2013. április 5., péntek

57.rész

/Emma/

Mikor kiértünk, Justinnal megfagytunk mint a jég. Több mint 20 lesifotós várt minket az ajtóban. Justin azonnal visszarántott a kórház előterébe, mert ahogy megláttak minket a fotósok, elkezdtek az ajtó felé nyomulni. Szerencsére  a biztonsági őrök azonnal ott termettek és bezárták az ajtót. Mivel még csak most engedtek volna ki, még egy kicsit bennem volt ez asztmás roham "maradékai". Ez csak annyit jelent hogy még nehezen vettem a levegőt és hát ha ilyen hirtelen helyzetbe kerülök, mint a mostani, újra elő jöhet. 
El is kezdtem kapkodni a levegőt és Justinnál azonnal bekapcsolt a vészcsengő a fejében, és már kapott is fel és vitt egy orvoshoz. 
Szerencsére nem volt súlyos roham, így csak oxigén palackot kötöttek rám. Justin egész végig ott volt mellettem és fogta a kezem és folyton csak vigyorgott rám, ezzel is erőt adva nekem. 
20 perc után jött egy ápolónő és levette rólam az oxigén palackot. Nagyot sóhajtottam mikor levette, és Justin rám villantotta azt a halálosan édes mosolyát. Leugrottam a vizsgáló asztalról és Justin megölelt. Érezhettem az édes illatát, és szerettét. Annyira nagy lelkű. Egyszerűen imádom.

-Rendben vagy kis hölgy?*kérdezte nevetve*
-Teljes mértékben.*bújtam a karjai közé*
-És indulásra készen is áll?
-Teljes mértékben.*pusziltam meg*

Justin kézen fogott és kifele indultunk a kórházból. Nagy levegőt vettünk és neki indultunk. Azonnal elkezdtek százaival kattogni és a kérdések minden honnan jöttek.

-Justin!!Justin!! Igaz az a hír hogy Emma terhes magától?
-Justin! Már ilyen fiatalon gyermeket akar?

Láttam Justin arcát, ahogy egyre jobban elkezd vörösödni és láttam rajta hogy mindjárt felpofozz valakit a dühében. Megszorítottam a kezét, hogy tudatára adjam hogy nehogy most csinálja meg élete egyik legnagyobb hibáját. Mondtam neki olyan hangosan amennyire csak tudtam, hogy válaszoljon a kérdésekre, de éretten.
Justin mellé álltam, és átkaroltuk egymást és a fotósok felé fordultunk. 

-Figyeljenek. Most mindent elmondok. Nem igaz a hír, hogy terhes Emma, csak légzési panaszai miatt került be a kórházba, de teljesen rendben van. Nem, nem szeretnék még ilyen fiatalon gyermeket, hiszen nem tudnám magamat elképzelni fiatal szülőként. Az nem én lennék. És egyébként is honnan jött ez az ötlet hogy Emma terhes lenne? Jobbat nem tudtak volna kitalálni? Ha megbocsátanak, most szeretnénk elhagyni a kórházat. 

Megfordultunk és kézen fogva oda sétáltunk Justin fehér Ferrari-jához.



Justin úriember módba kapcsolt, és oda sietett nekem kinyitni az ajtót.  10 másodpercre rá már Justin mellettem ült, és indította is a kocsit be. Kitolatott ügyesen, és már nyomta is a gázt és el is hagytuk a kórház területét. Hamar oda értünk Justi nagyszülei házához, ahol már vártak minket.
Justin kisegített a kocsiból, átkarolta a derekamat és a ház felé indultunk. Beléptünk az ajtón és azonnal mindenki körbevett és elkezdtek kérdezni.

-Emma! Jól vagy most már?? 
-Annyira aggódtunk érted!
-Ha szükséged van valamire, csak szólj!

Csak kapkodtam a fejemet mindenhova, nem is győztem a kérdésekre választ adni. Csak mindenkinek bólogattam, majd Justin kimentett. 

-Elég lesz! Most pihennie kell, mert eléggé kimerült szegény. Kérlek, engedjetek el, hogy felmehessünk a szobámba pihenni.

Justin utat tört az emberek közt, és kézen fogva húzott fel a szobájába. Justin ment elől, én meg utána mentem.
Mikor felértünk, Justin berontott a szobába és befutott a fürdőszobába. Olyan gyorsan eltűnt a szemem elől, hogy nem is tudtam hogy most mi a helyzet. Óvatosan beléptem, és hallottam egy kis zajt a fürdőből, így hát azt céloztam meg. 
Óvatos léptekkel közelítettem meg a helyet, egy kis zörej ki hagyta el a helységet, amitől már tudtam hogy ott valahol rejtőzködik Justin. 
Be volt hajtva az ajtó, a kezemmel megtoltam kicsit, így kinyílt annyira, hogy pont betudtam lépni. 
Bementem és jobbra fordítottam a fejemet, és egy hirtelen pillanatban Justin balról mögém lépett, és neki nyomott a falnak és lecsapott az ajkaimra. Heves és forró csókokat kezdett el adni nekem, éreztem hogy már hiányzott neki az hogy újra együtt lehessünk. Olyan vad csókolózásba mentünk át, hogy Justin a combom alá nyúlt, és fel tett a kézmosó kagyló mellé.
A kezem Justin mellkasán pihent és a kockáit simogattam. Az összes kockáján átmentem, és végig simítottam a kezemet rajtuk. Justin egyik keze a combon pihent és közben simogatta azt, a másik pedig lágyan az arcomra helyezte. Neki dőltem a falnak, amely hidegsége át járta az egész testemet, de Justin csókjai és közelsége teljesen átmelegített, így alig éreztem valamit. 
Lassan elváltak az ajkaink egymástól és Justin rám villantotta azt a gyönyörű és imádott mosolyát. 

-Miért tudsz rabul ejteni a szépségeddel?*hajolt közelebb hozzám*
-Van egy ilyen tulajdonságom, hogy ha valaki belém szeret, nehezen tudd elengedni.*nyomtam egy puszit az orrára*
-Igazad van ebben, de én nem rabul estem, hanem egyszerűen bele estem a csapdádba, és benne ragadtam, hiszen nincs kiút ebből a csapdából.*nyomta a homlokát az enyémhez*
-Talán egy ember rabló lennék?*nevettem fel*
-Az nem, csak te a vagy a szívem el rablója. *csókolt meg*
-Szeretlek Justin.
-Mindennél jobban Emma.

Újra lecsapott Justin az ajkaimra és hagytam hogy úgy csókoljon, ahogy csak akar. Hagytam hogy a nyelve átszökjön az enyémbe, és megkeresse, majd magának tudhassa az enyémet. Édesen ficánkolt a nyelve az én számban, amit nagyon élveztem. 
Levegő hiány miatt, elhúztam Justin-tól az ajkaimat, és levegő után kezdtünk el mindketten kapkodni.  
Justin keze a két combomra került és szét nyitotta a lábamat, majd közé lépett. Egy kevéske mosoly hagyta el az arcát és nyomott egy puszit az ajkaimra. 

-Fogadjunk hogy nem bírsz csinálni 100 fekvőt.*túrtam a hajába*
-Oh igen? Menjünk be  a szobába és feküdj le a földre. 

Leszálltam a szekrényről és kimentem a szobába és megálltam Justinnal szemben.

-De miért?
-Csak csináld!*mutatott a földre*

Lefeküdtem a földre és vártam Justin következő mozdulatát.
Justin fölém feküdt és a két kezét a fejem mellé tette és a két lábát szét tárta és az én lábaim mellé tette őket.

-Mehet?*kérdezte vigyorogva*
-Azt hiszem igen.

És Justin elkezdett fekvőket csinálni. Hangosan mondta hogy "egy-kettő-három" és mindegyiknél megcsókolt.

-Ez mire jó?*kérdeztem kicsit nevetve*
-Kell egy kis motiváció, hogy izmosabb legyek.*vigyorgott*
-Kis örültem.*csókoltam meg*

Justin gyengén rám feküdt és elkezdtünk csókolózni.


Sziasztok remélem tetszett a rész, azért hoztam ilyen későn mert nagyon sok volt a tanulnivalóm... Kicsit rövidebb lett, de már régen is  volt rész, igy a folytatást jobban fogjátok várni:) hétvégén jön még egy rész:)
*Eenie

3 megjegyzés: