2012. december 10., hétfő

20. rész

A cikkben egy kép is volt, rólam és Justinról, ahogy az ajtóban csókolózunk. El is kezdtem olvasni a cikket.

" Justin Bieber és barátnője, Emma Nagy, úgy tünik hogy a nagy veszekedésük után, újra egymásra találtak. Délelött Justin érkezett a kedveséhez, amiről kép is készült, ahogy éppen szerelmeskedtek. Miután elcsattant pár csók, Justin felemelte a szerelmét és bementek a lány otthonába és ott folytatták együtt a délutánt is kettesben. Eléggé sokáig együtt voltak, hiszen Justin csak 4 óra után lépett ki a házból. Vajon több is volt pár csóknál? Kitudja...  
Ez már a szoba falai közt marad, de sok boldogságot kivánunk a párnak!"

Ez kedves. Azt hittem hogy valami olyat irnak hogy Justin Bieber vissza könyörögte magát a barátnőjéhez... Örültem, de a kép egy kicsit megijesztett, hogy honnan csinálhatták?
Lesifotósok táboroznak a szomszédban? Csak nevettem ezen...
Majd hallottam hogy valaki nyitja a bejárati ajtót.

-Szia kincsem!*mondta anya*
-Anyaaa!!!*orditottam*
Azonnal lerohantam a lépcsőn és a nyakába ugrottam, már annyira hiányzott.
-De hiányoztál már anyukám*öleltem szorosan*
-Jaj,kicsim azért szeretnék levegöt kapni..*nevetett*

Elengedtem, majd leöltünk a kanapéra és elkezdtünk beszélgetni.
-Mi a helyzet Justinnal?
-Itt voolt egésznap v elem*pirultam el* és hát megbeszéltük a Chaz-es dolgot és még valamit kérdezett...*hajtottam le a fejemet*
-Ugye nem kérte meg a kezed??!!*kérdezte anya aggódóan*
-Nem anya*nevettem* hanem azt hogy menjek vele a turnéjára..

Halálos csönd lett. Megijedtem hogy nemet fog mondani rá, és abba belehalnék, mert 3 hónapig nem láthatnám az én hercegemet.
Szerintem Justin se birná nélkülem.
-Emma, én beleegyezek, de apádtól függ minden tudod...*simitotta meg a vállamat*

Hát igen apa. Apu nagyon szigorú velem, hiszen én vagyok az ő "kicsi lánya" és még a széltől is véd. Nehéz dolgom lesz vele, de valahogy majd megoldom. 
-Mikor jön haza?*kérdeztem*
-Ma késő este jön haza.
-Akkor holnap átjönnek Justinék ebédre és ezt megbeszéljük, de addig ne hozd fel neki a témát!*néztem rá nagy szemekkel*
-Nem fogom kincsem*adott egy puszit a homlokomra*
Még beszélgettünk anyával egy kicsit hiszen már régen láttam, aztán felmentem a szobámba.

Megkerestem a telefonomat és Justin hogy közöljem vele a hireket.

-Szia hercegnőm*szólt bele édesen*
-Szia szerelmem, csak szólni akartam hogy holnap jöttök hozzánk ebédre*mondtam*
-Oh, ez klassz és mit szóltak a turnéhoz?*kérdezte*
-Anya, belement, de apa ma késö este jön haza, őt nehezebb lesz meggyözni...*mondtam elcsuklott hangon*
-Ne aggódj! Megoldjuk valahogy hogy ő is megengedje, hiszen Justin Bieber vagyok, nehezen lehet nekem ellenállni*nevettet*
-Hát ez igaz, itt vagyok én rá a példa*nevettem* de holnap úgy 11 és 12 óra között gyertek!*mondtam*
-Értettem,hercegnőm. Ott leszünk. Szeretlek, csók.
-Én is. csók.

És letettem a telefont. Rám tört az unalom. Lefeküdtem az ágyra és csak néztem a plafont, nem tudtam magammal semmit sem kezdeni, aztán újra csörgött a telefonom.
Justin volt az.

-Na mi az? Ilyen kevés ideig birod nélkülem?*nevettem*
-Igen, tudod hogy a gyenge pontom vagy, és a hiányod elviselhetetlen, te is tudod, de már alig várom hogy újra a karjaimban legyél, ezért is hivtalak hogy most végeztem a fotózással, nincs kedved elmenni sétálni?*kérdezte*
-Veled bármikor*mondtam*
-Örülök akkor neki, úgy 7 körül nálatok leszek.
-Nekem jó, de akkor most leteszem hogy idöbe elkészüljek hiszen negyed 7 lesz.*nevettem*
-Akkor le is teszem, szeretlek.

Letettem a telómat, majd bekapcsoltam a "Beauty and A Beat" számot és elkezdtem valamit keresni magamnak. Egy egyszerü kis szett mellett döntöttem. Pont egy sétára alkalmas. 
Gyorsan kivassaltam a hajam, kihúztam a szemem alul, felül, tettem fel egy kis púdert, Justin "Someday" parfümét fújtam magamra és készen is lettem 25 perc alatt, közben még ment a zene és éppen a "Boyfriend" ment, ami az egyik kedvencem. Csináltam magamról egy képet ahogy a tükör elött állok és feltettem twittere.

"Boyfriend hallgatás közben. #SWAG "

Sokan irtak hogy: 

"nagyon csinos vagy, Justin szerencsés"

de jött pár utáló is:

"Justin rosszabbat  nem is tudod volna összeszedni."

Hát ez eléggé rosszul esett, de Justin rajongói azonnal kiálltak mellettem.

"Hidd el Justin a legjobbat találta meg, aki gyönyörü. Talán az irigység és a féltékenység beszél belöled..."

Azta.Ez azért kiállás. Nem ismered öket, de ök tudnak rólad mindent és megvédenek más rosszakaratától. Ezek aztán az igazi rajongók. Kezdem megszeretni öket. Retweeteltem ezt a kiirást, és én is irtam.

"Köszönöm azoknak akik kiállnak mellettem. Nagyon szerencsés Justin, hogy ilyen igazán törödö rajongói vannak."

Lassan elkezdenek elfogadni Justin rajongói, és a világ is. A gondolataimat az ajtó csengője törte meg. 
Kinéztem az ablakon és láttam hogy Justin volt az. Észre vett és rám mosolygott, én is vissza mosolyogtam rá. Még gyorsan befújtam magam a parfümmel aztán elindultam a lépcsöhöz, lementem, anyának dobtam egy "Majd jövök szia" mondatot, felvettem a cipömet és már kint is voltam Justin elött.

-Szia hercegnöm.*csókolt meg* Mehetünk?*kérdezte*
-Persze*mondtam vidáman*

Összefontuk az ujjainkat és elindultunk a sétánkra...

2 megjegyzés: