2012. december 26., szerda

28. rész


/Justin/

Kennyre rá néztem eléggé szigorúan és már nyomta is a gázt. Anya csak nézett rám hogy most mit akarok csinálni.

-Justin?!!! Mit akarsz csinálni??!!!*kérdezte agódoan*
-Majd meglátod...*válaszoltam halkan*

Még kérdezett sokszor, de én csak mindig ránéztem és nem válaszoltam. 10 perc alatt a reptérnél voltunk, kiszálltam, felkaptam a csomagjaimat és mentem is a magán repülögéphez. Beszálltam és a pilóta fülkéhez siettem.

-Hello Bob, Budapestre megyünk*intettem neki*
-Igen is Mr. Bieber, 10 perc és indulhatunk is.
-Köszönöm, nagyon hálás vagyok*fogtam vele kezet*

Miután kiléptem a pilóta fülkéböl anya, Scooter, Kenny és Alfredo szállt fel a gépre. Mindenki csak nézett hogy most mi lesz. Én csak egy mondattal válaszoltam.

-Lehet hogy most haragudni fogtok rám, de  ezt muszáj megtennem...*fogtam meg a tarkómat*

Senki sem szólt, csak leültek a helyükre. Majd szólt a pilóta hogy felszállás. Mindenki leült, bekapcsolta az övét. Én egyedül ültem, most nem akartam nagyon semmilyen társaságot magamnak... Tudtam hogy most Emma iskolában van, hiszen szeptember eleje van és ott már ilyenkor suliban vannak a kölykök. Felszálltunk, én meg lehunytam a szememet és elaludtam...

/Emma/

Vissza tértem a suliba,nagyon sok ismeröst láthattam újra. Persze, mindenki tudta hogy Justin Bieber barátnöje vagyok... Én lettem a "sztár" a suliban e esemény miatt. Azonnal letámadt mindenki és kérdezett Justinról és a kapcsolatunkról. Sokan  kérték hogy szerezzek nekik aláirást Justintól, de én erre mindig nemet mondtam, mi vagyok én? Rajongói bolt hogy ilyet szerezek? Nagy nehezen sikerült kiszabadulnom a tömegböl és az osztálytermem felé vettem az irányt. A folyóson valaki megfogta a vállamat és megforditott.

-EMMA!!! De rég láttalak!!*örvendezett*
-BETTY!!!!  Úristen, de hiányoztál már..*öleltem meg*
-Te is nekem és sok mindent mesélnem is kell, de inkább menjünk be a terembe mindjárt kezdödik az óra.*mutatott a terem felé*

Már 5 napja elkezdött a suli, és még mindig alig halottam valamit Justinról.. Tudtam hogy Los Angelesben van, de ilyen sokáig?? Néztem a twitterét de aligha irt volna ki valami újdonságot... Beléptem a terembe és halálos csönd lett. Gondoltam biztos azért mert egy világsztár barátnöje lépett be az ajtón. Én csak köszöntem neki hogy Sziasztok! nagy mosollyal és furcsaságot vettem észre, azon hogy csak a fiúk köszöntek nekem vissza... A lányok csak néztek lenézzöen hogy én mint egy sztár barátnöje miért járok iskolába... Nem nagyon tudott érdekelni.. De jobban zavart  inkább az hogy az ellenségem, Nelli, akivel már évek óta nagy csatát vivok. Most is csak nézett lenézöen a utánzói köréböl. Bettyvel csak nevettünk rájuk...Leültünk Bettyvel a helyünkre és elkezdtünk beszélni.

-Olyan rég láttalak mondj már valamit!!*kérdezte nagy mosollyal Betty*
-Justinnak összevesztünk és már 2 hete nem halottam róla semmit...*szomorodtam el*
-Jaj, sajnálom nem tudtam...*ölelt meg*
-Nem haragszom, hiszen te is 1 hónapja nem voltál itthon...*mosolyogtam rá*
-Biztos rendbe fog jönni minden*simitotta meg az arcomat*
-Nem is tudom, olyan furcsa érzésem van a mai nappal kapcsolatban, valami ,megfog változni, és félek...
-Lehet hogy feltünik itt ma Justin.*nevetett*
-Azért az már durva lenne*nevettem*

Viccesnek tartottam, de azért vágytam volna arra hogy ez megtörténjen. Becsengettek, aztán jött a tanár, de olyan unalmas óra volt hogy kitaláltam Bettyvel hogy csináljunk pár képet, majd az egyiket tegyük fel. A választásunk egy olyanra esett amin mindketten idióta fejet vágunk. 

-Ez jó lesz*mutattam a telómra*

Fel is tettem twittere.

"@bettywens hát igen töri óra.#SWAGGIE"

Betty csak nevetett mikor meglátta képet és azt amit hozzá irtam.  Végig beszéltük az órát, majd amikor kicsengettek felálltunk Bettyvel az ajtó felé indultunk mikor Nelli elénk vágott.

-Rég láttalak Emma, mivan a kis barátoddal??*mondta flegmán*
-Jól megvagyunk, egyébként is mi közöd van a szerelmi életemhez?*kérdeztem felhúzott szemöldökkel*

Erre már nem válaszolt, csak gyorsan kisietett a teremböl. Bettyvel elindultunk kifelé és észre vettem hogy egy egész csapat fiú gyülik körénk. Bettyvel csak egymásra néztünk, és kivágtunk a tömegböl aztán kimentünk a folyósora. 

/Justin/

Halottam hogy leszáll a gép és azonnal felébredtem. Felálltam az ülésemböl és már a kijárathoz tarottam. Kinyilt az ajtó lement a lépcsön és már a kiléptetö kapuhoz tartottam. Scooterék alig tudták velem tartani a lépést. Csak futottak utánam. A kijáratnál megvártam öket hiszen, Kenny vezeti a kocsit. Már ott vártam rájuk mikor anya elkezdett kérdezni.

-JUSTIN DREW BIEBER!!! Elárulnád hogy mi folyik itt?*kérdezte idegesen*
-Sajnálom anya, még most nem mondhatom el, még nincs itt rá az idö, de most bizz bennem*öleltem meg*
-De most mennem kell, a hotelban foglaltam nektek szobát, menjetek oda, majd én is oda megyek hogy ha ezt elintéztem.

Aztán beszálltam Kennyvel egy külön kocsiba és Emma sulijához tartottunk...

1 megjegyzés:

  1. nagyon jó rész lett!!!
    nagyon siess a kövivel kíváncsi vagyok folytatásra :D

    VálaszTörlés