2012. december 16., vasárnap

24. rész

Ez most egy ilyen Justin szemszögéböl nézö rész. Remélem tetszeni fog nektek, helyesirásért elnézést kérek. Jó olvasást.:)



*2 órával késöbb*

/Justin/

Felkeltem, ránéztem az órára és láttam hogy fél 3 volt. Emma még édesen szuszogott mellettem. Olyan édes volt. Meg akartam mutatni a rajongóimnak hogy milyen édesen alszik, ezért lefotóztam és feltöltöttem twittere.

"Édesen alszik a hercegnőm. Szerintetek is imádnivaló?"

Sokan irtak hamar hogy:

"Nagyon összeilletek és sok boldogságot nektek még. #JemmaForever

Elmosolyodtam ezeket a kommenteket olvasva. Simogattam Emmát és csak gyönyörködtem benne.  Aztán kezdtem unni az egyedüllétet, ezért adtam neki a szájára egy csókot. Lassan nyitogatni kezdte a szemeit.

-Jó reggelt csipkerózsika*pusziltam meg*
-Ohh jaj, hol vagyok?*kérdezte komásan* 
-Éppen a mellkasomon ébredezzel*simitottam meg a haját*
-Akkor a legjobb helyen vagyok*mosolygott rám*

Én erre csak adtam neki egy lágy csókot. A puha ajkai az enyémre tapadtak. Az érzéseink kibontakoztak  a csókok közben, igy vad csókokat adtunk egymásnak, a nyelveink egymáson pihentek, az én kezem pedig lecsúszott a fenekére. Emma erre csak rám nézett és csak mosolygott. Mikor elengedtük egymást, levegöért kapkodtunk.

-Ez már nagyon hiányzott*mondtam lihegve*
-Már nekem is*vigyorgott rám* Nincs kedved úszni egyet?*kérdezte*
-Bármikor, ha meg veled akkor mindenképp*ugrottam ki az ágyból* de én mibe fürödjek? nincs itt a fürdögatyám...*kérdeztem aggódoan*
-Dávidnak gyüjteménye van belöle, úgy hogy biztos találunk neked*kacsintott rám*
-Jól van fönők*bújtam oda hozzá hátulról és nyomtam egy puszit a nyakára*

Megfogta Emma a kezemet és áthúzott a tesója szobájába. Bementünk Emma intett hogy üljek le az ágyra, majd ö keres nekem valamit. Én az ágyról figyeltem ahogy keresgél a fiókban. Hirtelen felugrott és oda jött hozzám. Oda hozott nekem egy fehéret, szines csikos gatyát.

-Ez jó lesz?*kérdezte*
-Tökéletes*pusziltam meg*

Vissza mentünk Emma szobájába, ő is elkezdett keresgélni magának, aztán láttam hogy a fejét vakargatja és nem tudja hogy mit vegyen fel. Oda osontam a háta mögé és megöleltem hátulról és rá mutattam egy kék, virágos pántos fürdöruhára.

-Ezt vedd fel*mutattam rá*
-Úgy is alig volt rajtam, igy te leszel az elsö aki ebben lát. Köszönöm a segitségedet.*nyomott egy puszit a számra*
-Mindig segitek. Akkor szerencsés vagyok hogy én láttlak abban elsönek.*mosolyogtam*

Emma beszaladt a fürdöbe hogy fel vegye a fürdöruháját, addig én gyors felvettem, hiszen nekem csak rá kellett vennem az alsógatyámra. Leültem az ágyra és vártam Emmát. Majd kilépett a fürdöböl. Elvarázsolt a látvány.

-Na milyen? *kérdezte szét tárt karokkal*
-Legjobb.*mentem oda hozzá és nyomtam egy nagy cuppanós puszit a szájára*
-Adok egy törölközöt és mehetünk is*mondta*

Kivett 2 törölközöt a szekrényböl, oda nyújtotta nekem, megfogtam a kezét és már mentünk is a medencéhez. Mikor leértünk,Pattie és Scooter még mindig beszélgettek Emma szüleivel.

-Ki megyünk kicsit medencézni*vágta oda Emma*

Én csak mentem utána. Aztán kiértünk a medencéhez. Emma felfogta a haját, addig hátat forditott nekem, oda mentem mögé felkaptam és beleugrottam vele a vizbe.

-JUSTIN DREW BIEBER!!! Te normális vagy??!!*levegöért kapkodott*
-Én teljesen és mindig*vigyorogtam*
-Ezt még csúnyán vissza kapod*mondta flegmán és a csipöre tette a kezét*

Gondoltam kicsit játszok vele, ezért lebuktam a viz alá és oda úsztam hozzá és felvettem a nyakamba. Emma azonnal elkezdett sikitozni. Fogtam magam és hátra döltem a vizben Emmával, gyorsan oda úsztam hozzá és a viz alatt megcsókoltam. Még sose csókolóztam viz alatt, de a legjobb emberrel próbáltam ki. Feljöttünk és csak levegö után tudtunk kapkodni.

-Te nagyon dilis vagy, de imádom*jött oda hozzám és megcsókolt*

Felkaptam a combjánál fogva és elkezdtünk csókolózni.

-Szeretlek mindennél jobban*súgta az ajkaim közé*
-Az életemet is feladnám érted annyira szeretlek*súgtam vissza az ajkai közé*

Lágy, szenvedélyes csókokat adtunk egymásnak. Bele is túrt a hajamba és tudja hogy nem szeretem, de neki mindig megengedem. Elkezdtem csókolgatni a nyakát, amit ö kis nyögésekkel jelezte hogy tetszik neki. Aztán letettem és kiültem a medence szélére.

-Jó veled*bújt hozzám*
-Nekem ez csodálatos érzés, amikor érezhettem a csókjaidat és az ölelésedet, megállitanám az idöt, hogy soha se kelljen elmennem töled.*leheltem az ajkára egy lágy csókot*

Megfogtuk egymást kezét és lefeküdtünk a medence szélére és néztük össze bújva a kék eget...


Ha van bármilyen kérdésetek, esetleg ötletek az új részhez, akkor irjatok ide: ovari97@freemail.hu 
vagy kérdezzetek ask.fm-en:
http://ask.fm/EnikoOvari

1 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó rész úgy ahogy a többi!!! :D :D
    Várom a folytatást!! :D

    VálaszTörlés