2012. december 9., vasárnap

19. rész

/Justin/

Áthajtottam az egész városon, majd 15 perc múlva oda is értem Emmáékhoz.
Leparkoltam a kocsival és már a bejárati ajtóhoz tartottam. Ideges voltam, hogy vajon Emma vissza jön-e hozzám, és megbocsájt-e nekem. Talán az lenne most a legjobb, és újra együtt lennénk, az lenne maga a tökély. Újra érezhetem a forró csókjait, ölelhetem és magaménak tudhatom. A gondolkozásban elmerülve, oda értem az ajtóhoz és becsengettem és vártam izgatottan hogy Emma nyisson ajtót.

/Emma/

Épp a gépemet akartam magam mellé tenni, mikor csengetést hallottam.
Kipattantam az ágyból és már a lépcsőhöz tartottam.
Nem volt ötletem hogy ki csengethetet, hiszen senkit sem vártam.
Leértem a nappaliba, azon át a  bejárati ajtóhoz és a kezem már a kilincsen is volt. Kinyitottam.
Megfagytam. Justin állt az ajtóban, kisirt szemekkel.
-Justin, mit keresel itt?*kérdeztem*
-Azért jöttem, hogy megbeszéljük a történteket, mert nem birom elviselni a hiányodat...*hajtotta le a fejét és közben elcsuklott a hangja*

Szörnyű volt látni őt ilyen állapotban, kisirt szemekkel és teljesen eluralkodott rajta a szomorúság. Elviselhetetlen volt az hogy ott állt elöttem és nem érhettek hozzá.
Megfogtam az arcát, felemeltem, a szemébe néztem és adtam neki egy forró csókot.
Átkarolta a derekamat, a kezemmel többször beletúrtam a hajába, majd az egyik pillanatban a combom alá nyúlt és felemelt, a lábával becsapta az ajtót, és nappaliba vitt miközben forró csókokat adott a nyakamra. Majd óvatosan letett a kanapéra.
Justin gyengéden rám feküdt, így folytattuk az  együttlétünket.
Forró csókjai megunhatatlanok, mindig fognak nekem kelleni, úgy mint a levegő.
Majd szép lassan levettem róla az ingjét és végig simitottam a kockás hasán a kezemet és végig csókoltam a kockáit. Imádom. 
Justin elkezdte lehúzni rólam a felsömet de megfogtam a kezét és csak rámosolyogtam, amivel tudattam hogy még nincs itt az ideje.
Ő csak kicsit nevetett ezen de utána vad csókcsatába kezdtünk.
Imádom a puha ajkait ahogy az enyémet kényeztetik. Majd hirtelen kimásztam alóla és ráültem.

-Na mivan? Meglepödtél?*nevettem*
-Mondjuk egy kicsit,  de tetszik ez a helyzet*nevetett és kacsintott egyet*

Majd közel hajoltam hozzá és megint  csókolózni kezdtünk. Vad csókok csattantak el, a nyelveink egymáson táncoltak, amit imádok. Majd lassan elengedtük egymás ajkait.

-Justin, miért jöttél ide?*kérdeztem*
-Bocsánatot kérni azért amit tettem, de nem volt rá szükségem mert elvarázsoltál*fordul felém, nagymosollyal és adott egy szájra puszit*
-Tudom, van egy ilyen képességem hogy könnyen a bájommal elvarázsolok embereket*bújtam hozzá*
-És én imádom. Szeretlek hercegnőőm.
-Én is szeretlek Justin.*csillant fel a szemei*
Adott Justin pár csókot, aztán gondoltuk egyet, és kitaláltuk hogy csinálunk pár közös képet. 
Lett csókos, mosolygós, összebújós, nevetős és lett egy olyan amin Justin ingje van rajtam. Persze, hogy Justinnak az lett a kedvence.
-Ugye tudod, hogy ez a felsöd már az enyém??*mondtam viccesen*
-Igeen??Akkor mibe menjek el? Félmeztelenül?*kérdezte felhúzott szemöldökkel*
-A rajongók örülni fognak neki de nem akarom hogy megtudják hogy mi az enyém*mosolyodtam el*
Majd a kanapéröl felállt Justin és oda jött hozzám, rám nézett a barna szemeivel és villantott egy nagy mosolyt és szenvedélyesen megcsókolt.
A nyelveink újra vad táncra hivták egymást. Az ajkaink egybe olvadtak.
Imádtam ezt az érzést A világ legjobb érzése.

/Justin/

Emmával imádom az idömet tölteni. Sose akarom elvesziten,  mert a csókjai pótolhatatlanok a számomra.
Olyan mit a levegő, életfeltétel már a számomra. Ha nem kapok belöle, meghalok a hiányában.
De sajnos most ennek a csodás pillanatnak véget kell vetnem. 

-Emma, tudod hogy szeretlek, igy kérlek gyere velem a turnémra!*mondtan neki nagy szemekkel*
-Wow, Justin, ez most hirtelen jött. Erre még nem tudok válaszolni, mert a szüleimmel is beszélnem, mert nem hagyhatom csak úgy ott a sulit, te is tudod*simitotta végig a kezét az arcomon* És Bettyvel mi lesz? Hogy fogok vele találkozni?*esett pánikba*
-Kicsim,kicsim, nyugodj meg! Ameddig engem látsz minden megoldható! Majd eljön valamelyik koncertre, úgy is nagy rajongóm nem? Akkor biztos fog örülni.*nevettem* és a sulis dolgot megtudjuk oldani, ott van George, a magántanárom, majd tanit téged is*kacsintottam rá*
-Hát jól van, megbizok benned, megpróbálok anyuékkal beszélni, de csak úgy ha te, Pattie és Scooter is itt lesz!*mondta szigoruan*
-Értettem is hercegnőm.*mondtam viccesen* úgy tünik hogy sajnos mennem kell, hiszen 4 óra és 5-kor kezdödik egy fotózás amin muszáj ott lennem*szomorodtam el*
-Jaj, de nem szerettem amikor igy el kell menned...*csuklott el a hangja*
-Siettek vissza majd hozzád*adtam neki egy csókot*

Adtam neki pár forró csókot, elkértem a felsömet és az ajtóhoz indultam.
Még ott is adott egy "búcsú" csókot, aztán elindultam a kocsi felé.
Visszanéztem és Emma ott állt az ajtófélfának dölve, mosolyogva.
Vissza mosolyogtam rá és kacsintottam is egyet ár, majd beszálltam a kocsiba és elindultam.

/Emma/

Imádom Justint. Ő az, aki kell nekem életem végéig. Hirtelen rezgett a telóm, smst kaptam.

"Már hiányzol hercegnőm."

De édes. Vissza is irtam neki:

"Te is nekem nagyon már hercegem."

A boldogság újra elöntött. Fel is mentem twittere, és láttam hogy Justin postolt is.

"Oda vagyok és imádom az én hercegnőmet. Sose akarom elvesziteni. #JemmaForever "

Én is reagáltam rá.

"Imádom a barna hercegemet.#JemmaForever"

Nagy mosoly ült az arcomra. Felmentem a szobámba és a gépemmel együtt leültem az ágyamra és a hireket olvastam amikor egy cikket láttam meg...

2 megjegyzés: