2013. április 30., kedd

59. rész

Sziasztok! Nos, itt az 59. rész. Nem lett olyan hosszú mint a szokásos, de már rég volt rész azért írtam csak ennyit. Hamarosan jön a 60. rész!
*Eenie

/Emma/

Megdöbbenten néztem szét, hogy most mi történik. A zenére lettem figyelmes, ugyan is a One Less Lonely Girl ment, és ebből egyértelműen az következett hogy Justin engem akart OLLG-nek.
Elkezdett énekelni, és mindenki a stadionban sikított, és torkuk szakadtából énekelték a dalt. 
A kezemet a szám elé tettem, a meglepődéstől, és Justin jött felém nagy mosollyal. 
A dal közepénél beleültetett abba a fotelba, ami mindig ott van, mikrofonok és fejhallgatók lógnak le róla. 
Oda ültem és mosolyogva néztem Justint, miközben leült mellém és énekelt. 
Átkarolt, és nem mozdult mellőlem. Majd a egy virágkoszorút tett a fejemre.


A kezemet is fogta egész végig, majd amikor a dal közepe jött, szorosan mellém ült, és a lábamat rá tettem az ő lábaira, így biztosítva hogy nem megy el.
De nem volt eléggé jó ötlet ez a tettem. 
Justin benyúlt a térdem alá, és a másik kezével pedig a hátam mögé nyúlt, és felemelt. 
Levitt a lépcsőn, és a kezében fogva énekelt. 
Mikor már a dal vége fele közeledett, Justin letett, megfogta az egyik kezemet, másikat a derekamra helyezte, és elkezdtünk lassan táncolni. 
Justin folyton a szemembe nézett, mosolyogva énekelt, és párszor egy-egy kacsintás is elhagyta a szemét.
Vége lett a dalnak, Justin hosszan a szemembe nézett, majd a rajongók hangos sikítozására figyelmes lett. Kacsintott egyet rám, megragadta a kezemet, és a közönség felé fordultunk.

-Nos, tudjátok hogy ki áll itt mellettem, nem kell nektek bemutatnom. Tudjátok, most mellettetek ő a másik legfontosabb személy az életemben, hiszen boldoggá tesz, és örömet ad nekem, azzal hogy van nekem. De. Szeretnék tőletek valamit kérni. Ne sértsétek meg őt, mert azzal engem is megsértek, és tudom hogy nem szeretnétek azt, hogy szomorú legyek.
Ennyit szeretem volna, folytatódjon a buli!*csapta Justin magasba kezét*

Megöleltem Justin és a színpadról lefelé mentem és Justin hirtelen utánam futott, átkarolt és szorosan megölelt, és a fülembe súgta hogy még egy dolgot szeretne. Nem álltam ellen, és vissza mentem.
Hallottam hogy a közönség ordította hogy: "Csókot! Csókot! Csókot!", és Justin nem tudodt mit tenni ellene, felém biccentette a fejét, és várta a válaszomat.
Bólintottam egyet, ezzel beleegyezve, nem is kellett neki több, közel hajolt az arcomhoz, és megcsókolt.
A rajongók sikolya hangosabb lett, Justin egy lágy csókot adott, és lassan az ajkait leemelte az enyémről.
Miután elengedtük egymás ajkait, Justin rám villantotta a mosolyát és még egy nagy ölelést adott, majd végleg elengedett.
Lesétáltam a színpadról és sokan jöttek oda gratulálni hogy milyen jól szerepeltem, és milyen aranyosak vagyunk együtt Justinnal.
Vissza mentem Pattiehez, még kicsit maradtam koncerten, de eléggé fáradt lettem, ezért szóltam neki hogy vissza megyek, majd írok Justinnak hogy vissza mentem, és Pattie is szól neki.
Kifele indultam, egy folyóson  mentem és Alfredo kapta el a vállamat.

-Héé Emma, még nem ért véget a koncert, hova mész?*fordított maga felé*
-Vissza megyek Justin nagyszüleihez, eléggé fáradt vagyok és holnap interjú is van, Justin valami olyasmit mondott. Kiszeretném magam pihenni, nem pedig nagy karikás szemekkel oda menni.*nevettem*
-Taxival mész?*kérdezte Fredo*
-Justin még koncertezik, és ő vitt volna haza, csak most közbe szólt a fáradtságom.
-Gyere, elviszlek.
-Óh, nem kell. Haza találok.*legyintettem felé egyet*
-Na. Gyere, már sötét van, és nem hiszem hogy Justin örülne neki hogy ha ilyen sötétben kóvályognál.
-Igazad van, de akkor induljunk is.*mutattam a parkoló felé*

Alfredoval a parkolóhoz mentünk, meg is mutatta az autóját, ami egy szürke sport kocsi volt. Eléggé megtetszett.



Beültem a kocsiba, Alfredo mellém,  és már el is hagytuk a koncert helyszínét. 20 perc autó út után ott is voltunk Justin nagyszülei házánál, kettő puszival elköszöntem Alfredotól, és bementem. Justin nagyszülei éppen Jaxonnal és Jazmynnel játszottak, így gondoltam én is csatlakozok hozzájuk. Jazmynnel leültem babázni és közben nagyon édes volt. Hol vetkőztettük, hol öltöztettük a babákat, de egyszerűen imádtam. Jaxonhoz is oda mentem, és vele is játszottam az autóival. 
Már 10 fele járt az idő, és már a piciknek ideje volt aludni menniük, ezért felvittem őket az emeletre, megfürdettem őket és bevittem őket a szobájukba. Elsőnek Jaxont altattam el, majd Jazmyn jött. 
Oda mentem az ágyához és beletettem őt, majd fölé hajoltam és elmondtam neki egy mesét. 
Éppen kiakartam menni, mikor Jazmyn halkan megszólalt.

-Emma. Kérdezhettek vajamit tőled?*picit gügyögött*
-Persze, mond kis hercegnő.*hajoltam vissza fölé*
-Te és Justin miért ölelkeztek?
-Szívem, ez olyan dolog amit én meg ő értünk meg, de elmondom neked úgy nagyjából. Justin és én szerelmesek vagyunk egymásba, ami azt jelenti hogy úgy szeretjük egymást, mint Barbie és Kenny. Tudod, a babáid. Csak mi nem babák vagyunk, hanem igazi emberek, akiknek valós érzéseik vannak és ez megmutatják a világnak és az embereknek. 
-És te szereted Justint?
-Jazmyn, persze. Nem is tudom elmondani neked hogy mennyire, de azért megpróbálkozok vele. Tudod, mindenki egyszer igazán szerelmes lesz. Én meg Justin most igazán azok vagyunk egymásba.  Boldogok vagyunk együtt, érezzük hogy mi összetartozunk, hogy az ég egymásnak teremtett minket és ezt így is akarja. Neked is lesz egyszer ilyen érzésed egy fiú iránt, csak nem tudod hogy a sors mikor szól közbe és eléd  dobja azt, akit az ég neked teremtett. Én már megkaptam ezt az embert, és ez Justin. Remélem mikor szerelmes leszel, akkor majd eszedbe jutunk és majd követted a mi példánkat. 

Közelebb hajoltam Jazzy-hez és nyomtam egy puszit a fejére. Újra hozzá akartam kezdeni mesélni neki, de valaki erősen átölelt hátulról és nyomott egy puszit az arcomra. Hátra fordultam és Justin volt az. Nagy mosoly ült az arcán, és eléggé csillogott a szeme. Eltátogtam neki hogy majd a szobájában megbeszéljük miért vigyorog, de inkább Jazzyt akartam elaltatni. Justin és én ketten próbáltuk elaltatni Jazzyt, Justin énekelt is neki, ez meg is tette a hatását, és el is aludt. Justin átölelte a derekamat és néztük az alvó Jazzyt. Justin vállára hajtottam a fejemet és mosolyogva néztük ahogy a pici lány veszi a levegőt. 

-Nagyszerű anya leszel.*húzott közelebb magához*
-Igyekszek majd az lenni.*pusziltam meg az arcát*
-Gyere,  menjünk át a szobámba.*fogta meg Justin a kezemet*

Justinnal átmentünk a szobájába, lefeküdtünk az ágyra egymással szemben és néztünk csak egymást.

1 megjegyzés: