2012. december 15., szombat

23. rész

/Emma/

Elindultunk lefelé a lépcsőn, kézen fogva,Justin rám nézett és elmosolyodott és én is hiszen olyan édes.

-Szeretlek*nyomott egy puszit az arcomra*
-Én is*mosolyogtam rá.*

Leértünk a lépcsön és ott állt anya, apa, scooter és pattie. A tekintettük ránk irányultak és csak mosolyogtak.

-Látod, Peter, mondtam hogy nagyon szép párt alkotnak.*mondta anya miközben könnyes lett a szeme*

Gyorsan oda mentem hozzá és megöleltem.

-Anya, ne sirj, mindig a pici lányotok leszek maradok*öleltem meg*
-Tudom, de olyan hihetetlen  hogy már ilyen érett, felnött nő lett belöled.*törölte le a könnyeit*
-Szeretlek anya*pusziltam meg*
-Én is kicsim. Elég is a sirásból, menjünk inkább ebédelni*mutatott az ebédlő felé*

Én Justinhoz bújtam,adott a homlokomra egy puszit és elindultunk az ebédlő felé. Justin elöre sietett és kihúzta nekem a székemet. Olyan figyelmes és édes. Nyomtam egy puszit az arcára köszönetként. Ő csak elmosolyodott. Anya felállt és hozta már az ételeket. Felpattantam az asztaltól és mentem neki segiteni.


-Jövök segitek*fogtam meg a levesestálat*
-Köszönöm kicsim*mosolyodott rám*

Bevittük az ebédlőbe az ételeket és elkezdtünk enni. Sokat nevettünk, sok téma is volt.
Közben apa és Scooter jól összeismerkedtek, meg is beszélték hogy elmennek közösen egy foci meccsre is. Ennek örültem, hogy jóba lettek, mert igy könnyebb lesz a turnéra elmennem. Oda hajoltam Justinhoz és a fülébe kezdtem súgni a tényeket.

-Úgy tünik hogy apa és Scooter jól összebarátkoztak*vigyorogtam rá*
-Észre vettem én  is, úgy tünik nagy esélyünk van a turnéra*kacsintott rám*

Aztán folytattuk az étkezést. Hamar elfogyott minden, nem tudtam hogy Pattie, Scooter és föleg Justin ilyen sokat tudd enni. Csak kacagtam magamban. Jött a deszert, ami almás pite volt. Ahogy Justin meglátta azonnal felcsillant a szeme és elkezdte nyaldosni a száját. Olyan lett az egyik pillanatról a másikra mint egy kis gyerek. Nagyon vicces volt, csak nevettem rajta, olyan kis dilis volt. Lassan minden elfogyott és anya megkért hogy segitsek neki. Ki vittük a tányérokat, tálakat a konyhába.

-Kicsim, mikor akarod felhozni a turnét apádnak?*kérdezte*
-Most szeretném , mert eléggé jó helyzet állt most fel, elengedte magát*mondtam* igy könnyebb lesz neki elmondani.
-Hát jól van, ha tudok akkor segitek*simitotta meg a vállamat*

Vissza mentünk az ebédlöbe, és láttam hogy Justin apával beszélgetett. Kedvesen rájuk mosolyogtam. Vissza ültem Justin mellé és átkarolt. Feltettem a kérdést.

-Apa, figyelj, szeretnék kérdezni valamit, de kérlek hallgass végig*mondtam* Justin augusztus végén turnézni megy és szeretné ha mennék...*halkult el a hangom*
-Emma, elengedlek, de csak feltételekkel. Az első hónapot a suliban megfogod csinálni, utánna lehet szó a magán tanárról.*mondta*
-Apa, köszönöm szépen, rendesen megfogom csinálni azt a 1 hónapot*örvendeztem* Szeretlek*öleltem meg*
-Elmehetünk az asztaltól?kérdeztem mosolyogva*
-Menjetek nyugodtan*mosolygott rám apa*

Felálltunk Justinnal, meg fogtam a kezét és  húztam fel a szobámba. Gyorsan felmentünk , bezártam az ajtót és Justin azonnal neki nyomott a falnak és az ajkai az enyémre tapadtak. Selymesen kényeztette az ajkaimat, párszor össze is ért a nyelveink. Érzékien csókolt, közben felkapott a combomnál fogva és az ágyra tett, közben a nyakamat csókolgatta érzékien. Óvatosan letett az ágyra és csókolgatott tovább.

-Nekem van a legszebb barátnőm a világon*mondta miközben mélyen a szemembe nézett és mosolygott*
-Nekem meg a világon a legédesebb, de még a legjobb testű is.*adtam neki egy puszit a szájára*
-Ahh, azért te sem vagy rossz testileg*mondta és közben a keze lecsuszott a keze a fenekemre* Látod? Egyszerüen tökéletes*puszilt meg*
-Kiváncsi vagy a többire is??*rajzolodott ki egy ördögi mosoly az arcomra*
-Ez nem kérdéses*kacsintott rám*

Leszálltam róla és elkezdtem vetközni. Justin felült az ágyon és onnan méregetett. Elsönek levettem a felsömet és azzal Justin magamhoz húztam és az ölébe ültem.

-Eddig nagyon tetszik*kacsintott rám*

Átöleltem Justint és adtam neki egy szenvedélyes csókot, éreztem hogy lassan hátradöl és vitt magával. Beletúrtam a hajába és végig simitotta a kezét a hátamon és utána a combomon állt meg a keze. 

-Nem úgy volt hogy a nadrágodat is leveszed?*mondta miközben nagy mosoly lett az arcán*
-Vedd le rólam*kacsintottam rá*

Azonnal elkezdte rólam leszedni a nadrágomat, nem is telt bele 2 perc és már a földön volt a nadrágom és újra elkezdett méregetni.

-jól néz ki, imádom a tested*mondta miközben egy ördögi mosoly lett az arcán*
-És te nem akarsz levenni semmit?*néztem rá, én igy is fehérnemüben voltam*
-Gyere, és vetközess le*mondta és közben beleharapott a szájába*

Adtam neki egy csókot és közben levettem róla a felsöjét.

-Ez sem rossz*nevettem*
-Sokat  dolgozzok rajta, hogy tökéletes pasid legyen*kacsintott rám*
-És a nadrág?*vigyorogtam fel*
-Azt nem is veszed le rólam?*mondta egy ördögi mosollyal*

Felült és elkezdtem kigombolni a nadrágját, miközben csókolgatta a nyakamat. Hamar le is szedtem róla, és mindketten csak fehérnemüben voltunk. De tudtuk hogy nem most akarunk lefeküdni egymással. Annak még nincs az ideje.

-Nem rossz, nem rossz*mondtam*
 
Justin keze lecsúszott a fenekemre válaszként. 

/Justin/

Emma egyszerüen tökéletes. A teste, az egész mindene. Most itt fekszik rajtam, fehérnemüben és teljesen elvarázsol a testével. A csókjairól ne is beszéljünk, azok pompásak.
A vadcsókolozásban annyira elfeledkeztünk az idöröl, hogy nem is figyeltük, csak örültünk hogy újra együtt vagyunk. 

-Szeretlek Justin*mondta Emma és elfeküdt a mellkasomon*
-Én jobban*mosolyogtam rá*
-Most ebböl akarsz vitát nyitni??*mondta flegmán*
-Hát úgy is én gyöznék úgy hogy ne is kezdjünk bele..

És lesmárolt. 

-Te nem vagy fáradt?*mondta*
-Egy picit*ásitott egyet*

Emma elfeküdt a mellkasomon és hamar elnyomta az álom. Én még kicsit simogattam a haját és az arcát aztán meg pusziltam és én is elaludtam a hercegnőmmel...

1 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon jó rész lett mint a többi!! :D <3
    Várom a kövit :D

    VálaszTörlés