2012. december 31., hétfő

31. rész

/Emma/

Justin a kezembe nyújtotta a kedvenc napszemüvegét és mondta hogy vegyem fel, hogy ne ismerjenek fel minket. Ki értünk  a kapuhoz és ott várt minket egy nagy, fekete limuzin. Nagyot is néztem hogy az elöbb Justin még azt akartam hogy ne ismerjenek fel, de mostmár biztos felfognak. Justin elöre sietett és kinyitotta nekem az ajtót. Látom rajta, hogy nagyon megbánta a történteket. Beültünk a limuzinba, Kenny elöre és egy ilyen lehúzhatós falon szólt.

-Nos, indulhatunk fiatalok?*kérdezte nevetve*
-Adj neki gázt, haver!!*mondta Justin*

Én csak nevettem, hiszen olyan viccesen csinálta. Majd intett Kennynek,  hogy húzza fel a "falat". Justin rám mosolygott és azonnal rám vetette magát. Tucatnyival adta a csókokat nekem, én pedig nem birtam viszonozni öket. A combom alá nyúlt és bele tett az ölébe. Átkaroltam a nyakát,ő pedig a derekamat fogta. Ölelgetett, csókolgatott. Majd hirtelen elengedte a derekamat, és leestem a padlóra. Csak röhögtem, hogy hogyan lehetek ilyen ügyetlen.

-Jól vagy????*kérdezte aggódoan*
-Persze, semmi bajom, csak vicces volt*nevettem*
-Te kis idióta, miért nem fogtad a nyakamat?* már ö is nevetett*
-Azt hittem hogy tartasz.*mutogattam rá*

Justinnak nem is kellett több, ahogy látta hogy ott fekszek a padlón, lassan rám feküdt. Gyengén a testét,az enyémre helyezte. Aztán az ajkai az enyémre tapadtak. A forró csókok, csak úgy csattantak el közöttünk, egyik percröl, a másikra. A kezemet betettem Justin felsöje alá, és a kezemet végig simitottam a kockás hasán. A kezét végig húzta a vállamtól kezdve, az alkarom keresztül, az ujjait összefonta az enyéimmel, az ajkait elhúzta az ajkaimtól, ás elkezdett mosolyogni rám.Az a angyali mosolya újra elvarázsolt. Csak feküdtünk egymáson és percekig néztük egymást. Amikor már több, hosszú perce néztük egymást, Justin közel hajolt hozzám.

-Gyönyörű vagy. Azt hiszem, megtaláltam a legszebb, és legokosabb lányt, a világon.*simitott bele a hajamba*
-Én is megtaláltam a legjobb testüt, a leghelyesebb és a legromantikusabb fiút a világon*nyomta egy puszit a szájára*
-Nagyon, de nagyon szeretlek.*adott egy forró csókot*

Újra elkezdtünk csókolózni,a nyelveink össze értek többször, a csókoknak a cuppanását lehetett hallani, és az érzéseinknek nem birtunk határt szabni. Már lassan fél órája feküdtünk egymáson amikor Kenny orditott hátra.

-Megérkeztünk!!*orditotta*
-Hogy eltudja rontani ezt jó helyzetet...*nevetett, miközben Justin leszállt rólam*

Justin megfogta a kezem, és fel segitett a padlóról. Megálltunk, Justin kilépett a limuzinból és a kezét nyújtotta nekem, hogy segitsen kiszállni a kocsiból. Amint kiszálltunk újságirók hada gyült körénk, és azonnal képeket kezdtek csinálni és kérdeztek is.

-Újra együtt vannak?
-Mi volt az oka a szétválásnak?
-Justin! Hogyan szerezte vissza a bizalmát a lánytól?

Justin rám nézett, és én bólintottam neki hogy válaszoljon a kérdésekre.

-Igen, újra együtt vagyunk és boldogak. A veszekedésünk oka, az csak ránk tartozik, mi ezt már megbeszéltük, és örülünk, hogy újra együtt lehetünk. A bizalmát, eléggé romantikus módon szereztem vissza, elmentem az iskolájába és megleptem öt egy dallal. Ennyi volt, köszönjük a kérdéseket, de szeretnénk be menni a hotelba.*intett nekik, hogy menjenek el az útból*

Beléptünk az aulába, a recepciós mondott valamit Justinnak és a liftnél is voltunk. 

-Te nem azt mondtad, hogy nem birod a lifteket?*kérdeztem*
-De, de most egyszer kibirom.*ölelt meg*
-De ha valami bajod lesz, akkor én nem tudom hogy mitcsinálok magammal..*néztem rá szigorúan*

Felértünk az ötödik emeletre, kiszálltunk a liftböl, Justin megfogta a kezemet és egy szoba felé vettük az irányt...


Minden kedves olvasómnak, ezen úton szeretnék boldog új évet kivánni. Remélem 2013-ban is sokan fogják olvasni az "Emma és Justin" történetét. 
Kellemes szilvesztert, és még egyszer boldog új évet mindenkinek.:))

1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :)
    Ez a rész is nagyon romantikus volt.:D
    Neked is nagyon boldog új évet!!! puszi<33

    VálaszTörlés