2013. január 19., szombat

38. rész

/Justin/

Hallgatam a zenét, és teljesen elmerültem benne. Be is csuktam a szemem, és arra ébredtem fel hogy a taxis szól, hogy a hotelnál vagyok. Kifizettem a taxit, bementem a hotelba, fellépcsöztem az ötödikre és be mentem a szobámba. Gyorsan letussoltam, és lefeküdtem az ágyamba, még küldtem Emmának egy 'Szeretlek' smst, majd lassan elaludtam.

*Másnap*

/Emma/

11 óra körül ébredtem fel, amikor a reggeli vizit volt. A növér hozott nekem reggelit, ami nem volt nevezhetö egyáltalán annak. Egy bögre tea, semmi izzel, vajas kifli és valami felvágott féle. A kiflinek a felét megettem, de a többihez hozzá sem nyúltam, nem akartam hogy ételmérgezés miatt még ki is mossák a gyomromat.. Inkább fogtam a telómat, meg a füllhallgatómat és bekapcsoltam a zenét. 
A "The City" cimü számot kapcsoltam be, hiszen ez az egyik kedvenc számom.

A jobb oldalamra fordultam az ablakom felé. Kinéztem az ablakon és láttam ahogy a madarak repülnek az égen. Elmosolyodtam és rájöttem hogy én szabad akarok lenni,  korlátok és szabályok nélkül. Több percen keresztül néztem csak kifele, mikor valaki egy puszit nyomott az arcomra. Megfordultam, és hát ki más lett volna mint Justin. 

-Jó reggelt hercegnő. Mit nézzel annyira?*kérdezte*
-Csak olyan akarok lenni mint a madarak, szabadok és csak repülni akarok a végtelenbe..veled.*mosolyogtam rá*
-Nekem már azóta ez az álmom, mióta megláttalak, és beléd szerettem. Örökké veled akarok lenni, repülni a végtelenbe és fogni a kezed.*hajolt közelebb hozzám*

Majd a szemeink egymásba olvadtak, és Justin a tekintetével elvarázsolt. Azok a barna szemei, egyszerüen elvesztem a szemeiben. Összekulcsolta az ujjait, az enyéimmel, fölém hajolt és az ajkait az enyémre tapasztotta. Az ajkai lassan mozogtak, de tökéletes volt. Csak egy rövid csók volt, de pont elég volt. Eltávolodott tölem, majd csak mosolyogtunk. Egyszer csak az Dr. San jött be. Justin azonnal elugrott tölem, és elvörösödött, a kezemet a szám elé tettem és egy picit nevettem. Majd oda lépett hozzám az orvos és megvizsgált. Justin a sarokból figyelt, idegesen.

-Kedves Emma, úgy tünik hogy nincs  már semmi baja, 10 perc múlva vizit lesz, akkor elkészitjük a zárójelentését  és mehet is haza.
-Nagyon köszönöm szépen, Dr. San.

Majd kiment az orvos és újra Justin lépett oda hozzám. 

-Szerencsére már nem kell ebben a kicsi szobában lenned..
-Én is örülök most már. *öleltem meg*

Aztán anyáék léptek be az ajtón egy táskával, amiben valószinüleg a ruháimat hozták. Anya sietett oda hozzám.
-Kicsim most beszéltünk az orvossal hogy már jöhetsz ma haza*örvendezett*
-Nagyon örülök neki én is, már nagyon haza akarok menni..
-Hoztam neked pár ruhát amiben haza tudsz jönni. 
-Köszi anyu. 

Jött a növér, kivette az infuziós tűt a kezemböl és már ment meg irni a zárójelentést. Megkértem mindenkit hogy ameddig felöltözök menjenek ki. Megnéztem hogy milyen ruhát hozott nekem anya, egy piros, kötött felsö,cicanaci,  egy piros, sportos magassarkú és az egyik kedvenc táskám.  Gyorsan fel is öltöztem, felfogtam a hajam, és már készen is voltam. A táskába bele tettem a telómat, a fülesemet és még pár dolgomat. Kiléptem az ajtón, és ott várt engem anyu és Justin. Rájuk mosolyogtam, ezzel jelezve hogy mehetünk. Oda jött hozzám Justin, rám nézett, majd a kezemért nyúlt. Összefonta az ujjait az enyémmel és igy indultunk kifele. Anya mondta hogy haza kell mennünk, pár dolgot elintézni, aztán találkozhattok Justinnal. Ahogy ezt elmondta, már lent is voltunk, a kórház kijáratánál. Felvettem a napszemüvegemet és kiléptünk az ajtón. Láttam hogy a parkoló másik oldalán lesifotósok táboroznak. Justinra néztem, ő meg szoritotta a kezem, ezzel jelezve hogy semmi baj sem lesz. Oda mentünk Justin kocsijához, de mielött beszálltunk még Justin a fotósok elött lesmárolt. Mikor Justin elengedte az ajkaimat, villantott rám egy mosolyt majd a fülembe súgta "Legalább most lesz téma az újságokban", én csak nevettem. Aztán beszálltunk Justin kocsijába, én meg Justin elöl, anya meg hátul. Justin bekapcsolta a kocsiban a rádiót és éppen Pitbull-tól ment a "Don't Stop The Party" szám.

Elkezdtünk örülten énekelni, anya meg hátul csak nézett ránk, hogy milyen idióták vagyunk Justinnal. Eléggé sok hülye arc kifejezés hagyta el az arcunkat, de mi igy vagyunk tökéletesek. Nagyon jól el szórakoztunk, még irtam is ki twittere.

"Buli a kocsiban @justinbieberrel és @anna_stein-nel."

Justinnal csak nevettünk. 10 percet mentünk kocsival, aztán oda értünk a hozzánk, leparkolt Justin és kiugrott a kocsiból és illedelmesen kinyitotta nekem az ajtót és kisegitett. Imádom hogy ilyen figyelmes. 

-Köszönöm, majd hivlak, szeretlek.*nyomtam egy puszit a szájára*
-Rendben, addig elmegyek kondiba, majd várom a hivásodat.szeretlek.*és megcsókolt*

Elengedett és a kocsiba beült. Még kinézett az ablakon, rám kacsintott, aztán elment. Anyuval a ház felé vettük az irányt.




Sajnálom hogy a héten nem hoztam új részt, de az iskola  miatt most elfoglalt vagyok és megpróbálok most hozni még egy részt és még holnap is fogok, de ha csak lesz rá idöm. Jó olvasást.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése