2012. december 8., szombat

18. rész

/Justin/

Megérkeztem a taxi út után a hotelhoz, miközben twitteren kaptam egy üzenetet Emmától:

"@justinbieber holnap beszélnünk kell a történtekröl."

Visszaírtam neki aztán eltettem a telefonomat.
Mikor kiszálltam a kocsiból, láttam hogy csak 1-2 fotós volt, de azonnal nekem támadtak.

-Justin vége a Jemmának?
-Féltékenység vetett véget a kapcsolatnak?

Csak gyorsan besiettem a hotel aulájába és nem törödtem a kérdésekkel. Rohantam a lépcsöhöz és fel az 5.-re.
Arra számitottam hogy valaki várni fog, de tévedtem.
Beléptem az ajtón és a nagy üresség várt.
Majd megláttam egy lapot az ágyon, felvettem és elkezdtem olvasni.

"Kedves Justin elmentem...Szeretlek, Emma."

Ahogy a levelet végig olvastam, teljesen magamba zuhantam. Nem tudtam hogy mit tegyek.
Az ágyra döltem és csak Emmára tudtam gondolni senki másra. Feküdtem még a gondolatokkal aztán összeszedtem magam és elmentem lezuhanyoztam.
Gyorsan végeztem, majd próbáltam elaludni, de nem sikerült.
A telefonom után kaptam, és felnéztem twittere hátha írt Emma, de nem jött töle egy üzenet se.  
Majd irtam a rajongóknak egy képpel összakötött twettel:


"Nehezen jön az álom a szememre.
Csak ő jár a fejemben."
Sokan irtak pár perc alatt de annyira kimerült voltam hogy nem tudtam vissza irni nekik.
Majd letettem a telóm és lassan Emmával való gondolataimmal elnyomott az álom.

/Másnap/

Kicsit fáradtan de 11 órakor ébredtem fel.
Kimásztam az ágyamból és elmentem lezuhanyozni, fogat mosni.
Kikaptam egy fehér gatyát és egy lila felsöt, és egy fehér suprát. Amikor indulni akartam reggelizni anya állitott meg az ajtóban.
-JUSTIN DREW BIEBER! Adnál egy magyarázatot a tegnap esti eltünésedröl??!!*kérdezte idegesen*
-Chaz kikezdett Emmával, és beütöttem Chaznek egyet és utána Emma eltünt, és ezt a levelet hagyta itt*kezébe nyomtam a levelet* és ma beszélni akarok vele*könnyel telt meg a szemem*
-Jaj, kicsikém, ne sírj, biztos haza ment*rám mosolygott*
-Anyaaaaa!! Köszönöm!!! imádlak!!! *nyomtam egy puszit az arcára*
-Szivesen kicsim, sok szerencsét!*orditotta utánam*

El is indultam lefelé a lépcsön és már a kocsihoz tartottam.
Gyors bepattantam, biztonsági öv, és már nyomtam a gázt is. Senki sem érdekelt,  csak az hogy Emmával legyek.

/Emma/
Csodás reggelre ébredtem. Ránéztem az órára és láttam hogy már 11 óra is elmúlt. Felkaptam a fürdököpennyem és már mentem le a lépcsön a konyhába, hátha találok reggelit, hiszen egyedül voltam otthon, anya dolgozott, apa üzleti úton van, Dávid még a barátnöjével van. Igy hát egyedül töltöm ezt a napot.
Kinyitottam a hütöt és a kedvencemet találtam meg, palacsintát.
Ki is vettem , megkentem nuttelával és leültem  a nappaliba tvét nézni.
Éppen ismétlésben adták a Castle új részét, ami a kedvenc sorozatom. Közben megettem a palacsintát is, és a Castle-nek is vége lett.
Felmentem az emeletre a szobámba, lezuhanyoztam, megmostam a hajam és felvettem egy fekete toppot és lila cica nacit.
Majd bebújtam az ágyamba és bekapcsoltam a gépemet, felnéztem twittere és persze elsödolgom az volt Justin twitterét néztem és láttam a tegnapi utolsó kiirását a képpel.

"Csak ő jár a fejemben."

Áhh, de imádnivaló. Nem tudom mit csinálnék ha többet nem lenne velem.. Megörülök a csókjaiért, az öleléseiért, a tapintásáért, egyszerüen mindenéért. Nem engedhetem el ilyen könnyen el.
A gondolataim sodrában irtam a twittere:

"Ha valakit őszintén szerettek, sose engedjétek el, mert a hiánya halálos fájdalom lesz."

Azonnal több ezren írtak hogy mitörtént, de most nem akartam lebuktatni magam hogy hiányzik Justin.
Aztán felmentem Skype-ra és Betty fent volt, igy is rég beszéltem vele azonnal irtam neki hogy kapcsolja be a kameráját.
-Betty! de rég beszéltünk, mi van veled??*örvendeztem*
-Jaj de jó hallani a hangod!*nagyon örült nekem és közben folyton mosolygott a kamerába* semmi sem történik itt Svédországban, csak annyi hogy folyton esik a hó és eléggé hideg van*nevettünk*
- Hát itt eléggé zajlik az élet..*és elkezdtem a Justinos történetemet* és hát ott hagytam neki a levelet és eljöttem..*elszomorodtam*
-Betty, biztos minden helyre fog jönni, bizz bennem. Justin biztos nem fog téged pont a baj közepén hagyni.*mosolyodott el*
-Remélem igazad lesz..*mosolyodtam én is el*

Még beszéltem Bettyvel egy 10 percet aztán kikapcsoltam a gépet.



Remélem tetszik a "visszatérös rész" , holnap próbálok hozni még egy részt és mostantól rendesen fogok irni nektek, és remélem hogy mostmár kommentek is fognak születni.:)

1 megjegyzés: