2012. december 26., szerda

27. rész

*Másnap*

/Emma/

10 órakor ébredtem fel,kikeltem az ágyamból és elmentem letussolni. Az összes gondolatom Justinon járt..
Kijöttem a fürdöböl és lementem reggelizni. Anya éppen palacsintát készitett. Leültem elé.

-Jó reggelt Emma*nyomta elém a palacsintát*
-Nekem ez nem olyan jó reggel...*szomorodtam el*
-Mi történt kicsim??*kérdezte aggódoan*
-Justint tegnap együtt látták Selenával, ahogy bementek egy étterembe együtt és találtam a telefonján egy képet, amin Selena turné felsöjében van, már igy is gyanakodtam hogy megcsalt, de most már beigazolodott..*csuklott el a hangom*
-Emma, kicsim nagyon sajnálom*jött oda és megölelt*
-Most inkább felmennék a szobámba, magányra vágyok*mondtam elszomorodva*

Felálltam az asztaltól és a szobám felé indultam. Felérve elökaptam a telefonomat és Pattiet hivtam.

/Pattie/

Már a repülön ültünk, útban Los Angeles felé. Justin csak ült az ülésében felhúzott lábakkal és csak magába volt teljesen fordulva. Elkezdett csörögni a telefonom, Emma hivott, és Justin azonnal fel kapta a fejét. Rá néztem és a tekintettemel mondtam neki hogy Emma hiv. Oda jött hozzám és csak hallgatta a beszélgetésünket.

-Szia Emma, hogy vagy?*kérdeztem*
-Teljesen magam alatt vagyok, Justin nélkül egy senkinek érzem magam...*mondta elkeseredve*
-Éppen alszik, de öt is meg viseli a történtek..

Justin csak hallgatott, láttam rajta legszivessebben el venné tölem a telefont és elmondanna mindent...

-Emma, most lekell tennem, mert landolni fogunk a géppel*mondtam*
-Hol vagytok?*kérdezte*
-Los Angelesben, mert Justinnak a studióban munkája van..
-Jól van, megértem hiszen ő Justin Bieber és neki is dolgoznia kell..*mondta picit nevetve* Megkérhetlek arra Pattie, hogy megmondott neki hogy hivjon fel ha lesz szabad ideje?*kérdezte*
-Persze, de most már télleg le kell tennem. Szia.

Letettem a telefonomat, és Justin azonnal elkezdett kérdezni.

-Mit mondott?*ugrott fel*
-Azt hogy nagyon megviseli a történtek és azt is mondta hogy hivd fel*mondtam mosolyogva*

Justin elkezdett örvendezni és jó volt látni újra boldognak, és örömtelinek. 

/Justin/

Nagyon boldog voltam hogy Emma kérte hogy majd hivjam fel. Éppen landoltunk, amikor hivni akartam de a pilóta nem engedte. Leszálltunk,  utána mentünk a studióba. Egész végig az volt bennem hogy  hagyj hivjam már fel Emmát és halljam a hangját. Felénekeltem pár dalt, utána jött egy rövid interjú.

-Üdvözlöm a hallgatókat itt a TMZ rádiójában! Ma vendégünk Justin Bieber!*mondta* 
-Jó itt lenni újra,  Dan. A hallgatókat is üdvözlöm.*mondtam*

Dan, a rádiós nagyon jó fej. Már régóta ismerem és nagyon jóban is vagyunk, de valamikor egy interjú közben szoktam látni rajta hogy a következö kérdést valamikor nem akarja feltenni... Egy gyors kis koncertet is adtam.

-És most következen az As Long As You Love me, itt elöben a TMZ rádiójában!

Elkezdtem énekelni,és a dal közben csak Emma járt az eszembe. 

"As long as you love me, we could be starving,
We could be homeless, we could be broke
As long as you love me i'll be your platinum, i'll be your silver, i'll be your gold,

As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me
As long as you lo-lo-lo-lo-lo-lo-love me.."


A sorokat énekelve, rájöttem hogy Emma nekem mindennél fontosabb és vissza kell szereznem. El is döntöttem hogy mit csinálok az interjú után. Véget ért a dal és jöttek utána a nem várt kérdések.

-Mi a helyzet a Jemmával?*kérdezte Dan*

-Most én se tudom hogy éppen mi történik velem és körülöttem, de azt tudom hogy ahogy végzek a studió munkákkal, vissza utazok Magyarországra és bocsánatot kérek Emmától.*mondtam miközben a rádióban lévök meghatódtak*
-Szerintem minden nö ilyen férfit akar magának mint te Justin*
-Sokan mondták hogy nagyon romantikus vagyok, de szerintem ez egy fiúbarátnál alap dolognak kell lennie*mosolyogtam*

Még jött pár kérdés a turnéval kapcsolatban és a Believe albumommal kapcsolatban is. Aztán véget ért az interjú és a kocsihoz futottam amiben anya és Kenny várt.

-Nagyon jó voltál kicsim*ölelt meg anya*

-Jó voltál haver*pacsiztam le Kennyvel*
-Tudom hogy jó voltam de most irány a reptér*mondtam határozottan*

Anya és Kenny csak nézett rám nagy szemekkel hogy most mit akarok csinálni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése