2013. március 2., szombat

50. rész

/Justin/

-Jó végre téged újra látni.*pacsiztam le vele*
-Téged is, látom már  meg is találtak téged a riporterek.*nevetett*
-Minden hol ott vannak.*nevettem*

Jó volt újra találkozni Kennyvel, már rég beszéltem vele.

-És télleg igazak a hirek?*kérdezte félöen*
-Sajnos igen..*hajtottam  le fejemet*
-Jaj, tesó.. sajnálom..*veregette meg a vállamat*
-Hagyjuk most ezt.. Inkább hallgassunk valami zenét.

Ahogy ezt kimondtam oda nyúltam a rádióhoz és bekapcsoltam. Egy pörgős szám ment, Calvin Harris legújabb száma, a Drinking From the Bottle. 



Kennyvel végig buliztuk azt utat, ami már eléggé hiányzott.  20 perces út után a családi házhoz értünk, kiszálltam és oda mentem az ajtóhoz.  Beléptem és a konyha felöl halottam hangokat.

-Itt vagyunk a konyhában!*orditott valaki*

Azonnal elindultam, és ahogy beléptem a konyhába kettő csöppség futott hozzám.

-Justii!!*kiabálták mindketten*
-Sziasztok! De hiányoztatok már! *öleltem mindkettöt magamhoz*

Jaxon és Jazmyn voltak azok, a kis tesóim , akiket nagyon szeretek és már nagyon hiányoztak. Végre tölthettek velük egy kis időt.

-Gyere Justi*húztak mindketten a nappaliba*

Én csak mentem utánuk, és láttam hogy a  nappalaiban szét volt minden féle játék dobálva. Volt ott baba, kis autó, kis vonat és sok játék még.  Leültem közéjük, egyik oldalamon Jaxo, másikon Jazmyn és mindkettöjük adogatta nekem a játékait hogy most ezzel, most meg azzal játszak.  Aztán eldöntöttük hogy elsönek Jaxonnal játszok autósat, utána Jazmynnel babásat.

-Hozd ide az autóidat Jaxon!*mutattam a kocsik felé*
-Velem sosem játszol Justi*mondta Jazmynn, és kifutott a nappaliból*

Pattie rám nézett, utalva azzal hogy menjek utána, de nem is kellett volna szólnia, magamtól is mentem volna. Felálltam és utána mentem. Kiléptem a nappaliból és megláttam Jazmynt a lépcsön ülve. Oda mentem hozzá és leültem mellé.

-Gyere ülj az ölembe.*felemeltem és az ölembe ültettem*  Elmondod mi  a baj?
-Az hogy velem nem is játszol...
-Veled is fogok hugi, de egyszerre csak egyiköttökel tudok foglalkozni.
-Akkor hivd ide Emmát, ő játszana velem, te meg Jaxonnal.
-Ez most nem lehetséges...*szomorodtam el*
-De miért??*kérdezte*
-Dolga akadt otthon és nem tudod velem jönni, de gyere menjünk vissza.*fogtam meg a kezét*

Felálltunk a lépcsöröl és vissza mentünk a nappaliba, ahol Jaxon Kennyvel játszott, igy én Jazmynhez csatlakoztam. Leültünk és elkezdtem vele barbizni. Sokat nevettem, de egyszer csak Jazmyn elő vette Justin Bieberes babáját, és csak néztem hogy honnan van neki.
Kezembe adta és elkezdtünk játszani, de csak 20 percig játszottunk mert Scooter szólt hogy ebéd van. Leültünk az asztalhoz, beszélgettünk, nevettünk is közben el is fogyott az étel. Felálltam az asztaltól és felmentem a szobámba. Magamra csuktam az ajtót és ledöltem az ágyamra, hiszen kimerültem a 11 órás repülő út miatt. Le tettem a fejemet a párnára és elaludtam.

/Emma/

7-kor keltem fel, hiszen suli van és hát nem nagyon hagyhattok ki tanitási napot ezek után. Gyorsan össze kaptam magam, felvettem egy könnyü szettet, hiszen suliba megyek nem divatbemutatóra.




Bele dobtam a tagyóba a könyveket és már indultam is.  10 percet gyalogoltam a sulihoz, közben sok emberrel össze találkoztam, meg  is lepödtem mert kértek tölem képet és aláirást is, nem mondhattam nemet, ezért csináltam képet és aláirást adtam nekik. Majd mikor oda értem a sulihoz, bementem és mindenki csak nagy szemekkel nézett rám hogy én mit keresek itt. Ahogy megláttak a folyosó két oldalára álltak az emberek és össze súgtak és mutogattak, majd az osztálytermemhez értem, vettem egy nagy levegőt és benyitottam. 

-Sziasztok.*köszöntem*

Nagy csönd lett, csak Betty köszönt vissza, de ő azonnal oda futott hozzám és megölelt.

-Szia, gyere és ülj le.*húzott maga után*
-Jó végre téged látni, sok a mesélni valóm van.*ültem le a padba*

Leültem mellé és elmondtam neki mindent. Megdöbbentem hallgatta. 

-Húúú... hát most nem lennék a helyedben.
-Hidd el én se lennék, de van egy nagyon jó ötletem.*mondtam elmosolyodva*

Elmondtam neki a tervemet és amikor elhajoltam töle, kezét a szája elé tette és nagy szemekkel nézett rám.

-Emma, ez nagyon jó ötlet.
-Tudom, és már alig várom hogy megvalósitsam.

Mielöttt befejezhettem a mondatomat, belépett Ellie és talpnyalói. Ahogy meglátott az arcán látszódott a félelem hogy újra lát. Jó érzéssel töltött el. Csak elment mellettem és hozzám se szólt.  Utánuk kettő perccel jött a tanár, jelentetünk és elkezdödött az óra. Úgy az óra felénél rezgett a telefonom, elő húztam a zsebemböl és meglepöen néztem hogy Justin irt nekem. Oldalba böktem Bettyt és azonnal a telómra nézett.

"Újra érezni akarom a csókjaidat és az ölelésedet, újra magaménak akarlak tudni."

Mi után elolvastam a számhoz kaptam és csak néztem Bettyre. Nagyon boldog voltam. A meglepödésemet a csengő zavarta meg. Felálltunk és elmentünk a következö órára. Hasonlóan unalmasan telt a nap, de végre láttam Bettyt és együtt is mentünk haza. Mikor hozzánk értünk mondtam neki hogy kicsit jöjjön be. Be is mentünk fel a szobámba, föztem meggyes teát és elkezdtük iszogatni, mikor elkezdett a telefonom csörögni. Megfogtam és láttam hogy Justin hiv. Rá néztem Bettyre és a teával teli szájával bólogatott hogy vegyem fel a telót. Az ujjam magától a fogadás gombra irányult és lenyomtam. 

-Szia Emma.*szólt bele Justin*
-Szia.Hogy hogy felhivtál?*kérdeztem*
-Csak megakartam kérdezni hogy megkaptad-e az smst.
-Meg. Ennyit szerettél volna?*kérdeztem*
-Igen. De várj van itt még valami. Csak annyit akarok még mondani hogy hiányzol és remélem hamarosan találkozhatunk újra.
-Én is. De most le kell tennem mert pakolnom kell.
-Okay. Szia.
-Szia.

Letettem a telót és elkezdtem sikitani. Nagyon boldog voltam, Betty alig birt lenyugtatni. 10 perc sikitozás után sikerült lenyugodnom és ki kisértem Bettyt mert mennie kellett haza. Elköszöntem töle és vissza mentem a házba. Ledöltem az ágyra és csak mosolyogni tudtam a boldogságtól. Olyan jó volt újra hallani a hangját és hogy mondta hogy hamarosan újra találkozunk, az mindent felül múlt.


Itt is van az 50. rész. Remélem tetszik. Ez úton szeretnék a mi kedvencünknek még egyszer szülinapot kivánni! Szerintem már ti is hallottátok hogy mi történt szegénnyel, én nagyon sajnálom és remélem amiket mondott nem fogja megtenni. Tudja hogy ott vannak a rajongói, akik mindig mellette vannak és hisznek benne bármi is történjék vele. WE LOVE YOU JUSTIN!<3

1 megjegyzés: