2013. január 2., szerda

32. rész

/Emma/

Justin elöre sietett, felém fordult, és megölelt.

-Tudsz itt várni egy picit?*fogta a vállamat*
-Persze, de miért?*kérdeztem*
-Majd megtudod*kacsintott rám*

Justin bement a szobába, halottam hogy köszön a bent lévöknek és újra kijött. Megfogta a kezemet és rám nézett.

-Gyere*húzott be* Hoztam nektek valakit*nézett rám Justin*

Beléptem a szobába, és megláttam Pattiet, Jeremyt, Scootert, Ryant, Alfredot és Jazmynt meg Jaxont. Nagyon boldog voltam, hiszen már nagyon rég láttam öket. Mindenki azonnal oda jött hozzám, és elkezded ölelgetni. Jeremy oda ment Justinhoz, és megfogta vállát.

-Most már ne veszitsd el többször.*veregette meg a vállát*
-Úgy fogok rá vigyázni, mint a szemem fénye.*mondta, miközben rám nézett*

Miután mindenki újra köszöntött, hogy vissza tértem, Pattie mondta, hogy közösen elmegyünk egy étterembe vacsorázni. Még beszélgettünk, aztán oda jött hozzám Pattie.

-Emma, tudom hogy nincs itt most ruhád, de én szivesen adok neked egyet.*mosolygott rám*
-Óóó,Pattie, nem kellett volna.*öleltem meg*
 -Gyere, menjünk át a szobámba, ott vannak a ruháim.
-Már is csak szólok Justinnak, hogy mindjárt jövök.*mutattam felé*
 -Rendben, majd gyere át.

Megkerestem Justint, éppen Ryannel, Alfredoval, Scooterrel és Jeremyvel beszélt. Oda mentem hozzájuk.

-Bocsi fiúk, hogy most itt meg zavarom a beszélgetéseket, de csak Justint szeretném ellopni egy pillanatra.*fogtam meg a karját*
-Vidd nyugodtan, úgy is csak rólad bir beszélni.*mondták kórusban*

Én erre csak elpirultam.

-Baj van?*kérdezte*
-Nincs semmi, csak szólni akartam, hogy Pattie szobájába átmegyek egy kicsit, de vissza jövök ne aggódj értem.*mosolyodtam rá*
-Jól van, de ne legyél olyan sokáig ott, hiszen 8-ra van foglalásunk az étteremben.*adott egy a számra egy puszit*
-Siettek.*kacsintottam rá*



Elengedtük egymást, és már át is siettem Pattie szobájába. Mikor átértem, Pattie már kivett 3 ruhát a böröndjéböl. Az összes rövid volt, de engem egy fehér felsöjü, kék alsórészü varázsolt el igazán. Szerintem gyönyörü. Pattie a kezembe nyomta a ruhát, és mondta hogy gyorsan vegyem fel. Be siettem a fürdöbe és fel is vettem. Mikor kiléptem, Pattie arca lefagyott.

-Ez egyszerüen pompás.*mosolygott.* Kék magassarkú jó lesz hozzá?*keresgélt a böröndjébe*
-Persze, de mond, te egy egész ruha és cipö boltot hordasz magaddal?*nevetem*
-Lehet, de itt a cipö.*nyomta a kezembe.*

Fel is vettem gyorsan, aztán megnézztem magam a tükörben. Nagyon tetszett a látvány, de csak smink hiányzott. Pattie adott kék szemhéjpúdert, gyorsan fel is tettem és már készen is voltam.
Még egy utolsó pillantás a tükörbe, és vacsorára készen is álltam. Intettem Pattienek hogy mehetünk is vissza. Ö  is átöltözött, egy piros koktél ruhát viselt, fekete magassarkúval. Ö is jól nézett ki. Át sétáltunk a folyóson, Pattie kinyitotta az ajtót, ö ment elöre én meg követtem. Ahogy beléptem, az összes szempár rám szegezödött.



 Remélem tetszik nektek a blog új külseje, hiszen Justinnak sokat jelent a "Believe" albuma és a turnéja is, és hogy én nagyon szeretem a "Believe" albumot ezért gondoltam, kicsit "Believes" lett az oldal. Véleményeket kérek róla kommentbe! Köszönöm.:)

1 megjegyzés: