2012. december 18., kedd

25. rész

/Emma/

Justinhoz bújtam, megfogtam a kezét és csak bámultuk a kék eget. Csak feküdtünk összebújva, egymás szemét nézve aztán megtörtem a csendet.

-Itt van nálad a telefonod?*ültem fel*
-Fent van a szobádban*mondta*
-Felszaladok gyorsan érte*ugrottam fel*
-Jó, de siess*húzta végig a kezét a combomon*

Beszaladtam   a nappaliba, fel a lépcsön, be szobámba és ott volt az ágyamon a fehér, iphone 5-je. Felkaptam és mentem is vissza. Gondoltam kicsit belenézek a telefonjába. Én voltam a háttere, amint megcsókolóm. Édes, gondoltam magamban. Megnéztem az Instagramját, és láttam hogy fel tett egy képet rólam, amint alszok.

-Húúúú,  ezért belefojtom a vizbe*mormogtam magamban*

Mikor leértem, Pattie állitott meg.

-Emma, szólnál Justinak hogy 1 óra múlva megyünk vissza  a hotelba?*tette a kezét a vállamra*
-Ez csak természetes, úgy is most megyek ki hozzá*közben a telefonját nyomkodtam*
a kép..

Néztem Justin képeit és láttam és láttam egyet, amiben Selena turné felsöjében van. Értetlenül álltam magam elött. Rá is csaptam  a homlokomra a pillanat hevében. Felmerült bennem a kérdés, hogy most újra szereti? Vagy talán rosszabb, a hátam mögött megcsal?? Hiszen ö mondta nekem hogy nem szereti, és már nem is fogja... Teljesen elbizonytalanodtam.. A nappaliban volt a telefonom, felkaptam és átküldtem a telómra a képet. Majd késöbb  zúditom rá az egészet.
Kiléptem a terasz ajtaján és láttam hogy a medence szélén  fekszik, napszemüvegben Justin. Most megkapja az alvóskép következményét. A medence legszélén feküdt, és az egyik lábát a vizbe lógatta. Oda ültem mellé.

-Megtalálta a telefonomat?*ült fel*
-Igen, kicsit bele is néztem, egy picit*pirultam el*
-Akkor kiderült most minden titkom* karolta át a derekamat és az orrát az enyémhez nyomta*

Aztán megcsókolt és fel emelt. A lábammal körbefontam a testét és csak csókolóztunk. A pillanatot nem akartuk megtörni, de nekem muszáj volt.

-Anyud üzenni hogy 1 óra múlva mentek*elhúztam az ajkaimat az övéitöl*
-Nem akarok elmenni*nyomta a fejét a vállamra*
-De most sajnos muszáj lesz el menned, hiszen még össze kell pakolnod a cuccaidat*simittottam végig az arcát*
-Ebben igazad van fönők*nevetett* és elárulod hogy minek kellett a telefonom?*kérdezte*
-Gondoltam feltehetnénk a rajongóknak egy képet*vigyorogtam rá*
-Ez nagyon jó ötlet*puszilt meg*

És azonnal Justin lesmárolt, tudatva velem, hogy csókos képet tegyünk fel. Megcsináltuk a képet és megnézztük.

-Ez nagyon jó lett*mutatott a telefonra kijelzöjére*
-Nekem is nagyon tetszik*öleltem meg*

Justin fel is töltötte twittere és instagramra is, a következö szöveggel:

"Szeretem a vizes csókokat."

Ránéztem, és oldalba löktem és rá mosolyogtam, mint a tejbe tök. Megpusziltam Justint, amiért ilyen aranyos volt. Ő csak mosolygott rám a barna szemeivel. Aztán eszembe jutott az alvóskép és mondtam is magamban hogy itt a bosszú ideje. Felálltam és húztam a kezénél fogva Justint, amikor hirtelen belelöktem a vizbe.

-Ezt miért kaptam???*nézett rám értetlenkedve*
-Azért kaptad, mert lefotóztál mikor aludtam*tettem keresztbe a karjaimat*

Erre ő csak nézett egy nagyott és kimászott  a vizből. Majd oda jött hozzám és megölelt.

-Nem tehetek róla hogy ennyire tetszek, amikor alszol*csókolta meg a nyakamat*

Csak vigyorogtam rá, mert annyira aranyos volt, hogy nem tudtam rá haragudni. Elindultunk befelé a lakásba, fel az emeletre majd a szobámba megszáritkozni.

-Van hajszáritód?*kérdezte Justin miközben a fejét törölte*
-Persze hogy van*vettem elö*de jó lesz ez a szupersztár hajadra?*kérdeztem nevetve*
-Tökéletes rá.*nézett rám, mosolyogva*

Megszáritkoztunk mindketten, lementünk Pattiékhez akik már búcsúztak anyáéktól, én is elköszöntem tölük, Justintól is, egy csókkal.

-Majd hivlak, szeretlek*ölelt meg*
-Okés, majd várom a hivásodat, szeretlek.

Elmentek Justinék, felszaladtam a szobámba amikor..

2 megjegyzés:

  1. És mivolt???!!!!
    na ne itt abbahagyni!!
    Mi történt?????????????
    nagyon siess a kövivel!!!!!!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem is itt fogom abba hagyni;) siettek ahogy csak tudod, addig is izgulj a kövi részig:D

      Törlés