2013. március 4., hétfő

51. rész

*1 héttel később*

/Emma/

Gyorsan eltelt az idő, és mire észbe kaptam már a várva várt tervem első része következett. Reggel 7-kor keltem fel hogy idöben el tudjak készülni. Le tussoltam, hajat mostam, megszáritottam majd kivasaltam. Jöhetett a ruha. Nem akartam nagyon ki öltözni, ezért egyszerűre vettem a témát.




Batmanes szettet vettem fel, a torna csukával. Most pont jó lesz az alkalomra. Felöltöztem és mentem is vissza  a fürdöbe, sminkelni. Megpróbáltam nem olyan eröset választani. Ez a kicsit ezüstös, kicsit arany szinű smink nagyon tetszett.




Kerestem egy kézi táskát, beledobtam a telómat és még pár dolgot, megragadtam a nagyobb táskámat, hivtam egy taxit és már úton is voltam. Megérkeztem a reptérre, az utamat a beléptető kapu felé vettem, megmutattam az útlevelemet és a jegyemet, átnézték a csomagomat és már szálltam is be a repülőgépbe. Nagyon izgatott lettem, elö is vettem a telefonomat még küldtem anyunak egy smst hogy majd mindenről küldök neki infót, nehogy le maradjon bármiről is. 

-Kérjük kössék be az öveiket, elektronikus eszközeiket kapcsolják ki, mert zavarhatja az eszközöket.*mondta a légi utas kisérő*

El tettem a telómat, és bekapcsoltam az övemet, már vártam hogy felszálljon a gép és a tervem főpontjához érkezek. Csak  mosolyogni tudtam, de azt is tudtam hogy hosszú repülő út áll elöttem, ezért gondoltam jobb lesz ha alszok és kipihenten érek a célomhoz, hátra hajtottam a fejemet, a szememre tettem egy szemtakarót és elaludtam.

/Justin/

Délelőtt keltem fel, olyan 11 óra tájékán. Kellemesen kipihentem éreztem magamat. Első utam a fürdöbe vezetett, gyors letussoltam, belöttem a hajamat és már indultam le reggelizni. Mikor leértem a hütön láttam egy cetlit. Scooter irta.

"Ne felejtsd, ma koncerted van! Légy kész idöben, mert még Meet&Greet-re is kell menned! Ui.:Kenny megy érted.-Scooter"

Leszedtem a cetlit, és kidobtam. Felfogtam. Koncertem van ma és Meet&Greet is. De jó lesz eröltetett mosollyal kiállni a rajongóim elé. Még végig a koncerten milyen lesz.. Nem is tudom elképzelni, de valahogy muszáj megcsinálnom, hiszen "boldogan" akarnak most engem látni. Mikor kidobtam a cetlit, vissza mentem a hütöhöz és kerestem valami kaját. Nem találtam semmit, ezért jöhetett a B terv. Felkaptam a telómat és tárcsáztam is már a számot.


-Jó napot kivánok, itt az Elieve Gyorsétterem. Miben segithetek?
-Egy hús imádó pizzát szeretnék rendelni.
-Rendben. Milyen néven?
-Justin Bieber.
-Uram isten, maga télleg Justin Bieber?*kérdezte ijedten*
-Igen én lennék. Meglepő, de most pizzára lettem éhes, azért rendeltem.
-Elnézését kérem, csak nem mindennap hív fel minket Justin Bieber hogy pizzát rendeljen.
-Megértem, hihetetlen, de igaz. 
-Akkor 30 perc és megérkezik a rendelése. Köszönjük még egyszer hogy nálunk rendelt, Viszonthallásra.
-Köszönöm.Viszlát.

Most már kajám is lesz. Ameddig várom, gondoltam fel megyek a szobámba és nézzek valamit. Leültem az ágyamra és bekapcsoltam a tévét, ment egy érdekes müsor a sztárok életéről, de szerencsére én nem voltam benne. De benne volt Usher és elmondták róla hogy milyen nehéz volt neki megélnie azt, hogy már nem hétköznapi ember, hanem egy hiresség. Fura érzés töltött el, hiszen velem is pont ugyan az történik mint vele. Kevés igazi barátja lesz, sokan akarnak a "barátai" lenni, folyton üldözik őt a lesi fotósok és a riporterek, és nehezen találnak szerelmet. Most teljesen így érzek. A gondolkozásomat az ajtó csengöje törte meg, hiszen meg jött a pizzám. Gyors lefutottam, kifizettem és már ettem is. Most ez életmentő kaja volt a számomra. Vissza mentem a szobámba és néztem tovább ezt a müsort, most már egy jó nagy pizza a társaságával. Kellemesen megettem, mikor megláttam az órámat. Már 3 óra volt, és a Meet&Greet 4-kor kezdödik. Bieber szedd magad! Gondoltam magamban  és azonnal felugrottam, be sprinteltem a fürdöbe, fogat mostam,  majd ki újra a szobába valami ruháért. Felkaptam egy fehér felsöt, egy farmert, egy dzsekit és egy sapit. Gondoltam most jó lesz ez igy, úgy is át öltözök még a koncerten 7-szer legalább.





Mire felvettem a ruhákat, Kenny pont meg jött értem. Le siettem az emeletröl és már be is ugrottam a kocsiba. Köszöntem Kennynek és már nyomta is a gázt, hiszen háromnegyed négy volt, és nem akarok elkésni. 20 perc autózás után oda értünk a csarnokhoz, bementünk egy hátsó bejáraton, de még nem láttam sehol Pattiet,  se Scootert. Furcsa volt az egész, de szerencsére Usher ott volt. Mondta hogy el kellett menniük elintézni pár dolgot, de mire kezdödik a koncert vissza érnek. Csak bólintottam rá egyet, és a Meet&Greet helyszinére tartottam. Be álltam a fehér fal elé és vártam a rajongókat, akik hamar meg is érkeztek, és elkezdtem velük pózolni a képeken.

/Emma/

Arra keltem fel hogy a légi utas kisérő gyengén lökdöss. Levettem a szemfedőt, és lassan kinyitottam a szememet. Szólt a hölgy leszállás következik, ezért kapcsolja be az övemet. 5 percig tartott a leszállás, utána már csak ki kapcsoltam az övemet, leszedtem a táskámat a tartó részröl, és már a gép kijáratához tartottam. Le sétáltam a lépcsőn, és elkezdtem keresni Pattiet és Scootert. Igen, ők tudnak a tervemről, nagyon tetszett nekik, ezért is segitenek nekem. Mikor megláttam őket, nagy mosollyal rohantam oda hozzájuk.

-De jó végre titeket látni.*ugrottam a nyakukba*
-Téged  is jó látni Emma.*ölelt meg Pattie*
-Héé kis csaj, azért nem szeretnék itt megfulladni.*nevetett Scooter*
-Jaj. bocsi. Csak olyan jó titeket újra látni.
-Na gyere menjünk, elfogunk késni.*fogta meg a táskámat Scoo*

Elindultunk a kocsi felé, én meg Pattie hátul ültünk, Scooter vezetett. Nagyon jól elbeszéltük az idöt, igaz volt 20 perces az út, de nagyon sok mindenröl beszéltünk. Hamar eltelt az a 20 perc, és ott is voltunk már a stadionnál. Felcsaptam a kapucnimat és kiszálltam a kocsiból. Teli volt riporterrel és fotósokkal a hely, engem meg csak Pattie gyenge teste védett. Féltem hogy bajunk esik, de pillanatok alatt ott termett Kenny és Antonio, igy biztonságban jutottunk be a stadionba. Mikor beértünk Kennyre néztem és nagyon örültem hogy újra látom.

-De rég láttalak már.*öleltem meg*
-Téged is Emma, remélem fel vagy már készülve.*vigyorgott rám*
-Teljes mértékben, de mit fogok csinálni másfél órán át keresztül?*kérdeztem*
-Van egy jó hirem, én fogok rád vigyázni.
-Az jó lesz, mert ki kell még választanom a ruhámat.
-Jaj ne, akkor nekem végem..
-Jól fogunk szórakozni, nyugi.*nevettem*
-Mi megyünk is be, mert mindjárt kezdödik a müsor, addig ti menjetek be az öltözöbe, és várjatok.*mondta Scoo*
-Persze, gyere, mutattom az utat.*Fogta meg a vállamat*

Kennyvel végig mentünk egy hosszú folyóson és bementünk egy öltözöbe és elö vettem a táskámat és elkezdtem benne valami ruhát keresni. Két perc után meg találtam a nyerő ruhát. Egy fehér koktél ruha volt, mesés.



Nagyon tetszett, és ezzel az aranyszinű magassarkúval, nagyon jól nézett ki. Igaz egy öltözöben voltunk, de szégyenlős vagyok, ezért elmentem a mosdóba átöltözni. Mikor átvettem a ruhámat, bele néztem a tükörbe és nagyon tetszett a látvány. Kiléptem a folyósora és egy ismerös hang csapta meg a fülemet.

-Emma??? Te vagy az??*kérdezte a hang tulajdonosa*
-Fredo!!! Úristen de rég láttalak!!*ugrottam a nyakába*
-De te mit keresel itt??
-Ez egy titkos terv.
-Óóóó. És ilyen csinosnak kell hozzá felöltöznöd?*kérdezte nevetve*
-Része.*nevettem*
-De ne áruld el senkinek hogy itt vagyok.
-Semmikép.
-De most én vissza megyek, majd még látjuk egymást*öleltem meg*
-Az biztos. Szia.*ölelt vissza*

Vissza mentem az öltözöbe, leültem Kenny mellé és vártunk. Az idöt jól elszórakoztuk, beszélgettünk és hülyéskedtünk is sokat. De hallottuk hogy nagy hang zavar lett, és Kennyvel egymásra néztünk, és tudtok itt az idő. Még gyors meg igazitottam a hajamat és a sminkemet és vártam. Nagyon izgatott lettem, a sziverésem szapora lett és már nem birtam magammal, mikor hirtelen kinyilt az ajtó..

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:) csak így tovább :D siess*.*

    VálaszTörlés
  2. NAGYON JÓ LETT SIESS LÉGYSZI...ÁÁÉÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés