúsztam a földre.


Pattie azonnal mellém ült, átkarolta a vállamat és zsebkendőt adott.

-Mi történt Emma?-kérdezte nagy szemekkel-
-Jus...Justin...-fordultam felé, kisírt szemekkel-Ré...részeg...-habogtam-
-Nem hiszem el... Bántott téged?

Nem bírtam többet beszélni a sírástól és csak a karomat mutattam oda Pattienek. Teljesen teli lett lila foltokkal és nagyon fájt. Pattie-nek a tekintette teli lett szégyennel, mivel a fia ezt tette a szerelmével. 

-Figyelj kicsim, én most át megyek és beszélek Justin fejével. Te addig menj, pihenj le az egyik ágyban.-ölelt meg-

Nagy nehezen felkeltem a földről és az egyik ágyra feküdtem. Annyira kimerített a sírás, hogy azonnal elaludtam.

/Pattie/

Hogy tehette ezt Justin? Bántotta Emmát, és ezt nem tudom neki elnézni. Kis korában meg esküdte hogy sosem fog nőt bántani. Nagyon nagyot csalódtam benne. Nagy léptekkel haladok a szobája felé, ahol már ment a buli. Hangos rap zene és kiabálások.
Azonnal rájuk rontottam az ajtót. 

-Justin Drew Bieber!-rontottam be az ajtót-
-Mi van anya?-nézett rám kábán-
-Hogy merted bántani Emmát? Ő szeret téged! Neked meg ez a hálád érte hogy bántod?!! És miért vagy részeg????!!-kiabáltam- És ők kicsodák??-mutogattam a kettő fiúra-
-Ők a barátaim, Za és Twist és nem fognak elmenni, csak azért mert Emmát meg kellene vigasztalnom!! Igen, ittam és?!! Nem dől össze a világ!!-kiabálta- Egyébként is ő nem tette meg ezt amit kértem tőle, úgy hogy nem nagyon érdekel hogy mit fog tenni ezután!!-vágta oda nekem a szavakat-
-Nem ismerek rád fiam... Mit csináltatok vele?!!!!-kérdeztem a kettő fiútól, de látszott rajtuk, hogy ők is ittak-
-Adtunk neki egy kis anyagot-nevettek fel-
-Azonnal takarodjatok innen!!!-akkora hangerővel kiabáltunk,hogy már az egész hotel a mi veszekedésünket hallgatta-Mit műveltettek a fiammal??!! Normálisak vagytok hogy csak úgy adjátok neki a piát és a drogot????!!-már teljesen magamon kívül voltam-

Mire kiordítottam a fél torkomat, megjelent Scooter és Carin is. Scooter döbbentem nézett szét a szobában, ami teli volt vízipipával és sörös üvegekkel. 

-Mi történt itt???-kérdezte szét tárt karokkal- Justin azonnal menjél aludni! Ez nem normális!!-mondta Scooter-
-NEM! Nem mondjátok meg mit csinálok! Jól akarom érezni magam! És nem érdekel Emma, sértődjön meg ha akar, ha szakít velem, hamar találok új nőt!-dobta oda nekünk a szavakat-
-Justin, most azonnal lefürdesz és alszol! EZ NEM TE VAGY!-ordibálta Scooter-

Nem bírtam tovább. Szemeim könnyel teltek meg. Nem tudom mi lelte a fiamat, hogy ilyen lett. Carin azonnal oda jött, és ölelgetni kezdett. Kivitt engem a szobából és maradt Justin-nal. Elmentünk az ő szobájukba, és szobához vezető úton még Kenny-vel össze futottunk, tudtam hogy Justin-hoz megy. Bementem Carin-nel a szobájukba, és hozott nekem egy pohár vizet. Meg is ittam azonnal, közben Carin nyugtatott. Remélem minden rendben lesz.

*Másnap reggel*

/Justin/

Szörnyű fejfájással ébredtem reggel. Minden mozdulat fájt. Felültem az ágyon, és körbe néztem, olyan volt a szoba amin átment volna egy tornádó. 

-Mi történt?-kérdeztem magamtól-

Láttam az üvegeket a földön, a vízipipát. Csak ezt ne... Ittam. Kikeltem az ágyból és körbe néztem. Justin baszameg. Mit csináltál?? Kiket bántottál meg? Kérdeztem folyton magamtól. Felöltöztem, megmostam az arcomat és kimentem a szobából. Senki sem volt kint a folyóson. Csend volt. Elmentem Scooter szobájához, ahol már hallottam hangokat. Bekopogtam. Mikor kinyílt az ajtó, Scooter ideges tekintetével találtam magam szemben.

-Remélem most már jól vagy, az elmúlt este után.-fonta össze a karjait-
-Mi..mi történt?-kérdeztem-
-Még te kérded mi történt? Nem emlékszel semmire?!
-Nem. 
-Akkor elmondom gyorsan. Ittál. Erőszakos voltál. Négyen nem bírtunk téged lefogni. Így már rémlik valami???
-Jézusom.. Mit tettem...Hol van Emma?
-Pattienél.-mutatott a szobája felé-

Köszönés nélkül, futva indultam anyum szobája felé. Bekopogtam, és anyukám rémült tekintette fogadott.

-Anya, sajnálom ami este történt.-öleltem  meg-
-Semmi baj. Most már jól vagy, az a lényeg. -mosolygott rám-
-Emma?-tettem fel a kérdést-
-Elment.-hajtotta le a fejét-
 -Micsoda??? De hova ment???-estem kétségbe-
-Haza. Azt mondta hogy idő kell most neki.
-Utána megyek.-fordultam meg-
-Justin-ragadta meg a kezemet- Most ne. Le kell nyugodnod, így nem mehetsz sehova, nem vagy magadnál. Ma utazunk tovább, addig nem mehetsz sehova.
-De nem fogom kibírni nélküle. Ezt nem érthetted meg! Szükségem van rá.-teltek meg könnyel a szemem-

Vissza futottam a szobába, magamra zártam az ajtót és sírni kezdtem. Nem tudtam mit tehetek. Úgy érzem magam mint akitől elvették a másik felét. Emma tesz engem egésszé és most csak egy fél vagyok. Nem tudom elviselni azt hogy nincs itt, nem ölelhettem, nem csókolhatom. Belefogok örülni ebbe. Miért ittam? Miért kellett hogy elveszítsem a szerelmemet a hülyeségem miatt? Miért? Meg állíthatatlanul folytak a könnyeim. Nem bírtam. Egy férfi is sírhat, ha ennyire megtörik. Nagyon sok kérdés cikázott bennem. Nem bírtam egy percig sem meg maradni. Feltápászkodtam a földről és a telefonomat kezdtem el kutatni. A földön megtaláltam egy sörös üveg mellett. Baszameg Justin, undorító vagy. Emma számát kezdtem keresni és tárcsáztam. Pár csörgés után csilingelő hangja szólalt meg.

-Igen?-kérdezte-
-Justin vagyok. Kérlek ne tedd le. Beszélni szeretnék veled.
-Nekem nincs mondanivalóm neked az este után. Szörnyen megbántottál lelkileg és testileg is. Csalódtam benned és nem tudom hogy képes leszek neked-e meg bocsátani ezek után. Azt hiszem most az lesz a legjobb mindkettőnk számára a szünetet tartunk. Időre van most szükségem, hogy ezt feltudjam dolgozni. Most le kell tennem Justin. Szia.
-Ne! Várj!

Megszakadt a vonal. Teljesen össze törtem. Elvesztettem. Örökre. Miért kellett innom?? Miért?? Újra elöntött a könnyek halmaza, nem bírtam tovább. Csak sírni tudtam a fájdalom miatt...

3 megjegyzés:

  1. Nos,ez a rész,hát..Uhh...
    Az előző részhez is írtam volna kommentárt,de elolvasni sem volt időm.Viszont az a rész is kibaszottul tetszett.Nem tudom,hogy dicsértem-e meg a kinézetet,de akkor most leírom;szerintem eszméletlenül jól néz ki!Nagyon,nagyon tetszik és a fejléc is! : )
    -Ennyit a kinézetről-
    Szeretnélek megdicsérni,hiszen pont jókor jött ez a veszekedés,és tökéletesen sikerült megírnod.Gratulálok!Imádtam!Siess a következő résszel! : ) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm:)) 1-2 nap és jön a következő, már irom:)) örülök hogy tetszik, remélem írsz még kommentet majd:)

      Törlés
  2. Uh nagyon jó lett mint mindig, hamar kövitt :)

    VálaszTörlés