2012. december 21., péntek

26. rész

... amikor véletlen ráültem a tv távirányitójára és bekapcsoltam a tvt. Éppen a hirek mentek.

"Lencsevégre kapták Justin Biebert és ex barátnöjét Selena Gomezt, ahogy bemennek  egy étterembe együtt. Információink szerint kettesben eltöltöttek egy kellemes délutánt, egy ebéddel összekötve. Vajon mit szól ehhez a sztár barátnöje, Emma Nagy? Biebernek már kihült az Emma iránti szeretete és vissza tért régi barátnöjéhez?"

Ledöltem az ágyra és elkezdtem sirni. Az arcomat beletemettem a párnába és csak sirtam. Megcsalt a hátam mögött... Pedig olyan sok szép, közös emlékünk van, erre ezt történik.. Beigazolódott a gyanúm, megcsalt. Szörnyü volt ezt kimondani, de ez az igazság. Egyszerüen nem birtam nyelni a sirástól. Azonnal fel kellett hivnom Pattiet és megmondani neki hogy mit csinált a fia.

/Pattie/

A szobámban olvasgattam, amikor megcsörrent a telefonom. Emma volt az.

-Szia Emma*mondtam*
-Pa..Patt.. Pattie, Justin megcsalt..*zokogott*
-Micsoda???!!!  Emma biztos vagy benne???*ugrottam fel az ágyról*
-Igen, most ment a tvében a hirek és képet is mutattak róluk ahogy bemennek az étterembe*csuklott el a hangja*
-Nyugodj meg, biztos nem igaz az egész, a média mindent kitalálhat, most Justin fotózáson van, ha vissza jön kérdöre vonnom*nyugtattam*
-Köszönöm Pattie, én most inkább alszok egyet, talán jobban leszek..
-Menj nyugodtan, majd hivlak hogy ha beszéltem Justinnal*mondtam*

Letettem a telefont és halottam ahogy Justin megjött. Átrohantam a szobájába.

-Emma teljesen össze van törve miattad, mert hogy Selenával voltál*mondtam
-Micsoda????!!*kérdezte idegesen*
-Látta a hireket a tvében...és azt mondta hogy megcsaltad..*halkultam el*

Justin ledölt az ágyra és elkezdett sirni. Szörnyü volt látni ahogy ott szenved, de a hülyesége keverte most ebbe a helyzetbe.

-Beszélnem kell vele*állt fel az ágyról*
-Most nem mehetsz hozzá, ő most nem nagyon kiváncsi rád.. sajnálom kicsim hogy ezt mondom, de most ez a helyzet...*öleltem meg*
-Istenem, milyen hülye voltam*fogta meg az arcát*
-Inkább pihenj le és holnap majd beszélsz vele*simitottam meg a vállát*

Justin ledölt az ágyra és próbált elaludni, majd kimentem a szobából.

/Justin/

Egy percet se birtam aludni, csak Emma járt az eszemben, hogy mennyire tört össze. A hülyeségem miatt, most elveszithettem az igaz szerelmemet. Valahogy el kell neki mondanom hogy egy hátrányos helyzetü családból származó kislánnyal való találkozót mentem megbeszélni, hiszen Selena és én vagyok a kedvence, és nekem fontosak a rajongóim és ha örömet tudok nekik szerezni ilyen módon hogy Selenával együtt kell lennem, akkor én is boldog vagyok. Sajnos Emmának ezt nem mondhattom el, mert holnap el kell utaznom Los Angelesbe, stúdiózni. Fogtam a telefonomat és Emmát hivtam de nem vette fel nekem. A párnába temettem a fejemet és csak sirni tudtam.

/Emma/
Nem birtam aludni. A párnában volt a fejem és csak sirtam. Senkivel sem akartam beszélni. Halottam hogy valaki megállás nélkül hivogatt, de egyiket sem vettem fel. Mikor már 10.-ik nem fogadott hivás volt, megfogtam a telómat és láttam hogy Justin hivogatott, összesen 26-szor. Jól birja. De most nem akartam vele beszélni. Csak bámultam a  plafont és gondolkoztam, miért tette ezt? Kiszeretett belölem? Nem is tudom... A telefonom csipogott kettöt, ami azt jelzi hogy üzenetem jött twitteren. Kezembe vettem, és láttam hogy Justin irt.

"@emmanagy kérlek bocsáss meg, a hülyeségem miatt nem akarlak elvesziteni... Nagyon szeretlek."

Kis idö elteltével és nehezen vissza irtam neki.

"@justinbieber  most valahogy nehezen tudom eldönteni hogy mi igaz és mi nem...De az biztos hogy most idöre van szükségem...

Megirtam, hamar jött rá válasz, de nem akartam elolvasni hogy mit irt Justin. Újra belefeküdtem az ágyamba, és elaludtam könnyes szemmel.

1 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész!!!
    nagyon izgalmas remélem nem fognak szakítani mivel nagyon cukik együtt!!! :D
    Várom a kövit :D :D

    VálaszTörlés