2012. december 11., kedd

21.rész

Justinnal elindultunk egy ilyen park felé. Fura volt hogy nem kocsival jött, hiszen nem szereti ha sokan felismerik és egyrészt mindenhova azzal megy.

-Justin, miért nem kocsival jöttél?*kérdeztem*
-Gyalog akartam jönni, de a hotelből nehéz volt kijönni, mert ott volt pár rajongó, akiknek adtam autogrammot és csináltam  velük képeket, aztán siettem a szerelmemhez.*adott egy puszit a homlokomra*
-Nem is te lennél*nevettem*

Justin bevágta a durcit, de én oda mentem hozzá és nyomtam egy puszit az arcára és azonnal felcsillant szeme és elmosolyodott.
Megérkeztünk a parkba, elmentünk egy olyan kis eldugott helyre, ahol volt egy pad és körbe vette pár fa és bokor is hogy ne nagyon lehessen látni hogy ott mit csinálnak. 
Justin elöre ment és leült, majd a barna szemeivel rám nézett és láttam rajta hogy azt szeretné, az ölébe üljek.
Gondoltam, kicsit játszok vele, ezért mellé ültem, nem pedig az ölébe.
Láttam rajta hogy nem érti hogy mi történik, én csak villantottam neki egy nagy mosolyt és abba a pillanatban jött oda bújni hozzám és adott egy forró csókot.

-Féltékeny lettél egy padra, hogy rá ültem, nem pedig a te öledbe?*kérdeztem nevetve*
-Egy picit igen, de most már az enyém vagy*súgta az ajkaim közé*

És adott egy hatalmas, cuppanós csókot. Imádom hogy ilyen vad. Nehezen tudd magának parancsolni és nekem ez nagyon tetszik benne. 
Közben Justin a kezét a hátamra tette, a másik kezét pedig a combomon simitotta végig, majd felemelt és az ölébe tett. Oldalasan ültem rajta, de nekem nem tetszett, ezért fogtam magam és szembe fordultam vele, a lábamat mögé tettem és már jobb is volt. Justin csak rám kacsintott,  igy jelezve hogy tetszik neki a helyzet.
Aztán újra csókolózni kezdtünk.
Justin elökapta a telóját és csinált pár képet miközben csókolózunk, nekem fel se tünt hogy elövette, mert annyira elvoltam foglalva az ajkaival.
Majd megfogta az arcomat, közelebb húzott magához  és szenvedéllyel teli csókot adott nekem.
Viszonoztam.
Én vadnál vadabb csókokat adtam neki amit tudom hogy imád. Majd elkezdte csókolgatni a nyakamat. Beletúrtam a puha hajába és kisebb nyögésekkel jeleztem neki hogy tetszik, amit csinál. Aztán vissza tért az ajkaimhoz. A selymes, puha ajkai az enyémre tapadtak. Édesebbnél édesebb csókokat lehelt az ajkaimra amit nagyon élveztem. És újra össze akadtak a nyelveink. Megint egymásét kényeztettük. Aztán hirtelen éreztem hogy valami nyomja a combomat.

- Justin*nevettem*
-Sajnálom, de nem tudom azt kordába tartani amikor ilyen sexy barátnőm van*nézett rám a nagy szemeivel miközben elpirult*

Nem is törödtem többet vele, inkább Justinnal foglalkoztam, hiszen kevés idöt tudunk együtt tölteni ezért kihasználom. 
Az ajkaim rátapadtak az övéire, miközben forró csókokat adtunk egymásnak. Benyúltam a pólója alá és végig simitottam a kezemmel a kockás hasát. Tudja hogy imádom és a gyengém is, ezért nagyon sokat dolgozik rajta. 
Hirtelen megfogta a kezem, a vállára tette, és az egyik hirtelen pillanatban felállt a padról. Megijedtem hogy mit fog csinálni. A lábamat összefontam rajta, hogy lenne esek róla. És az én dilis hercegem elkezdett forogni.
Féltem hogy leesek róla, de az ölelése megnyugtatott. Csak egymást néztünk, és mosolyogtunk egymásra, párszor adtunk egymásnak szájra puszikat. Csodás érzés volt. Akkor éreztem magam igazán szabadnak és szerelmesnek. De Justin elrontotta a pillanatot, mert letett. 

-Justin te nagyon örült vagy, de imádom amikor ilyen vagy*bújtam hozzá és adtam neki egy puszit az arcára*
-Én is nagyon szeretlek, ezért lettem most ilyen, kihoztad belölem ezt az énemet, aki teljesen megörül érted. Az együttlétünk mindig más emberré tesz,  olyanná aki szabad, nincs körülötte 60 fotós, 100 rajongó és olyan lehetek mint egy normális ember. De nem tudok mit tenni ellene ha ennyire oda vagyok érted*csókolt meg*

És újra csókolózni kezdtünk, nem birtuk abba hagyni. Egyszerüen az érzéseinknek  nem tudtunk korlátot szabni. Hát ilyen a szerelmesek élete. 
Justin hirtelen kivett a zsebéböl egy alkoholos filcet, ami biztos nála maradt amikor dedikált, és a karomra kezdett el valamit irni.
Nem láttam hogy mit irt mert fölé hajolt. Csak rám pillantott, villantott egy mosolyt és vissza is fordult. 1 perc elteltével kész lett. A karomra azt irta hogy:

"As Long As You Love Me...Justin Bieber"

és társult hozzá a Justin Bieber aláirás is. 

-Ez ott marad egy jó ideig *nevettem* de nagyon tetszik. köszönöm*pusziltam meg*
-Ez lett volna a célja hogy nyoma legyen.*mondta*
-De mostmár induljunk haza mert eléggé későre jár és apa is otthon van már szerintem.*mondtam*
-Akkor hazakisérlek*ölelt meg*

Összefontuk az ujjainkat és elindultunk. Megbeszéltük Justinnal hogy a városon keresztül megyünk, hogy Justin megismerje egy kicsit jobban Budapestet. Folyton kérdezte hogy mi mellett megyünk el, aztán jött a Hősök tere és Justin kérte hogy álljunk meg egy kép erejéig. Nem ellenkeztem. Aztán kérte hogy csináljunk egy közös képet is. Megállitott egy ismeretlent és megkérte hogy fotózzon le minket. Egy nő volt az akit megállitott a kislányával. A kislánynak nagyra nyilt a szeme, hogy Justin Bieber szólitotta le. Meg csinálta a nő a képet és a kislány örvendezni kezdett.

-Justin Biebeer!! Anyu csinálsz egy képet rólam vele?!!*kérdezte örvendezve*
-Gyere ide nagylány!*mondta Justin*

Én csak büszkén néztem rá, hogy milyen kedves a kislánnyal.Majd oda futott hozzám a csöppség.

-Emma, veled is lehet egy kép??*kérdezte*

Én csak néztem Justinra, és ő csak bólintott egyet.

-Persze, szivem menjünk is.*fogta meg a kezem és húzott maga után*

Oda álltam Justin és a pici mellé és már készült is a kép.

-Nagyon köszönöm*mondta a kislány boldogan*
-Mi köszönjük hogy megismerkedhetünk vele*ölelte meg Justin*

Aztán elindultunk kézen fogva hozzánk. Justin az útközben feltette a képet twittere amin velem van.

"@emmanagy-al várost nézünk"

-Pont ezt a képet kellett felrakni, amin úgy nézek ki akit megtéptek volna...*vágtam be a durcit*
-Nekem tetszik*nyomott egypuszit az arcomra*

Nem tudtam rá haragudni, olyan édes volt. Sétáltunk a városban, mikor  észre vettem hogy pár lány követ minket, biztos Justin rajongói voltak. Szóltam Justinnak és mondta hogy üljünk taxiba és azzal menjünk el hozzánk, hogy ne legyen belöle semmilyen újság hir. Gyorsan leintettünk egyet és úton is voltunk.

-Löttek a város nézésnek...*viccelödött*
-Majd eljövünk máskor*mosolyogtam rá*

5 percig mentünk taxival, aztán megérkeztünk hozzánk.

-Justin, inkább taxival menj vissza a hotelba hogy ne támadjanak le a rajongók út közben*mondtam*
-Ebbe most igazad van, de legalább had kisérjelek be!*nézett rám bociszemekkel*
-Jól van, gyere. *húztam ki a kocsiból*

Megfogtuk egymást kezét és az ajtónkhoz tartottunk.

-Úgy tünik hogy most itt a búcsú...*bújt hozzám*
-Sajnos, de nagyon tetszett nekem ez a mai nap*mosolyodtam rá* 

Rám nézett és megcsókolt. Megfogtam a kezét és a derekamra tettem, majd a kezemmel a hajába túrtam. Még adott  pár csókot aztán elengedtük egymás ajkait.

-Ne felejtsd el hogy holnap 11 és 12 óra közt kell jönnötök.
-Nem fogom.*mosolyodott el*

Adott még egy csókot, aztán elköszöntünk egymástól. Beléptem az ajtón  és halálos csönd várt a nappaliban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése