2013. január 6., vasárnap

34. rész

/Emma/

Justin végig fogta a kezemet az úton. Nem értettem hogy most miért ilyen, de nekem nagyon tetszett, és nem akartam hogy most hirtelen meg változzon. Csak mosolyodtunk egymáson, miközben a többiek beszélgettek. Többször mi is bekapcsolódtunk. Aztán egy pillanatban Justin nyomott egy puszit az arcomra, de egy akkorát, hogy még a söför is hallotta. A kocsiban mindenki ránk nézett, én meg csak elpirultam. Justin persze mint mindig, csak mosolygott. 

-Azért itt kicsit leállhatnátok*mondta nevetve Scooter*
-Csak szeretnéd*nevetett Justin*

És ahogy ezt kimondta, lesmárolt. Ott és mindenki elött. Csak azt hallottam, hogy mindenki ujjong és tapsol. Mikor elengedte Justin az ajkaimat, én rá mosolyogtam és elnevettem magamat. 

-Nem volt jó?*súgta a fülembe*
-Már hogy ne lett volna jó, csak itt mindenki elött kicsit furi volt.*nevettem*
-Majd ha vissza jövünk az étteremböl, akkor majd kapsz emiatt.*súgta újra  fülembe*

Csak néztem Justinra kicsit félöen, de tudtam hogy nem fog semmi rosszat csinálni nekem.  Végül Justin nyomott egy puszit az arcomra, és mi is csatlakoztunk a beszélgetéshez. Sokat nevettünk, majd szólt a söfőr hogy megérkeztünk. Mindenki kiszállt, Justin elöttem kiszállt és úriember módjára segitett. A kezét oda nyújtotta nekem, én pedig megfogtam, és Justin kihúzott a kocsiból. Észrevettük, hogy a másik oldalon áll pár fotós, és gondoltuk hagy legyen pár jó képük. Justinnal feléjük fordultunk és megcsókoltuk egymást. Halottunk hogy a vakuk százával elkezdtek kattogni. Elengedtük egymás ajkait, Justin intett nekik egyet, megfogta a kezem, és bementünk az étterembe. Már mindenki ült, csak mi hiányoztunk. Alfredo foglalt nekünk helyett, mellé ültem, Justin meg mellém. Át is karolt. Jöttek az ételek. Isteniek voltak,  de a kedvencem a deszert volt, csokis fagylalt kehely, eperrel. Justin megörült amikor meglátta a fagyit, és mutatta hogy egy falatot szeretne adni nekem, de úgy hogy a kanállal amivel ö evett, tett rá egy nagy fagyi darabot és benyomta a számba, több kevesebb sikerrel. A falat fele az arcomon volt, a másik rész pedig a számban. Mindenki elkezdett nevetni, persze Justin is, és egy pillanatra elforditotta a fejét, én fogtam egy kanálnyi fagylaltot és mire vissza a fordult belenyomtam az arcába. Justin értetlenül nézett rám, szét tárt karokkal. Alfredo gyorsan elökapta a telóját és megörökitette a pillanatot.


"@emmanagy és @justinbieber fagylalt csatáznak"

Persze a kép twitteren kötött ki. 

-Szerintem inkább menjünk vissza a hotelba és mosakodjatok meg. Jobban jártok vele.*mondta Scooter *
-Akkor megyünk is, további jó szórakozást nektek.*mondtam*
-Majd nézzétek a twittert*intetteget Alfredo utánunk*

Mi csak Justinnak néztük hogy ez most mi volt. Justinnal kimentünk az étteremböl, és ahogy megláttak minket a fotósok, oda futottak hozzánk és elkezdtek kérdezni.

-Mi történt magukkal?
-Egy desszertes kocsival találkoztak, hogy teljesen befedi magukat a csokoládé fagylalt?

Justinnal egymásra néztük, majd oldalba löktem hogy csinálhat egy jó kis témát, az újságoknak.

-Valójában a deszertes kocsi jött nekünk, és hát nem hagyhatunk ki egy jó kis fagyi csatát. 

Én fogtam Justin kezét, és csak kacagtam mögötte. Justin rám nézzet és nyomott egy csokis csókot a számra. Azután utat tört nekünk a fotósok közt, és elindultunk a limóhoz. Gyorsan beszálltunk és a hotelnál is voltunk, 10 perc alatt. Befutottunk az aulába, onnan a lifthez és gyorsan fel az 5.-re. A szobánkba siettünk, Justine elöre ment, kinyitotta az ajtót, én meg mentem utána. Be csuktam az ajtót, amikor...

1 megjegyzés: