2013. március 22., péntek

53. rész

/Emma/

Beültünk a limuzinba és Justin szorosan mellém ült. Kezemet rá tettem a combjára és az övéivel összefonta. Scooter, Pattie és Alfredo is velünk tartott. Kellemesen töltöttük el az időt, sokat nevetettünk, beszélgetünk és Alfredo még képeket is csinált. Készültek csoportos képek, olyan képek is amin csak én, Pattie és Scooter vagyok rajta és olyan is amin csak én és Justin.

20 perc autó út után megérkeztünk Justin nagyszülei házához. Kanadában élnek, Justin szülővárosban, Stratfordban. Amint megérkeztünk, egy kellemes, családias házhoz értünk. Justin megint úriember lett, és elöre sietett és segitett kiszállni. Kiszálltam a kocsiból és nyomtam egy puszit az arcára jutalomként. Megfogta a kezemet és a ház ajtajához vezetett. Kinyitotta és előre ment megkeresni a nagyszüleit, én addig ott várakoztam és láttam pár képet is a falon Justinról amikor még kicsi volt.
Az egyik ilyen kiskori képet le is fotóztam és feltöltöttem a twittere.



"Ugye milyen aranyos? #BabyBieber"

Mikor éppen az elküld gombra nyomtam, Justin ölelt meg hátulról.

-Te meg mitcsinálsz?*kérdezte huncutan*
-Csak nézem a pici Justint.*fordultam felé*
-Aranyos?*nyomta az orrát az enyémhez*
-Igen, de a mostanit jobban szeretem.*nyomtam egy puszit a szájára*

Erre ő csak szorosan megölelt és magához szoritott. Kellemes érzés fogott el, de hamar vége lett hiszen, Pattie lépett be a szobába.

-Gyertek itt az idő.*mutatott a nappali felé*

Justin megfogta derekam és előre nyomott gyengén, ezzel jelezve hogy induljak Pattie után. Nem haboztam, azonnal megindultam és a nappalihoz érve, kettő kedves idős ember fogadott. Fel is álltak és oda jöttek hozzám.

-Örvendek hogy meg ismerhetlek, Diane vagyok.*nyújtotta a kezét*
-Én is örülök, Emma vagyok.
-Én is örvendek neked, Bruce vagyok.*ő is nyújtotta a kezét*


Nagyon kedvesek voltak és oda figyelők, hiszen folyton kérdezték hogy nem-e vagyok szomjas vagy éhes.
Leültünk a nappaliban és sok ideig beszélgetünk, ez idő alatt meg tudtam nagyon sok mindent róluk, Pattieről és Justinról. 

-Van kedvetek kiülni a kertbe és sütni?*kérdezte Bruce*
-Hogy ne lenne, megyek segitek!*ugrott fel Justin a kanapéból*
-Gyere Emma, menjünk ki a kertbe.*invitált Diane*

Felálltam és én is a kert felé vettem az irányt. Mikor kiléptem az ajtón, olyan  jó hangulatú kis kertbe léptem ki, mint ami a kis városokban vannak, kis utcákban. Ahhoz képest hogy Justin Bieber az unokájuk, és tudják hogy nagy a vagyona, nem használják ki, csak élik a saját, nyugalmas életüket. Nagyon irigyelem őket, amiért ilyen szerények. Kiértünk, leültünk az asztalokhoz, és isszogattuk a finom limonádét a beszélgetésünk közben. Justin és Bruce ki jöttek egy nagy tányér steakkel és sok hússal együtt. Le tették az asztalra és begyújtottak a grill alá. 

-Megyek csinálok egy kis salátát a hús mellé.*állt fel Diane*
-Hagyd csak nagyi, majd én és Emma meg csináljuk.*lépett oda hozzám Justin*

Ahogy ki mondta ezt a mondatod Justin, megragadta a kezemet és el kezdett befele húzni a nappali felé.

-Lassabban már!*nevettem*
-Gyere, van egy meglepetésem.*húzott még mindig*

Nem is kellett több, én akkora meglepetést csináltam ott neki helyben hogy csak nagy szemekkel nézett és nevetett. Ugyan is a nappaliban lévő szönyegben fel estem. Justin alig birt a nevetéstől megszólalni, én pedig a földön hátamon feküdve szakadtam a röhögéstől. Két percen keresztül egyikünk sem birt megszólalni vagy megmozdulni. Pár perc  elteltével Justin is lefeküdt velem szemben a szönyegre és még mindig kicsit kuncogott. Én is már csak egy picit nevettem, de egyikünk sem szólalt meg. Majd Justin törte meg a nevetéssel teli pillanatot.

-Annyira idióta vagy.*nevetett*
-Köszi szépen, én is nagyon szeretlek csak hogy tudd.*borzoltam össze a haját*
-Ezt most jól meggondoltad?*húzta fel az egyik szemöldökét*
-Teljes mértékben*nyomtam egy puszit az orrára*
-Akkor készülj fel a kinzásodra, mert most Bieber kivégezz!*állt fel*

Justin felállt és felkapott, a vállára helyezett és felfutott velem a szobájába, letett az ágyára és elkezdett csikizni. Jobban nevettem mint eddig és már a könnyeim is folytak. Justin ujjai átjárták az egész hasamat, majd megállt és csak nézett rám vigyorogva. 

-Csodálatos lányt találtam.*puszilta meg az arcomat*
-Én is azt hiszem hogy egy elképesztő fiút találtam.*bújtam hozzá*

Még egy kicsit viccelödtünk, de utána rá jöttünk hogy salátát mentünk csinálni. Ki másztunk az ágyból és lementünk a konyhába össze dobni egy jó kis salátát. Mondtam Justin hogy hozzon mindenféle zöldséget amilyet talál, és vágja fel, én addig meg csinálok egy kis szószt hozzá. Egy kapros szószra gondoltam, hiszen tudom hogy nagyon sokan szeretik, ezért össze ütöttem gyorsan. Mire kész lettem Justin is feldarabolta a zöldségeket, és bele tette egy tálba. Majd jöttem én és az isteni szószom. Rá öntöttem és az összes zöldséget belepte a szósz. Justin meg is kóstolta és láttam hogy nagyon izlik neki. Fel kaptunk pár tányért és  evöeszközt és kimentünk a többiekhez. Már lassan készen volt Bruce az összes hús megsütésével, Pattie és Diane beszélgettek az asztalnál. Le tettük a dolgokat és már kezdtük is az étkezést. Mindenki vett magának egy szelet húst és a salátából és elkezdtünk újra beszélgetni.

-És mióta is vagytok együtt?*kérdezte Diane*
-Már lassan fél éve.*nyeltem le a falatot*
-És mennyire szeretitek egymást?*kérdezte újra Diane*
-Egyszerüen oda vagyok ezért a lányért, mindenemet oda adnám neki, és nagyon örülök hogy találkoztam vele.*válaszolta Justin*

Ez nagyon meghatott, nyomtam is Justinnak egy puszit az arcára és megfogtam a kezét.
Hamar elfogyott az étel, igy hát össze tettük a tányérokat és rendet raktunk.
Bementünk a házba és leültünk a kanapéra. 
Még ott is beszélgettünk, hiszen nagyon megkedveltem Dianet, és Brucet, ezért szivesen beszéltem velük. 

-Anya, felmehetünk Emmával?*kérdezte Justin a vele szemben ülő Pattietől*
-Menjetek nyugodtan.*intett a lépcső felé*

Felálltunk és Justinnal a lépcső felé vettük az irányt. Én mentem elől és amikor felléptem az első lépcső fokra, Justin megfogta a derekamat és elkezdett fel felé nyomni. Sok eséssel, de fel értünk az emeletre. Justin szobájába mentünk be és lefeküdtünk az ágyra, egymás mellé. Az oldalunkon feküdtünk, szorosan közel egymáshoz. Összefontuk az ujjainkat és hosszú percekig néztünk egymást. Már későre járt, ezért gondoltam elmegyek megfürdök. 10 perc alatt letussoltam és vissza is mentem Justinhoz, utána ment ő is és hamar végzett is. Vissza feküdt mellém Justin és egy picit még csókolóztunk, aztán megszólaltam.

-Álmos vagyok. Nem alszunk?*fordultam felé, álmos tekintettel*
-Felölem oké. Jóéjt.*nyomott egy csókot az ajkaimra*
-Jó éjt.

Sziasztok! Sajnálom hogy ilyen későn hoztam részt, de csak most volt rá időm. Megpróbálok még vasárnap is hozni egy részt, de ha csak lesz rá időm.  Sajnálom, de a suli az összes időmet elveszi.. Komizzatok és irjatok a chatbe!
*Eenie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése