2013. február 17., vasárnap

47.rész

*Másnap reggel*

/Justin/

Reggel 9 óra lehetett mikor a nap szemembe sütő sugarai keltem fel. Nagy nehezen kinyitottam a szemem és Emma még édesen szuszogott a mellkasomon. Óvatosan simogattam az arcát, majd  csak gyönyörködtem benne, aztán észrevettem hogy elkezd mozogni és nyitogatni a szemét.

-Jó reggelt Csipkerózsika.*simogattam meg az arcát*
-Aaah. Jó reggelt.*nyomott egy puszit a számra*
-Hogy aludtál??*kérdeztem*
-Nagyon jól, mert itt voltál velem és még veled is álmodtam.
-Na.. el is mondod?? *néztem rá kiváncsian*
-Nem! Mert akkor nem fog valóra válni.*pirult el* Inkább szedd össze magad és lemegyünk reggelizni.

Nem is kellett több kipattantam az ágyból, megmostam az arcomat és fel öltöztem. Egy fekete ülepes gatyát vettem fel egy piros trikóval. Még felcsaptam a hajamra egy fullcapet és készen is voltam teljesen. 5 perc alatt el is készültem, de még Emma az ágyban feküdt. A kis lusta, gondoltam magamban. 

-Na, Emma, haladj, éhes a szupersztár...*húztam le róla a takarót*
-ÁÁÁÁ*kiabált* Justin!! Add vissza a takarómat!
-Nem! Kelj fel és gyere, menünk reggelizni.
-De nem is tudom hogy mit vegyek fel..
-Majd én választok neked.

Elindultam a szekrénye felé és kinyitottam. Leesett az álam, nagyobb ruhás szekrénye van mint nekem!Megdöbbentö tény volt ez a számomra. Elkezdtem keresgélni és nem is telett sok idöbe és találtam már neki egy felsöt, rövid nadrágot és cipöt is.




-Ez jó lesz??*kérdeztem*
-Justin, azt hiszem te már jobban ismered az én ruhatáramat mint én saját magam*nevettet*
-Van ilyen. Na de menj, vedd fel és haladjunk.*mutattam a fürdö felé*
-Igen is, fönök.*és nyomott egy puszit az arcomra*

Kivette a ruhákat a kezemből és beszaladt a fürdöbe. Addig leültem a kanapéra és elövettem a telefonomat. Láttam hogy anyutól van már 32 nem fogadott hivásom és 13 smst is kaptam töle. Még Scooter is felhivott. Azonnal elkezdtem tárcsázni anya számát.

-Szia anya, láttam hogy kerestél, de mielött leszednéd a fejem nyugodj meg, minden rendben van, biztonságban vagyok.
-Az engem most nem érdekel, csak az hogy hol vagy! 1 héttel múlva kezdödik a turné!!!*emelte fel a hangját*
-Anya!!! Nyugodj meg!!  Holnap már  megyek is vissza, hiszen még próbálni is kell a táncosokkal..
-Jól van kicsim, de majd még hivj.
-Okay. Szia.

Mire letette a telefont, addigra Emma kilépett a fürdöböl.

-Kivel beszéltél?
-Csak Pattievel, csak mondta hogy mikor kell vissza mennem...*csuklott el a hangom*

Emma nem szólt semmit, csak lehajtotta a fejét. Oda mentem hozzá és a kezemmel felemeltem az arcát.

-Ne félj, mindig veled leszek, vigyázzok rád, és soha, de soha nem engedlek el.

A tekintetét óvatosan rám emelte, majd lágyan megcsókoltam.

-Bármikor, bármilyen messzi leszek töled, mindig, teljesen szivemből foglak szeretni. Ezt ne feledd el soha.*simogattam meg az arcát*
-Szeretlek.*nyögte ki*

Én erre csak elmosolyodtam és újra megcsókoltam. Mikor a számat elhúztam az övéjétöl, megfogtam a kezét és elindultunk lefelé reggelizni. Az ebédlöben épp ott volt Dávid, ahogy meglátott engem felállt, és felviharzott a szobájába, majdnem fel lökve engem és Emmát. Egymásra pillantottunk Emmával és csak rá vágtunk egy olyat "hagyjuk, majd lenyugszik" arc kifejezést. Leértünk és Emma anyukája várt minket. Isteni illatok csapták meg az orromat.

-Jó reggelt gyerekek.*köszönt kedvesen*
-Szia anyu*mondta Emma és nyomott egy puszit az arcára*
-Ccsókolom Anna.
-Nyugodtan köszönhetsz Sziával is.*mosolygott rám* De inkább gyere reggelizni.

Leültem Emma mellé és elkezdtük falni a gofrit. Emma kettő perc alatt megevett nagyjából hatot, én meg még csak a harmadiknál tartottam. Emma tiszta csoki volt, én csak nevettem, nagyon aranyos volt. 10 perc alatt el is fogyott az összes gofri. Emma éppen szalvétáért nyúlt hogy letörölje a csokit az arcára, de megfogtam a kezét és mondtam neki halkan hogy ne tegye. Megköszöntük a reggelit és újra az emeletre tartott az utunk. Fel is siettünk, majd becsuktam Emma után az ajtót.

-Miért nem törölhetem le a csokit az arcomról?*kérdezte meglepöen Emma*
-Mert én akarom rólad letörölni.*mentem hozzá közelebb*

Magamhoz húztam és lassan az ajkairól elkezdtem lenyalni a csokit. A nyelvem körbe fonta az ajkait, az ő ajkai pedig csak élvezték a játékomat. Elengedtem az ajkait, és áttértem az arcára. Vadul elkezdtem nyalni, ami már csak-csak gusztustalan volt, de nekem vicces.

-Justin!Justin!! Állj le, ez már undoritó!*nevetett*
-Már csak egy centi!*mondtam nevetve*

Mikor végeztem elvettem a nyelvem a szerelmemarcáról, aki értetlenül állt maga előtt és csak nevetett. Oda mentem hozzá és megöleltem. Örült neki. 

-És mi a mai program??*kérdeztem*
-Egy kis medencézésnek örülnél?*csillant fel a szeme*
-Teljesen megfelelö!*emeltem fel az örömömben*

Emma bement a fürdöbe át öltözni, én meg kint maradtam a szobájában,  amikor ráültem a távirányitóra és bekapcsoltam a tévét. Ledöbbentem ültem és bámultam a tévét...


És itt a 47.rész! Mivel sikerült feltennem ezt a részt még ma, de az igéretemet betartom. Holnap figyeljétek az oldalt, mert lesz egy pici meglepetésem nektek.;) Ne felejtsetek el komizni és cseten irni!

2 megjegyzés: