2013. augusztus 26., hétfő

75. rész - A nagy fellépés

 Sziasztok! Sajnálom hogy ilyen későn hoztam részt, csak most volt időm folytatást írni. Remélem tetszeni fog a rész és kérlek kommenteljetek!
#Eenie



"Miranda még egyszer megölelt, aztán vettem egy nagy lélegzetet, és mondták hogy én következek, így határozottan, elindultam a kifutó felé."

/Justin/

Meglettem híva a Victoria's Secret Fashion Show-ra, a Los Angeles-i koncert előtt kaptam még a hívást, nagyon is örültem neki,mert csoda szép lányok fognak körül venni. Nagyon izgatott voltam mikor megtudtam, de azonnal az eszembe jutott Emma. Ő erről nem tudhat. Azonnal féltékeny lesz. Inkább titokban tartom, majd azt mondom neki hogy egy titkos meglepetés fellépésre megyek.

*Fellépés napján*

Itt vagyok New York-ban, és már itt állok a kifutón, a Victoria's Secret-nél. Gyönyörű modellekkel  találkoztam már, képet is csináltam velük és ide-oda kapkodom a fejemet a szebbnél szebb lányok után. Már a mikrofonomat teszik fel, Dan már mellettem hangolja a gitárját. Készen is állunk.

-És 3,2,1 felvétel!-üvölti egy pasi-


-Hölgyeim és Uraim most következik a Pink Ball, és a sztár fellépő, JUSTIN BIEBER!-mondta férfi hang-

És bele kezdtem az As Long As You Love Me dalba. Dan mellettem gitározott.



Miután lement a dal, egy 20 perces szünet következett, addig berendezték a díszletet a következő dalhoz. Addig nekem is volt időm eltölteni, amit úgy döntöttem hogy a modellekkel fogok. Hátra mentem a backstage-be és rengeteg szebbnél szebb lányt láttam. Oda mentem hozzájuk, beszélgettem velük és képet is készítettem velük és persze meg is néztem őket alaposan. Szóltak hogy menjek, készen áll minden kezdődhet a következő dal. 
Visszamentem a kifutóhoz, és már ott várt rám egy csodás modell, aki eléggé jól nézett ki. Mellé álltam és elkezdődött a Beauty and A Beat. 



 Mikor a dal második részénél voltam a  "Body rock, i wanna feel your body rock"-nál, megfordultam és megláttam Emmát, egy nagyon aranyos virágos szettben. Csodásan nézett ki, de azonnal folytattam a dalt. Jött felém és vicces fejeket kezdett elvágni,majd a kifutó végéhez ment. Én is tartottam vele és a kamera előtt pózoltunk egyet. Még rávetettem a tekintettem a mellére és elengedtem.

 Emma vissza indult, nekem pedig tovább kellett folytatnom a dalt. Még egyszer össze találkoztam vele, utána végleg vissza fele ment. Aztán eltűnt. Milyen gyönyörű. A teste, a haja, a lába. Remélem még látom így. Vége lett a dalnak, megköszöntem a közönségnek a tapsot és lementem a színpadról. Azonnal a backstage-be mentem és Emmát kezdtem keresni. Ide-oda kaptam a tekintettemet, mikor meg láttam a virágos hajpántot amit viselt. Oda mentem mögé és a karjaimat a dereka köré fontam. Fejét felém fordította és nagy mosoly ült ki az arcára.

-Justin!-örvendezett-Hát te hogy hogy itt vagy?-kérdezte-
-Fellépőként lettem meghívva.-mosolyogtam rá-

Nem bírtam tovább, nyomtam egy hosszú csókot az ajkaira. Annyira vágytam már rá. Ajkai az enyémhez tapadtak, végül szét nyíltak. Lassan kezdtek elmozogni, tökéletesen simultak az enyémhez. Kezemet az arcára helyeztem, majd simogatni kezdtem azt. Hallottam hogy az emberek körbe vettek minket és fotóznak, de nem érdekelt. A szerelmemmel akartam lenni, még több időt vele tölteni, érezni a csókját. Nem tudom hogy mikor fog haza utazni, de addig is ki akarom élvezni a közelségét. Kezei a hasamra simult, fel-alá jártak, az egyik pillanatban megtalálta az ujjaimat és össze kulcsolta azt. Megszorítottam vékony ujjait és bele mosolyogtam a csókunkba. Elváltam az ajkaitól, csillogó szeme és mosolya találkozott az enyémmel találkozott, majd karjaimba zártam. Fejemet a nyakába fúrtam, ő pedig a mellkasomba bújt. Elváltunk egymástól, nyomott egy puszit az arcomra, majd egy modell lépett mellénk.

-Bocsánat hogy meg zavarom ezt nagyon megható pillanatot, de Emmának jönnie kell öltözni.-állt mellé egy hölgy- Egyébként Miranda Kerr -fogtunk kezet- és még egyszer elnézést hogy így rátok törtem,csak Emmának van még egy jelenése.-nézett rá nagy mosollyal Miranda- Nagyon tehetséges modell.
-Igen az tényleg és az én barátnőm.-mosolyogtam rá, majd megöleltem-
-Justin tényleg mennem kell, hamarosan én jövök és még át kell öltöznöm.
-Menj, majd nézlek téged.-kacsintottam rá-Sok szerencsét!-nyomtam egy csókot a szájára-

Még egyet mosolygott, majd Miranda oldalán eltűnt. Ahogy elment, 5 újságíró körbe vett.
Feltettek pár kérdést, de nem voltak durvák, ezért szívesen válaszoltam rájuk. 10 perc alatt válaszoltam is rájuk. El is mentek utána, én pedig hallottam hogy jön Rihanna újabb fellépése. Egy nagy kivetítő elé álltam és vártam hogy feltűnjön Emma.

/Emma/

Nagyon boldog voltam, hogy Justin ennyire meglepődött. Egész végig mosolyogtam,mert tudtam hogy Justin boldog. Ez nagyon jó érzéssel töltött el. Mirandával siettünk hátra, öltöznöm kellett.

-Nagyon megvolt lepődve Justin.-nevetett Miranda-
-Igen, és köszönöm.-mosolyogtam rá-
-Még is mit?-kérdezte nagy szemekkel és felém fordult-
-Azt hogy ilyen jó meglepetést csináltál nekem és Justin-nak.-öleltem meg-
-Jaj Emma. Ne köszönd, örülök hogy boldogok vagytok. Nekem ezt nagyon jó nézni, mert tudom min mentek keresztül, én is ilyen voltam. Szeretek másoknak örömet szerezni, ha ti vagytok, akkor nektek fogok.-mosolygott rám-
-Miranda, köszönöm. Te egy angyal vagy.-öleltem meg-
-Tudom, de én Victoria's Secret Angel vagyok.-nevetett fel- De tényleg menjünk, mindjárt itt az idő.

Miranda beküldött egy öltözőbe ahol már várt rám az újabb fehérnemű szett. Fel is vettem, kiléptem az öltözőből és azonnal Miranda hozta a dekorációért felelős embereket és feltették rám a kiegészítőt. Ami egy lila virágokból álló szárny volt.

Még oda jött pár sminkes és fodrász, megigazították a hajamat és a sminkemet és készen is voltam.
Már csak Rihanna hiányzott. Nem is kellett rá sokat várni,  pár percen belül meg is jelent. Oda jött mellém és megölelt és beszélgettünk egy keveset.

-Szia Emma,Rihanna vagyok.-mutatkozott be, egy öleléssel- Nagyon örülök hogy megismerhetlek.
-Én is nagyon örülök, nagyon szeretem azt a zenét amit csinálsz, és rettentően boldog vagyok hogy veled léphettek színpadra.-motyogtam gyorsan-
-De kedves vagy, Justin nagyon szerencsés hogy rád talált. Ismerem Justin-t már rég, és mindig egy  olyan lányról álmodott mint te.-karolta át a vállamat-
-Nagyon szépen köszönöm a kedves szavaidat.-pirultam el-
-Oh, de aranyos vagy, hogy így elpirulsz.-nevetett-

Jött pár technikus, akik felszerelték  Rihannára a mikrofon eszközeit és készen is állt a fellépésre. Még egyszer mellém jött Rihanna, megölelt és sok szerencsét kívánt nekem. Ez erőt adott, de még hiányzott valaki. Justin. Azonnal elkezdtem keresni őt  tömegben, de nem mozdulhattam el a helyemről, ezért felemelkedtem a lábujjaimra, és fürkészni kezdtem el a tömeget. Párszor körbe fordultam, de nem láttam meg Justin-t. Még egyszer körbe néztem és akkor meg láttam. Ő is engem keresett. Szemeink össze találkoztak, és nagy mosolyt küldött felém. Nagy mosolyt küldtem neki köszönetként, ő erre küldött egy csókot levegőben. Sokkal jobban éreztem magam. Készen álltam. Még vettem egy mély lélegzetet, és készen éreztem magam. Már csak indító szóra vártam.

-Hölgyeim és uraim, az Angels in Bloom következik,  üdvözöljék újra a színpadon Rihannát!-mondta egy férfi hang-

Rihanna már kint volt, és  bele kezdett a dalba. Aztán engem is elindítottak.



Nagyszerű volt az egész Show, nagyon örültem hogy részt vehettem rajta. Vége lett a shownak, vissza tértem a backstage-be és azonnal Justin-t kezdtem keresni. Mikor hátra értem, egy széken ült és a térdén dobolt. Ahogy meglátott, felém fordította a fejét és felpattant a székről. Karjait széttárta, és belevetettem magam. Felkapott és megforgatott a levegőben. 
Miután párszor megpörgetett, letett a földre, kezeit a derekamra simította. Kezeimmel körbefontam a nyakait, majd a selymes hajába túrtam a kezemet.

-Csodás voltál.-nyomott egy csókot a számra-
-Te is.-dörgöltem az orromat hozzá-
-Nagyon meglepődtem amikor megjelentél a kifutón, azt hittem hogy elsőnek csak képzelődök, de aztán rá jöttem hogy a valóság jobb, mint az álom.-kacsintott rám-
-Ez egy meglepetés volt, mindkettőnk számára.-fogtam meg a kezét-
-Ezt hogy érted?
-Tudod, amikor elmentünk még Los Angeles-ben Carin-nel és anyukáddal vásárolni, akkor egy megbeszélésre mentünk, az ottani Victoria's Secret boltba, és ott találkoztam Mirandával, és ott lett készítettek egy rólam egy fotósorozatot, és miután vége lett a fotózásnak, Miranda felkért hogy szerepeljek a show-ban, és csak abban a szekcióban kell szerepelnem amiben te vagy fellépő, de később közölték velem hogy még egy másikban is leszek, amiben Rihanna szerepel és így kerültem be.-mondtam el gyorsan-
 -Hú, ezt jó gyorsan elmondtad.- nevettem- De nagyon jól néztél ki az egyszer biztos.-kacsintott rám-
-Köszönöm. De nem mennénk vissza a hotelbe?-kérdeztem-
-Nekem még koncertem van.-hajtotta le a fejét-
-Tényleg. Teljesen kiment a fejemből. Nem lenne gond ha én most nem mennék? Nagyon kifáradtam.
-Nem. Menj vissza nyugodtan a hotelbe pihenni. Letudom ezt a koncertet gyorsan, utána siettek hozzád.-puszilt meg-
-Rendben.

Felvettem egy rózsaszín köpenyt, megkerestem a táskámat, elköszöntem mindenkitől és vissza indultunk a hotelbe. Justin mellé beültem, vissza vitt a hotelbe, egy csókkal elköszöntem tőle és sok sikert kívántam neki a koncerthez. Fel lifteztem az emeletre, de nagyon csönd volt, mindenki a koncerten volt. Bementem a szobába, letussoltam és felnéztem  még a világhálóra és gondoltam kiteszek egy képet az este emlékére.


 "Csodás Show volt. Köszönök szépen mindent. Felejthetetlen este volt. Miranda Kerr köszönök mindent. #Victoria'sSecret

Kiposztoltam a képet, az éjjeli szekrényre tettem a telefonomat és elaludtam. Pár órával később nagy hangzavara ébredtem fel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése