2013. április 22., hétfő

58. rész

Sziasztok! Hosszú szünet után visszatértem, és meg is hoztam a folytatást! Sajnálom hogy már rég volt rész, de olyan sok időm ment el verseny készülésre, hogy örültem ha egyszer a suliból 5-kor értem haza, nem pedig este kilenckor.. De nem ez a lényeg, hanem az hogy itt a folytatás! Kommenteljetek vagy chaten írjatok!
Jó olvasást!
*Eenie


/Emma/

Justin teste gyengén az enyémre simult, és csókok százai csattantak el köztünk. A levegő csak forrósodott kettőnk közt, és már oly annyira, hogy Justin elkezdted vetkőztetni. Lehúzta rólam a felsőmet, én róla az ő felsőjét és eldobtam a szoba egyik sarkába. Én egy nadrágban és melltartóban voltam, Justin pedig egy nadrágban, félmeztelenül.
 Justin két keze a hátam alá csúszott be, és fel emelt, közben nem szakítottuk meg a csókunkat. Hideg keze végig futott a hátamon, amibe az egész testem beleremegett. A lábaimat Justin köré fontam, hogy  lenne essek, miközben fel emel. 
Éreztem ahogy Justin fel áll, megfordul és lépkedni kezd. Megtett 20 lépést, és lassan elkezdett le felé hajolni, velem együtt. 
Éreztem hogy valami puha érintette meg a hátamat, ami az ágy volt.
Justin lassan letett rá és újra rám helyezte a testét. A kezét végig húzta a combomon, és simogatni kezdett. 
Meleg érzés töltött el Justin érintései között, ami olyan volt, amikor nagyon vágysz valamire, és sokat kell rá várnod, de utána tudod, hogy megérte kivárni azt a pillanatot, mikor már minden a tied. 
Pont ilyen érzés fogott, el hiszen mikor össze vesztem Justinnal, két hétig nem láthattam, nem beszéltünk és most újra itt van a karjaiban. Isteni érzés.

/Justin/

Emma újra a karjaimban. Nem is tudom már mióta vártam erre a pillanatra, hogy újra enyém legyen, magamnak tudhassam, a csókjait érezzem és mondhassam neki, hogy szeretem. Itt fekszek vele egy ágyban, a testét simogatom, az a gyönyörű és tökéletes testét. A kezei lassan felém nyúltak, és az én kezemet kereste, és mikor megtalálta körbe fonta gyenge kis ujjaival, éreztetve ezzel hogy hiányoztam neki. A fejét a mellkasomra helyezte és éreztem ahogy a levegőt veszi. Amikor kifújta a hideg levegőt, végig rázta az egész testemet az érzése. Az ujjaimmal elkezdtem a hajával játszani, mire ő erre felfigyelt.

-Justin! Hagyd már a hajamat!*nevetett, közben a kezemet próbálta elkapni*
-De annyira szeretem. Nem bírom abba hagyni hogy ne piszkáljam.*ragadtam meg a kezét*
-Neked csak azért hagyom, mert ilyen szépen mondtad.*bújt hozzám*
-Szeretlek.

Felemelte Emma az arcát, megfogtam az állát és közelebb húztam, majd leheltem az ajkaira egy lágy csókot. Az ajkai lágyan mozogtak az én ajkaimon, érzése átjárta az egész testemet, újra és újra azt hittem hogy csak álmodok, de rá jöttem hogy a valóság most sokkal jobb mint az álmok világa. Lassan elengedtem Emma ajkait, a fejét a mellkasomra helyezte, a hátán pihent a kezem, és átléptünk ketten az álmok világába.

*Másnap reggel*

Emma még édesen szuszogott a mellkasomon, de fel kell keltenem, hiszen már elmúlt 10 óra is, ma koncert is van, és szeretném ha jönne velem. 
Hiszen ha jól tudom csak egy koncertemen volt eddig, de akkor még nem voltunk együtt. De most már együtt vagyunk, így nagyon szívesen viszem magammal őt. 
Lassan elkezdtem keltegetni, közben mondtam a nevét, és lassan kezdte nyitogatni a szemét a szerelmem.

-Jó reggelt édes. Ideje fel kelni, mert elkésünk.*simogattam meg az arcát*
-Még 5 percet...*nyögte ki komásan*
-Emma... Kérlek, gyere. Fontos a mai nap, hiszen koncert, és te is jössz!*bökdöstem picit*
-Jól van, jól van, kelek már.

Emma nagy nehezen kimászott az ágyból és elment fürdeni, én addig elintéztem pár telefont a mai estével kapcsolatban, mire kész lettem gyors fel is néztem twittere. Nem volt semmi különös a neten, de azért írtam a rajongóknak.

"Believe Turné első estéje. Várjátok már? Este találkozok végre veletek. Lesz egy meglepetés vendég is."

Le is léptem a netről, és vártam Emmát  hogy ki jöjjön a fürdőből. Leültem az ágyra és kicsit elfeküdtem. Hallottam hogy nyílik a fürdő ajtaja és kijön Emma a helységből.
Oda mentem hozzá és a derekánál fogva magamhoz húztam.

-Mit szeretnél?*kérdezte mosolyogva*
-Téged, örökké.*nyomtam az arcára egy puszit*
-Én is téged, halálomig.
-Gyere, mutatok valamit.

Megfogtam a kezét és átmentünk egy olyan szobába, ahova csak még kevés ember léphetett be. 
Ez úgy mond egy hangszeres szoba, ahol sok hangszerem van, és hát már egy ideje nem jártam a közelükben. 
Oda értem az ajtóhoz, lenyomtam a kilincset és beléptünk a szobába. Megkerestem a zongorámat és leültem elé. Emma mellém ült a székre, és felé fordultam.

-Mit játsszak neked a zongorán?
-Egy szép dalt.*mosolygott rám*

Kicsit elgondolkoztam hogy melyik számot játsszam el neki, egy kis idővel eszembe jutott hogy a 'Be Alright' számomnak van zongora változata is. 



Tudtam hogy ezt a számot kell neki el zongoráznom. Hiszen teljes mértékben neki írtam. 
Neki kezdtem a dalnak, és szívemből kezdtem énekelni az én szerelmemnek.

"Across the ocean, across the sea,
Starting to forget the way you look at me now"



Teljes szívemet kiadtam a dalban, mert nagyon sokat jelent nekem Emma és ezt mindig el akarom neki mondani, mindennap, minden órájában, minden percében. A dal közben figyeltem az arcát, és folytonosan egy kis mosoly húzódott meg a szája sarkában. Ez engem is mosolygásra késztetett. 
A dalnak vége lett és azonnal Emmára arcára terelődött az a szemem.

-Nos, hogy tetszett?*kérdeztem tőle és felé fordultam*
-Egyszerűen magával ragadó volt. Imádtam, úgy mint téged*bújt hozzám*
-Szeretlek.

Nyomtam egy csókot az ajkaira, majd megfogtam a kezét és felhúztam a székről. 

-Gyere, lassan készülni kell, hamar eltelt az idő.

Megfogtam Emma kezét és húztam a szobámba, mert ott volt az összes holmija és még nem is tudta hogy miben fog jönni. 
Oda is ment a táskájához és elkezdett ruhákat keresni.

-Hány óra van Justin?*fordult felém*
-Fél négy.
-Hányra kell mennünk?
-Ötre, mert negyed hatkor már kezdődik a Meet&Greet.
-Te jó ég, nem fogok időben elkészülni! Azonnal hozzá is kezdek!!!

Fel ugrott a táskája mellől és már be is futott a fürdőbe.

/Emma/

Azonnal siettem a fürdőbe és el is kezdtem kapkodni magam a koncertre.  Kivasaltam a hajamat és már mentem is ki a szobába valami ruhát keresni magamnak.
Justin azt mondta hogy nem kell kiöltözni, de azt veszek fel amit akarok. Neki mindenben szép vagyok.
Elő kerestem gyorsan valami ruhát, ami picit elegáns, de azért könnyed is. 
Egy fekete ruha került a kezembe, ami meg is tetszett. 
Elő kerestem a hozzávaló kiegészitőket és már mentem is öltözni.

Fel kaptam a kezembe a ruhákat és már siettem is vissza a fürdőbe.  Fel vettem a ruhát és a kiegészitőket, de a cipőt majd csak akkor veszem fel mikor már indulunk. 
Megnéztem magamat a tükörbe, és egy halvány mosoly lett az arcomon, hiszen tudtam hogy Justinnak tetszeni fog a látvány. 
Lassan kiléptem az ajtón, és Justin háttal ült nekem az ágyon.  
Halkan oda lopóztam a háta mögé, és megszólitottam.

-Ez jó lesz?*bökdöstem meg a hátát*

Justin megfordult, és tátva maradt a szája a látványtól. 

-Ez, ez, tökéletes.*mosolygott rám*
-Nem kellene neked is készülnöd? Mert már negyed hat is elmúlt, és még a hajadat is meg kell csinálnod, amit jól tudom neked eléggé idő igényes.
-Jól van főnök, már megyek is. 

Justin oda jött hozzám és nyomott egy lágy csókot az ajkaimra és a fürdőszoba felé vette az irányt. 
Én is utána mentem még, hiszen még nem voltam ki sminkelve. Bementem Justinhoz, és ketten a tükör előtt készültünk. Ő a haját csinálta, én a sminkemet. A sminkem füstös lett, egy pici arannyal megtolva, és vörös rúzzsal. 
Mikor végeztem megnéztem magam a tükörben, és a szemem sarkából láttam hogy Justin engem figyel. A szemei szikráztak, láttam rajta hogy annyira vonzza őt a piros ajkaim. Az ajkaiba harapott, és direkt nem figyeltem oda mintha nem is venném észre, hanem inkább a tükörben lévő lánnyal törődnék csak tovább. Láttam hogy Justin egyre közeledik felém és meg akar csókolni, de csak az arcomra engedtem hogy egy puszit nyomjon, mert most nem akarom hogy elkenődjön a sminkem.
Villantottam egy mosolyt Justinra, és ő csak boldogan nézett rám.

-Készen vagy?*ordítottam be neki a fürdőbe*
-Igen, csak még megigazítom a nyakkendőmet.
-Jól van, de siess, hiszen háromnegyed 5!
-10 másodperc.

Justin tényleg 10 másodperc múlva megjelent, öltönyben. Elakadt a szavam, mikor megláttam őt, egyszerűen ott olvadtam szét.


Nagyon elegáns volt, nagyon ritkán szokott így felöltözni, de remélem még azért nem hagyja abba azt hogy így jelenjen meg. 

-Nos, hogy tetszek?*tárta szét a karjait és megfordult*
-Tökéletes vagy.*mosolyogtam rá*
-Veled az vagyok.*húzott magához*
-Én is veled.*nyomtam egy puszit az arcára*
-Ennek nyoma lesz.*nevetett*
-Legalább mondhatom azt hogy egy gyönyörű barátnőm van.*ölelt meg szorosan*
-De tényleg induljunk mert elkésünk.

Justinnal összefontuk az ujjainkat és elindultunk lefelé a lépcsőn és Justin nagyszüleitől is elköszöntünk, majd Pattievel elindultunk a koncert helyszínére. Beültünk a kocsiba és 20 perc alatt ott voltunk a stadionnál és több száz rajongó várta már Justint. Hátul bementünk, és már Justin ment a Meet&Greet-re. Én meg Pattie addig elfoglaltuk a helyünket a vipesek között és vártunk hogy elkezdődjön a koncert. Rajongók is voltak a vipesek között és oda jöttek hozzánk és kérte képet és autogrammot is. Igent mondtam nekik, és pózoltam velük egy-egy kép erejéig, aztán vissza ültem a helyemre és láttam hogy már kint voltam a 'Believe' kulcs a visszaszámlálóval. 
Justin jelent meg az angyal szárnyakkal és a színpad közepére repítette magát. Én csak ámulva néztem, utána elkezdett énekelni is. Pattievel az összest dalt állva táncoltunk és énekeltük. 
Majd oda jött Scooter és a fülembe súgta hogy most szükség van rám, komoly helyzet állt elő.  Nem tudtam hogy mi történhetett, ezért Scooter után siettem. A színpad mögé vezetett és  mondta hogy most ki kell mennem a színpadra, mert ott van most rám szükség. Nem tehettem mást, kimentem. Százezer lány sikolya lett hangosabb és megláttam ahogy Justin nagy mosollyal jön felém.

2 megjegyzés: