2013. január 29., kedd

43. rész

/Emma/

Justinnal összebújtunk a fotelben, az ölébe fúrtam magam, a kezeivel átkarolt a nyakamon körül, és megfogtuk egymás kezét. Jó volt érezni Justin közelségét, biztonságban éreztem magam. Felpillantottam Justin arcára és csak úgy ragyogott a szeme mint egy gyémánt.  Justin hirtelen kilökött az öléböl, szerencsére pont úgy hogy nem estem le a földre és vissza ültem a fotelbe. Csak annyit láttam hogy Justin hátra fut a szobába és eltünik.


-Justin?? Jól vagy??*orditottam neki

-Csukd be a szemed! De nehogy ki nyisd*orditotta vissza*

Nem tehetem mást, becsuktam a szemem. A kezemet is rátettem, nehogy Justin azt higye hogy kinyitottam. Zörgést halottam a szoba felöl, de nem olyan szokásos volt, hanem olyan mintha valamit eszementül keresne és mindent felborit a cél érdekében. Egyszer csak megszünt a zaj, biztos megtalálta az a dolgot amit keresett. Lépteket kezdtem el hallani, ahogy közeledik felém, majd leült velem szemben lévö fotelbe.


-Még tarts csukva a szemed.

-Nem is akarom még ki nyitni.*nevettem*

Egy kis mozgást halottam, de utána az is újra megszünt. Majd a várva várt mondat el hagyta Justin száját.


-Kinyithatod most már.



Justin ott ült elöttem,nagy mosollyal az arcán, egy hatalmas rózsa csokorral, amiben volt fehér és rózsaszin is. Elképedtem a látványtól, a szám tátva maradt, a kezem meg elötte. Justin kicsit felkuncogott a reakciómat látva. Nem is tudtam semmit se mondani, hiszen a szerelmem elö vette a gitárját és elkezdett nekem énekelni. Elkezdte a dal elsö ütemeit, de nem jutott az eszembe hogy melyik dalt énekelheti. Aztán jöttek az elsö sorok. 

"You're beautiful, beautiful 
You should know it 
(You're beautiful, you're beautiful 
You should know it) 
I think it's time, think it's time that you show it 
You're beautiful, beautiful."







Azonnal tudtam hogy mit énekel. Az "All Around The World" számát, ami a legújabb albumán van, és amikor irta azt mondta hogy mindig én jártam a gondolataiban, hiszen már mindig szerelmes akart lenni, kereste az egész világon, és bennem megtalálta csak egyszer. Olyan imádnivaló. Nem is csodálkozok azon hogy több millió rajongója van a világon. Ahogy énekelte a dalt, folytonos a szememet fürkészte az övével és csak kereste, de mikor összetalálkozott a tekintettünk, akaratlanul elmosolyodtam. Nem tudtam semmit sem csinálni, eltöltött a szeretete. Aztán jött a kedvenc részem.

"All around the world 
People want to be loved, yeah 
All around the world, 
They're no different then us., no! 
All around the world 
People want to be loved, oh oh oh 
All around the world, 
They're no different than us, oh oh oh."


Valamiért volt egy fura érzésem, ami olyan volt mintha szédülnél és még zuhannál is valahonnan lefele a mélybe. Lehet hogy fura ezt most leirni, de sosem szoktam az érzéseimet meghazutolni. A dal egész ideje alatt, valami varázslat alatt voltam. Justin szemei egyszerüen ragyogtak mikor bele néztem, nem tudtam kiállni hogy ne mosolyodjak el. Sajnos minden jónak vége lesz, ennek a dalnak is. Mikor Justin befejezte a dalt, letette a gitárját és újra mellém ült.

-Gyönyörű volt.*pusziltam meg*
-Örülök akkor hogy tetszik, direkt neked irtam ezt a dalt, mert annyira rád hasonlit, gyönyörü vagy, örült és imádnivaló.*húzott közelebb magához*

A nagy barna szemei az enyémet fürkészte, és csak egymást néztük perceken át keresztül. A kezét az arcomra helyezte, a másik kezét pedig a derekamon pihentette. Az én kezem is elindult felé. Mindkettö kezem az ő tökéletes nyaka ivére terült el. A kezével elkezdte simogatni az arcomat, és a szeme újra az enyémet kereste. Az ajkaink egyre közelebb értek egymáshoz, mikor már egy centi volt köztük, nagyot mosolyogtam és végül megcsókoltam.



És igen! Megjelent ma Justin új albuma, a Believe Acoustic! Már halottam nagyon sok számot erröl az aldumról akusztik változatban és nagyon tetszik! Remélem nektek is tetszeni fog.:) Kommenteljetek!:)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett siess!<33
    Amugy kösz h vissza jelöltél facebookon:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bencze Imola?:D siettek, holnap már jön is az új rész:)

      Törlés
    2. Nem Jenny....:D
      Ennek örülök<33

      Törlés