2012. december 27., csütörtök

29. rész

/Justin/

Kennyvel a kocsiban aligha beszéltünk valamit. Ö is megkérdezte hogy mire készülök, neki el is mondtam, hiszen maximálisan megbizok benne. 

-Ezt tervezem és ezért siettem annyira vissza ide.*mondtam*
-Nagyon romantikus vagy haver*nevetett*
-Tudom, de ha szeretem... nem tudok ellene mit tenni..*mondtam kicsit elcsükedve*

25 perc után megérkeztünk. Kikaptam a gitáromat a kocsiból és befutottam a suliba. Észre vettem hogy szünet van épp, amint beléptem az aulába mindenki nagyot nézett mit akar itt Justin Bieber... Sokan elkezdtek utánam jönni, de Kenny vissza fogta öket. Rohantam is fel a harmadik emeletre...

/Emma/

Bettyvel  éppen kint beszélgettünk, mikor sikitásokat hallotunk. Bettyvel egymásra néztünk és csak legyintettük egyet, biztos megint egy egér jött elö a pincéböl. Elkezdtem kérdezni Bettyt a nyári szünetéröl.

-Mesélj már te is ne csak én...*mondtam neki*
-Voltam spanyolországban és ott volt tengerpa....

Betty elhalkult és nyitva maradt a szája. Én csak néztem rá felhúzott szemöldökkel hogy mit nézz annyira. Néztem rá értetlenül, mikor meghallottam  a "Die In Your Arms" dal ütemeit.

"If I could just die in your arms,
I wouln't mind,
Cause everytime you touch me,
I just die in your arms,
Oooh, it feels so right
So baby baby please don't stop girl.."


Lassan megfordultam és megláttam Justint egy szál gitárral ahogy énekel. A kezemet a szám elé tettem a meglepödéstöl. Bettyre néztem és mondta nekem: Én mondtam hogy fel fog tünni! és elmosolyodott közben. Újra Justinra néztem, láttam hogy elkezdett felém közeledni.
Az emberek a suliban mindenki feljött és csak bámult engem és Justint. Én is elkezdtem Justin felé közeledni. Befejezte a dalt és letérdelt elém, és megfogta a kezemet.

-Emma,  kérlek bocsáss meg ami történt, én nem szeretem Selenát, csak téged, igaz meg van mindenem, de nélküled nincs semmim... Hidd el, én még az életemnél is jobban szeretlek. Még a turnét is lemondom miattad, ha nem vagy velem, akkor nem ér semmit...Kérlek, kérlek, bocsáss meg...*láttam a szemén hogy egy könnycsepp csúszik le az arcán*

Megfogtam Justin kezét, fel húztam és a szemébe néztem és nekem is könnyes lett a szemem. Mindketten elmosolyodtunk, majd Justin végig simitotta a kezét az arcomon, megfogta az álamat és megcsókolt. Átkaroltam a nyakát, ö meg fogta a derekamat és szenvedélyes csókot adott. Már nagyon hiányzott ez a csók. Halottam hogy a tömeg elkezd tapsolni és kiáltozni. Örültem hogy újra együtt lehetek Justinnal. Elengedtük egymás ajkait és csak néztünk egymást. 

-Szeretlek és szeretni foglak örökké*súgtam a fülébe*

Erre Justin csak elmosolyodott és szorosan megölelt. Aztán körbenéztem hogy mennyien gyültek körénk és meg láttam Nellit, ahogy a féltékenységtöl lesápadt. Oda mentem hozzá.

-Szóval a te barátod csinálna érted ilyet?*mondtam csipöre tett kézre és flegmán*

Nelli csak nézett és elfutott a szégyen miatt. Justin rám nézett és rám kacsintott, ezzel jelezve hogy jó voltam. A tömeg egyre jobban kiabálta hogy "JUSTIN JUSTIN JUSTIN"
elmosolyodtunk egymáson Justinnal.

-Nagyon azt akarják hogy énekelj nekik.*mosolyogtam rá*
-Eléggé azt akarják, de segitenned kell benne hogy elöadjak nekik egy számot. Kell egy mikrofon. *nézett rám*
-Gyere, elintézük gyorsan.*fogtam meg a kezét és húztam lefelé az aulába*

Csak fogtam Justin kezét és húztam magam után. Olyan jó volt újra a kezét fogni, és érezni a szeretetét. Egymás mellett mentünk lefele a lépcsön és töbször is rám nézett, mosolygott és nyomott egy puszit az arcomra. Leértünk az aulába és megláttam Kennyt. Oda jött hozzánk és megveregette Justin vállát.

-Jó voltál haver*pacsizott le vele* Jó újra látni téged Emma*kacsintott rám* 
-Téged is jó látni*öleltem meg*
-Tudsz szerezni nekem egy széket és egy mikrofont Kenny?*kérdezte Justin*
-Mikrofon nem kell, mert  mindig nálam van az arany mikrofonod*húzta ki a táskájából* a székre meg kérek 1 percet.*és már el is futott a széket intézni*

Justin bekapcsolta a mikrofonját és bele kezdett a "mini koncertbe". Én csak oldalról figyeltem, mosolyogva. Kenny hirtelen  kijött a tömegböl, és egy széket hozott. Oda is adta Justinnak, ráült és neki kezdet az éneklésnek...

1 megjegyzés:

  1. nagyon jó!!
    Justin tök romantikus örülök h kibékültek:D
    várom a folytatást

    VálaszTörlés