2013. február 11., hétfő

46. rész

/Emma/

A kocsi utat Justinnal össze bújva töltük el. Anya többször is hátra nézett és csak mosolygott.  20 perces út után megérkeztünk a házunkhoz. Justin még a kocsiban megfogta a kezemet és úgy szálltunk ki. Kiszedtük a csomagjaimat a  csomagtartóból és elindultunk befelé. A bejárati ajtót átlépve, Justin rémült tekintetén akadt meg a szemem. Oda léptem hozzá és kérdöre vontam.

-Mi baj???*kérdeztem, miközben a karjaimmal átöleltem a derekát*
-Semmi...*sújtotta le a tekintetét*
-Justin, ismerlek már. Mi a gond???
-Hát...Dávid... Félek töle, hogy a tettem miatt kicsit...elver..*halkult el a hangja*
-Csak azt merné meg! Akkor én is beszállok a bunyóba!*húztam ki magam*
-Kiütéssel nyernél.*nevetett*

Csak nevettem és nyomtam az arcára egy puszit. Szóltam anyának hogy ha nem lenne baj Justin ezt az éjszakát nálunk töltené, hiszen már nincsenek már itt Pattiék, igy hát most egy hotelbe se tudna menni. Anya bele is egyezett azonnal, örültem is neki. Megragadtam Justin kezét és fel húztam őt a szobámba. Mikor felértünk az emeletre, Dávid jött ki a szobájából. Megfagyott a levegő abban a pillanatban. Dávid tekintette forrt a dühtöl, ott helyben megtudott volna ölni egy embert. Justin kicsit a hátam mögé bújt, de a kezemet fogta.

-Mit keres itt ez??!!*mondta dühösen* 
-Nyugi már, csak itt tölti az éjszakát mert nem tudd hotelba menni.
-Akkor majd én fogom szállásra jutatni, de az a kórház lesz!!*emelte a levegöbe a kezét*
-DÁVID!! Mit akarsz vele???!!! Ha meg ütöd akkor azzal nekem is fájdalmat okozol!!*emeltem fel a hangom*
-Nem akarom hogy még egyszer elvigyen téged, egyébként is nem mer ellenem kiállni hogy mögéd bújik????
-Nem fél töled, csak tudja hogy ilyen helyzetben mi a helyes. Példát vehetnél róla.*válaszoltam flegmán*

Nagy szemekkel nézett rám a bátyám, majd megfordult és beviharzott a szobájába. Justin rám nézett és csak mosolygott. Elindultam a szobám felé, majd mikor beértünk Justin be is csukta utánunk az ajtót.  Oda mentem a szekrényemhez és elkezdtem keresgélni a pizsimet. Egy fehér atlétát vettem elö, egy fekete sort nadrággal. Épp indultam a fürdö felé mikor Justin megfogott hátulról és az ágyam felé kezdett húzni. Felé fordultam és én is elkezdtem tolni öt az ágyam felé. Justin leült az ágy szélére én meg lassan rá ültem. Vigyorogtam rá, de nem csókoltam meg. Amikor már csak pár miliméter választotta el az ajkaink, leugrottam róla és kifutottam az erkélyemre. Imádom az erkélyemet, anyuék csináltaták meg ilyen gyönyörüre a 16.-ik  születésnapomra. Ez az én rejtekem. Ha gondolkozni szeretnék csak ide jövök.



Kifutottam az erkélyre és elbújtam a tolóajtó mögé. Csak vártam hogy mikor bukkan elö Justin az ajtóm mögül. Fél percet vártam, mikor megláttam Justin lábát kibújni a küszöbön, és lassan ő maga is elö jött. Félve dugta ki a fejét, elnézett balra és abban a pillanatban rá ugrottam. A karjaimmal körbefontam a nyakát és elkezdtem csókolgatni a nyakát. A lábammal körbefontam őt nehogy leesek róla. A vállára emelt és elkezdett velem örülten forogni.



Szerencsére volt olyan széles az erkélyem hogy nem mentünk neki semminek. Vidáman nevettem, amire Justin is fel figyelt.

-Justin!! Tegyél le te örült!!*nevettem*
-Nyugalom, tartalak hercegnő.*mondta kicsit kuncogva*

Ez a mondata teljesen megnyugodtam és csak hagytam hogy pörögjek az én hercegemmel. Pár percre megszünt az idö és a lét számunkra. Csak a forgás volt, semmi más, szabadnak éreztük magunkat és szabályok nélkülieknek. Végre újra együtt lehetünk. Pár percnyi forgás után letett Justin és kicsit is szédültem de nem volt jelentös. A karjaim még mindig a nyaka körül voltak, és csak vigyorogtam rá.

-Nagyon örül vagy, tudod???*kérdeztem töle vigyorogva*
-Képzeld, tudom de te az örültségemnek nem szabhatsz határokat.*öltötte rám a nyelvét*
-Na gyere csak ide.*húztam közelebb a polójánál fogva*

Adtam neki egy forró csókot és Justin azonnal neki nyomott az toló ajtómnak. Igazi francia csók volt. A nyelveink többször összeértek, az ajkaink csak egymáson táncoltak, és csak a levegöért kapkodtunk. Justin a hideg kezét az arcomra tette, én meg a kezemmel végig simitottam a kezét, majd összefonta az ujjait az enyéimmel. A bal keze a derekamon pihent és egy kicsit még simogatta is. Lassan elengedtem az ajkait és felé fordultam.

-Szeretlek Justin Bieber.
-Szeretlek Nagy Emma.

Elmosolyodtunk mindketten és nyomtam a szájára egy hosszú szájra puszit.  Megfogtam a kezét és behúztam a szobába és mondtam neki hogy menjünk le vacsizni. Nem ellenkezett. Lementünk a lépcsőn, a nappalin át a konyhába. Kinyitottam a hütöt és elkezdtem keresgélni valami kaját.

-Spaghetti jó lesz?*kérdeztem töle*
-Hmmm. Nyami, kedvencem!*csillant fel a szeme*

Megfőztem a tésztát és csináltam mellé szószt is és már kész is volt a vacsora. Justin csak úgy nyalogatta a száját  látványtól, de láttam a szemeimben hogy elgondolkodik rajta hogy én most ilyen jól tudok főzni? Hát egy spaghettihez nem sok tudomány kell. Szedtem mindkettönknek és oda tettem Justin elé.

-Hmmm, édes ez nagyon finom.*nyalta meg a száját*
-Kivételesen ezt az egy kaját nem tudom elrontani.*nevettem*

Justin nagyon gyorsan megette, ivott még egy pohár vizet, aztán én is befejeztem a vacsorát ás újra felmentünk a szobámba. Elövettem a pizsimet és egy fehérneműt és elmentem letussolni. A szobámban van egy direkt nekem kialakitott fürdöszoba, ezt is a 16.-ik szülinapomra kaptam anyuéktól úgy mint az erkélyemet.


Kész is lettem röpke 20 perc alatt. Mikor kiléptem a fürdöböl Justin a telefonját nyomkodta. Gondoltam biztos twittere ir. El sétáltam az ágyam elött, és Justin tekintete azonnal rám ragadt. 

-Nem is tudtam hogy egy  szupermodell is lakik itt.*nevetett*
-Hát szupermodell nem, csak a barátnőd. Szabad a fürdö, mehetsz.*mutattam a fürdő felé*

Felállt és elindult a fürdö felé. Én addig befeküdtem az ágyamba és bebújtam a takaróm alá. Fel is hivtam Bettyt hogy mi van vele és el is meséltem neki az eddig történteket. Nagyon meglepödött. Épp leakartam tenni mikor Justin kilépett a fürdöből, egy szál boxerben. Nem birtam megállni hogy ne harapjak az ajkaim közé. Justin csak rám villantotta mosolyát és bebújt  közvetlen mellém a takaróm alá. Felé fordultam és megfogtam a kezét.  Majd a fejemet a mellkasára helyeztem, és elkezdtem simogatni őt, de ő is elkezdte a hajamat piszkálni. Most kivételesen elnézem neki. 

-Jóéjt szerelmem.*nyomtam egy puszit a szájára*
-Neked is édesem.

Lecsuktam a szememet és Justin mellkasán elnyomott az álom.


1 megjegyzés: