2013. március 15., péntek

52. rész

/Justin/

-Nagyszerű voltál tesó.*pacsizott le velem Fredo*
-Köszi, de most pihenni szeretnék.*mondtam fáradtan*
-Ne olyan gyorsan Bieber. Van egy meglepetésünk.*kapta el a vállamat Scoo* 
-Remélem egy ágy, nagyon szeretnék most aludni.*nevettem*
-Sokkal jobb. Gyere.*húzott maga után*

Nem tehettem mást, mentem utána. Nem volt sok kedvem, de kibirom ezt még.  Végig mentünk egy hosszú folyósón, majd az öltözömhöz értünk. Pattie lépett elém, és megölelt. Nem tudtam hogy most mi fog történni. Végül szabad utat engedett nekem, rá helyeztem a kezemet a hideg kilincsre és lenyomtam. Lassan nyitottam ki az ajtót és a bent fogadó látványon egyszerüen elképedtem. A szoba közepén állt egy gyönyörű fehér ruhában, magassarkúban Emma. A szerelmem, akit most úgy tünik újra láthatom sok idő elteltével, pompás kinézetben. 

-Emma... Te meg..mi..mi..mit keressel itt?*kérdeztem habogva*
-Azért jöttem*lépett közelebb hozzám*Hogy megmondjam neked, még mindig szeretlek és nem tudnám az életemet nélküled elképzelni, ezért ide utaztam titokban hogy bocsánatot kérjek. Tőled.*mosolygott rám*
-Nem is tudom hogy mit mondjak, olyan hihetetlen érzés tölt el hogy újra látlak.De gyönyörű vagy, ez biztos. Én is szeretnék bocsánatot kérni a történtek miatt, remélem megbocsátasz. *én is lépett közelebb hozzá*

Már csak 1 méter volt köztünk, mikor Emma felnézett azzal a gyönyörű szemével és újra elvarázsolt. Láttam a szemében a hiányomat, hogy mennyire hiányolt, majd bólintott egyet, ezzel tudatva hogy megbocsát. Elmosolyodtam, majd meg fogtam a kezét és magamhoz húztam.

-Tudtam hogy megbocsátasz. Azt hiszem újra szerelembe estem, beléd. *simitottam a kezemmel végig az arcát*
-Szeretlek.*mosolyodtam rá*
-Ne is mondj többet.Csak, csak csókolj meg.*kacsintott rám*

Még közelebb húztam magamhoz,  és mikor már csak 1 centi volt az ajkaink közt, lágyan a szemébe néztem és kevés hang kiséretével el tátogtam  neki hogy 'Szeretlek' majd az ajkaim az övéihez értek gyengén. Már ez a érzés nagyon hiányzott, egyszerüen mát nem birtam ki hogy ne csókoljam Emma ajkait. Kizártam mindent és mindenkit a jelenben, csak a pillanatnak akartam élni, ami csodás volt és varázslatos. Az ajkai puhák voltak, és nagyszerüek. Hallottam hogy többen is újongannak, erre belemosolyogtam a csókba és lassan elengedtem Emma ajkait és rá néztem, majd rá is mosolyogtam. Lassan körbe néztem és láttam hogy mindenki tapsol és örvend, majd Scooterhez léptem oda. 

-Na hogy tetszik a meglepetés?*nevetett*
-Jobb nem is lehetett volna.*öleltem meg* Köszönöm. *mosolyogtam rá*
- Nincsmit, de másnak is meg kellene ezt köszönöd.*fordult Pattie felé*
-Anya, nagyon köszönöm ezt, szeretlek.*öleltem meg*
-Kicsim, ne velünk foglalkozz, mi inkább kettesben hagyunk titeket, mert tudjuk már nagyon rég láttátok egymást, és szeretnétek már együtt lenni.*mondtam mosolyogva*
-Ebben igazad van.*pirultam el*
-Akkor mi már el is tűnünk, jó szórakozást.*mondta mindenki egyszerre*
-Sziasztok.*köszöntem el tölük*

Mindenki kiment az öltözöből és oda fordultam Emmához, majd rá mosolyogtam és lassan elkezdtem felé közeledni.  Ő ott állt a szoba másik végén, és egy pici félénk mosoly rajzolódott ki az arcára.  Oda értem hozzá , átkaroltam a derekát, ő pedig a karjait a nyakam köré fonta. Majd közel húztam magamhoz és csak néztem a szemét.

-Gyönyörű vagy.*mosolyodtam rá*
-Te meg még mindig nagyon helyes vagy.*pirult el*
-Na, tudom hogy igy is már kellemetlen helyzetbe hoztalak, de azért nem kell ennyire kimutatnod.*nevettem*
-Nagyon szeretlek Justin.

Erre csak nagyobb mosoly lett az arcomon és nem vártam, azonnal lecsaptam az ajkaira. Érzékien kezdtem el csókolni, aztán egyre jobban kezdtem bevadulni és hevesebb lenni. A keze az én nyakam ivére kerültek és ott pihentek tovább. A kezeim lassan a combjára simultak és egy pillanatban felkaptam de a csókunkat nem szakitottam meg. Lassan hátra fele kezdtem el lépkedni és egy nagy kanapéhoz értem.






Mikor éreztem a sarkammal hogy már ott vagyok, megfordultam és Emmát letettem óvatosan és lassan rá feküdtem. Végre a testünk újra összeolvadtak. Eltávolodtam az ajakiról és a nyakát kezdtem el csókolgatni. Kis nyögések hallotszódtak a szobában, majd újra vissza tértem az ajkaihoz. Mi előtt újra megcsókoltam volna, a szemébe néztem és nyomtam az orrára egy puszit. Újra csókcsatába kezdtünk, rajta feküdtem, de mikor már jó ideje csókolóztunk mikor Emma kibújt alólam és elkezdett levegőért kapkodni. Le mászott a padlóra és elterült. Elkezdett nevetni aranyosan, én is elkezdtem hiszen nem tudtam mást csinálni olyan édes volt. Lefeküdtem mellé, megfogtam a kezét és mélyen néztem a szemét.

-Mit nézel ennyire?*kérdezte mosolyogva*
-A gyönyörű barátnőmet.*simitottam végig az arcát*
-Nem kell azért túlozni.*nevetett*
-Én sosem túloztam, csak az igazságot mondom. De lenne egy kérdésem hozzád.
-Mi lenne az?
-Miért jöttél vissza?
-Rá jöttem hogy nélküled nem érek semmit és a hiányod már annyira gyötört hogy ide kellett jönnöm és elmondanom neked azt, amit legbelül a szívemben érzek.*megfogta a kezemet és a szívéhez helyezte* Érzed ezt? Csak miattad dobog.*mosolygott rám*

Vissza néztem újra az arcára és megpusziltam az arcát. Összekulcsoltam vele a kezemet és újra tekintetét kerestem.

-Emma, tudod nagyon szeretlek, és szörnyen boldog vagyok hogy újra itt vagy velem. Most már vigyázni fogok rád, és mind örökké a tied vagyok.*szoritottam meg a kezét*
-Ne is mondj többet, inkább gyere ide.*húzott közel magához*

Lassan az ajkaim felé vette az utat, majd mikor már majdnem elcsattant a csók megállt és mosolygott és megcsókolt.

/Emma/

Olyan jó volt újra Justinnal lenni. Éreztem újra az isteni illatát, a ragyogó barna szemeit újra  láthattam és az ajkait újra érezhettem. Feküdtünk a földön és újra elkezdtünk csókolózni. Az ajkai selymesek voltak és puhák, amit egyszerüen imádok. Pillangók szálltak a gyomromban a csók közben. Majd Justin megszakitotta a csókunkat. 

-Már eléggé késö van, gyere menjünk.
-Jól van, de akkor húzz fel*nyújtottam felé a kezemet*
-Gyere hercegnő.*fogta meg a kezemet*

Justin nagy erövel felhúzott, ugrottam is egyet és a nyakába kapaszkodtam. Adtam a szájára egy puszit, utána összekulcsoltuk az ujjainkat és kifele indultunk. Mikor kiléptünk az ajtón, Pattie állt velünk szembe. 

-Pont most akartam menni nektek szólni, hogy most már menjünk haza mert késő van, de úgy tünik megelöztettek engem.*nevetett*
-Van igy ez.*nevettünk*
-Menjünk gyerekek, már mindenki rátok vár.

Elindultunk a kijárat felé, és mikor kiléptünk az ajtón, sikoltozást kezdtem hallani. A rajongók   tömegét láttam meg, miközben örvendeztek és sikitoztak. Mikor megláttak Justin oldalán kézen fogva hangosabb lett. Justin oda ment Kennyhez és oda súgott neki valamit és utána Kenny elment. Mindenkinek elkezdtem integetni, közben Kenny is visszaért egy hangos beszélővel. Tudjátok olyan hasonlót mint a rendörkocsik használnak.  Justin bekapcsolta és elkezdett a rajongók felé menni.

-Nagyon köszönöm szépen hogy mindenki eljött a mai koncertemre és remélem jól éreztétek magatokat!*vigyorgott a rajongókra, ők pedig jobban sikitoztak* Nos, itt van valaki akit ismertek, és szeretnék nektek bejelenti valamit. Emma, gyere ide!*mutatott felém*

Oda mentem, kicsit félösen, de Justin megfogta a kezem és magához szoritott. Azonnal eltöltött a biztonság érzete.

-Ismeritek már Emmát, és azt is tudjátok hogy mi egy ideje nem voltunk együtt, de ez ma megváltozott. Emma ugyan is eljött  ide és meglepett  engem magával.*nézett rám* És kijelentem újra együtt vagyunk!*orditotta bele a hangos beszélőbe*

Én csak nagy mosollyal az arcomon Justint öleltem, hiszen nyilvánosan is kijelentette hogy újra együtt vagyunk. A rajongók nagyon sikitoztak és csak egyszer kezdték el kiabálni hogy "Csókot! Csókot! Csókot!". Nem hátráltunk meg Justinnal, rám nézett, én csak bólintottam egyet és már az ajkaimon is volt. A rajongók hatalmas örvendezésbe kezdtek és tapsoltak. Mikor Justin elengedte az ajkaimat, a közönség felé fordult és integetted a rajongóknak, majd az autó felé vettük az irányt. Egy limuzinba ültünk be és Justin nagy szülei házához vettük az utat.


Sziasztok! Bocsánatot kérek mindenkitöl hogy ilyen késön hoztam új részt, de most ez igy jött össze, hiszen nagyon sok dolgom is van, suli, edzés, versenyek és mentor is vagyok, tehát teljesen be vagyok  osztva... De megpróbálok több időt szakitani a blogra. Remélem most ez jó részlet, kommenteket irjatok vagy chaten!
*Eenie

4 megjegyzés: