2013. március 24., vasárnap

54. rész

*Másnap reggel*

/Justin/

Kellemesen és kipihentem keltem fel, olyan 9 óra környékén. Emma még édesen aludt, vetettem rá egy pillantást és nyomtam egy lágy puszit az arcára, majd kimásztam az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt.
Elvégeztem a szokásos reggeli teendőket, megcsináltam a hajamat, majd felöltöztem. Fel vettem egy Adidas szürke melegitőt. 



Csöndben kimentem a szobából mert nem akartam felébreszteni Emmát az álmából, hiszen kifáradt az utazás közben.  Kiléptem a szobából és a konyha felé tartottam. Már a nagyi fent volt, oda mentem hozzá.

-Jó reggelt.*nyomtam egy puszit az arcára*
-Jó reggelt kicsim. Kérsz reggelit?*kérdezte miközben a tűzhelyre is figyelt*
-Ez nem kérdéses.*nyaltam meg a számat*



-Gofri jó lesz?*kérdezte*
-A kedvencem.*nyiltak nagyra a szemeim*
-Akkor 2 perc múlva már falhatod is őket.*nevetett* 

Kivettem egy tányért és vártam. Nagyi nagyszerű gofrit tud késziteni. Mikor kicsi voltam és ide jöttem hozzájuk, egy tányérnyival várt. Persze azonnal elfogyott. A nosztalgiázásomat a nagyi szakitotta félbe.

-Kész is. Jó étvágyat.*tette elém a gofrival teli tányért*
-Hmmm. Köszönöm.

Ahogy kimondtam, rá vettetem magamat a gofrira és 2 perc sem telet bele és már el is tünt a tányéromról. 

-Van még?*kérdeztem a nagyitól*
-Igen, de még mennyi.*nevetett*
-Akkor viszek fel Emmának is.*mosolyodtam el*
-Milyen öntetet tegyek rá?
-Juhar szirupot. Azt még úgy sem kóstolta. 

Felálltam az asztaltól és kivettem egy poharat, abba öntöttem egy kis narancslét.  A nagyi elkészitette a juhar szirupos gofrit és rátettem egy kis tálcára, még egy kis virágot is tettem diszitésnek és készen is volt a csodás reggeli Emma számára.


Megfogtam a tálcát és indultam fel, Emmához. Mikor felértem háttal megfordultam és az ajtónak dőlve nyitottam ki, és megpillantottam Emmát, de még mindig aludt. Csöndben oda mentem az ágyhoz, letettem az éjjeli szekrényre a tálcát és bele feküdtem az ágyba. Óvatosan a haját elkezdtem simogatni, majd megfordult felém és láttam hogy elkezdi nyitogatni a szemét.

-Jó reggelt szerelmem.*mosolyogtam rá*
-Neked is. Hova tüntél?*kérdezte kómásan*
-Csak lementem reggelizni. De hoztam neked is.

Oda fordultam a szekrényhez és Emma ölébe tettem a reggelit. 

-Aaah. De édes vagy. Köszönöm.*nyomott egy puszit a számra*
-Jó étvágyat hozzá.*öleltem meg*

Ahogy az ölébe tettem el is kezdte falni a gofrit és nagyon ízlett neki. Mikor befejezte akkor felém fordult.

-És mi a mai program Bieber úr?*kérdezte nevetve*
-Mit szeretnél csinálni?*kérdeztem és oda ültem szorosan mellé*
-Egy kis vásárláshoz mit szólnál? Úgy is most fog folytatódni a turné, kellene pár új ruha neked nem?
-Ebben igazad van, és mikor menjünk?
-Mennyi az idő?*kérdezte és az órát kereste*
-Fél 12. Olyan 1 körül menjünk?
-Nekem oké. Akkor el is kezdek készülni.
-Akkor nem is tartalak fel.

Emma kimászott az ágyból és a böröndjéhez ment. Elkezdett benne keresgélni, de nem talált semmit. Meg láttam ahogy tanácstalanul áll. Oda mentem hozzá és hátulról megöleltem.

-Mi a gond?*kérdeztem és hozzá bújtam*
-Nem tudom hogy mit vegyek fel...
-Segítek én.

Szemügyre vettem a ruháit, és találtam egy koptatott farmert és egy fehér felsőt. Ki tettem az ágyra és mikor vissza fordultam még megláttam egy leopárd mintás sálat is. Végül minden az ágyra került és kész is volt a jó kis össze állitás.


-De ügyes vagy.*puszilta meg a nyakamat*
-Inkább siess, mindjárt indulunk.*öleltem meg*

Be szaladt Emma a fürdöbe, én addig lefeküdtem az ágyra és vártam. Kicsit felléptem twittere és most nem irtam ki semmit, csak megnéztem hogy a rajongól mit írtak, pár embernek válaszoltam is, de aztán kiléptem. Mire eltettem a telómat, Emma lépett ki a fürdöből már felöltözve.

-Na hogy áll?*kérdezte és körbe forgott*
-Istenien nézel ki.*léptem közel hozzá és magamhoz húztam*
-Csak miattad nézek így ki, mert nagyszerű barátom van, akinek nagyon jó a divat érzéke.*nyomott egy puszit az arcomra* Na de menj te is, öltözz utána indulunk.
-Igen is hölgyem.*nevettem*

Gondoltam most kicsit elegánsabban öltözök fel. Így a hát a szekrényemből kikerült egy farmer dzseki.
Még kiszedtem egy csíkos felsőt és egy farmert. Gyorsan felkapkodtam magamra a ruhákat, egy órát és egy arany karkötöt és megnéztem a végeredményt a tükörben. Tetszett a látvány. 


Már csak Emma véleményére voltam kiváncsi. Így hát kiléptem a fürdöből és vártam a reakcióját. Háttal ült az ágyon, de mikor meghallotta hogy kinyilt az ajtó, akkor azonnal megfordult. A szája tátva maradt.

-Justin... Nagyon jól nézel ki.*állt fel az ágyról*
-Gondoltam kicsit elegánsabbra veszem a témát.*nevettem*
-Nekem nagyon bejön.*bújt hozzám*
-Akkor örökitsük meg a pillanatot.*néztem rá vigyorogva*

Elő kaptam a telómat és beálltunk a szobában lévő nagy tükör elé. Emma egy puszit nyomott az arcomra és hát ilyen puszis kép lett.
Aranyos lett és gondoltam meg is osztom a rajongóimmal. 

"Indulás egy kis vásárlásra."

Fel tettem a képet Instagram-ra és azonnal jött a több ezer lájk és komment. Most nem volt rá időm megnézni, hiszen indulnunk kellett. 

-Indulhatunk?*kérdezte Emma*
-Mehetünk.*fogtam meg a kezét*

Elindultunk kézen fogva lefelé, majd kimentünk a kocsimhoz, a fekete Range Roveremhez. 
Előre siettem és illedelmesen kinyitottam neki a kocsi ajtaját és beült. Emma erre csak dobott nekem egy édes mosolyt, majd becsuktam az ajtót, és a helyemre siettem.
Beültem, bekapcsoltam az övemet és beinditottam a kocsit.
A közeli plázát vettünk célnak. Gondoltam kapcsolok egy kis zenét, ezért betettem  a "Take You" számomat.

Emmával végig énekeltük a dalt, mert tudom hogy ez az egyik kedvenc száma az albumról. 20 perc volt az út, leparkoltunk és a bevásárló központ felé vettük az irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése