2013. január 3., csütörtök

33. rész

/Justin/

Amint belépett Emma a szobába, leesett az állam a látványtól. Olyan gyönyörü volt. A fiúk rám néztek és látszódott rajtuk hogy féltékenyek lettek egy kicsit. Alfredo, Ryan és apa lépett oda hozzám.

-Nagyon jó választás, szerencsések vagytok hogy egymásra találtatok.*veregette meg a vállamat apa*
-Én is nagyon örülök neki, hogy ilyen gyönyörü barátnöm van.*vigyorogtam*
-Szivesen lennék a helyedben haver*mondta Alfredo*
-Milyen boldog lennék ha ilyen jó csaj lenne a barátnöm*mondta nevetve Ryan*
-Köszi srácok, de inkább oda mennék hozzá*pacsiztam le velük*
-Menj nyugodtan.*intettek*

Kiléptem a fiúk köréböl és Emma felé vettem az irányt. Éppen Pattievel és Allisonnal beszéltek. Allison az általános menedzserem, hogy ha nem tudnátok. Emma háttal állt nekem, igy megtudtam lepni. Pattie és Allison észre vett, de a szám elé tettem a mutatóujjam, hogy ne szóljanak Emmának, hogy éppen felé tartok. Oda léptem a háta mögé, és megöleltem. Allison és anya csak mosolyogtak.

-Akkor mi most kicsit hagyunk titeket kettesben.*mondták egyszerre*
-Majd csatlakozunk hozzátok*mondta nekik Emma*

Megfogtam a két kezét, és a szemébe néztem.

-Egyszerüen gyönyörü vagy. Biztos ne maradjunk itt ketten?*kérdeztem töle, vigyorogva*
-Köszönöm, de nem lehet, Pattie már mindent leszervezett, majd ha vissza jövünk, akkor majd kettesben leszünk*puszilt meg*
-Nekem úgy is jó lesz, legalább az a lényeg hogy kettesben leszünk.*simitottam végig a haját*
-Jól van, de inkább menjünk vissza a többiekhez.*mutatott feléjük*
-Menjünk is.

Megfogtam a kezét, és vissza mentünk a többiekhez. Oda mentünk Alfredoékhoz, azonnal Emma lett a téma. Mondták hogy milyen csinos, meg szép, én meg  csak büszke voltam, hogy az enyém, és senki sem veheti el tölem. Kérték hogy csináljunk egy közös képet. Be is álltunk hozzá, Alfredo, én, Emma, Ryan, apa és anya. Hamar kész is lett a kép, és fel is tette Alfredo a twitterre.

" milyen jó kis este elébe nézzünk."

-Alfredo, nem kellett volna.*mondta nevetve Emma*
-Hagyad már, tudniuk kell a rajongóknak hogy milyen szép Justin Bieber barátnöje.*mutatott rám*

Emma, erre elpirult, amit nem nagyon tudott elrejteni. Oda mentem hozzá és nyomtam egy puszit az arcára. Azonnal felcsillant a szeme és elmosolyodott. Szólt Pattie hogy indulunk az étterembe. A kocsik már a hotel elött vártak, amik nagy fekete limuzinok voltak. Mindenki elöre ment, de én Emmát vissza húztam direkt, hogy legyünk az utolsók. 

-Mit csinálsz?*kérdezte*
-Csak egy képet akarok, egy gyönyörü lánnyal.*mondtam neki nagy mosollyal*

Találtunk egy nagy tükröt, ami elé beálltunk, átkaroltam öt és mosolyogtunk a tükörbe.

-Megmutatom a világnak, hogy milyen szép barátnöm van*kacsintottam rá*

Fel is léptem twittere, és már posztoltam a képet is.

"Hercegnömmel."

-Justin...*nézett rám morcosan* Ne csináld már te is azt, mint Alfredo..
-De nem csinálhattok neki semmit, hogy ennyire büszke vagyok arra, hogy te vagy a barátnöm*öleltem meg*
-Na jól van, induljunk inkább, mert itt hagynak minket a többiek.*nevetett*
-Igazad van, siessünk.*húztam a lift felé*

Emma megrántotta a kezemet hirtelen. Nem értettem hogy miért tette.

-Liftezni szeretnél? Nem leszel megint rosszul?*nézett rám féltöen*
-Most egyszer kibirom, úgy sem érhet baj, ha veled vagyok*mosolyogtam rá* De inkább siessünk.

Lelifteztünk gyorsan, és siettünk a kocsihoz. Már mindenki bent ült, csak mi hiányoztunk. 
Azonnal kérdöre vontak minket.

-Mit csináltatok ilyen sokáig?*kérdezte Allison*
-Csak egy képet, semmi mást.*mondtam*

Aztán elindultunk az étterem felé, közben Emma kezét fogtam.

1 megjegyzés: