2013. január 19., szombat

39. rész

/Emma/

Beléptünk anyával az ajtón és apa tekintetével találtam magam szemben. Látszott rajta hogy  nagyon mérges volt rám a történtek miatt. Ő csak rázta a fejét, és ki viharzott a kertbe. Nagy medencés házunk van, és mindig van egy asztal és székek kirakva, hogy ha bárki kiakar ülni, le is tudjon valamire, amikor mentem kifele neki is mentem. Mikor kiértem, láttam hogy a medence szélén ül és a lábát a vizbe lógatja. Oda mentem mellé. 

-Apa, kérlek neharagudj rám, se Justinra, föleg rá ne mert ö mentette meg az életemet. *mondtam neki, miközben a vállához tettem a kezemet*
-Már nem tudom hogy hányszor kerültél bajba hogy vele voltál, de most már nem fogom ezt hagyni.*mondta határozottan*
-Ezt hogy érted?*kérdezte meglepöen*
-Úgy értem hogy nem engedem hogy többet találkozz vele.
-Ezt nem teheted! Hamarosan kezdödik a turné is, és én nem fogom kibirni nélküle!!*álltam fel és már sirtam*
-Ezt el kell fogadnod.. nem akarlak elvesziteni.

Nem is válaszoltam semmit, csak zokogva fel rohantam a szobámba. Átrohantam a nappalin, fel a lépcsön és be szobámba. Akkora erövel csaptam be az ajtót hogy beis záródott és még a szomszédok is hallották.  A lábaim nem birták tovább, és összecsuklodtak ott helyben. Lezuhantam a földre és sirtam. Nem tilthatja meg hogy ne legyek azzal akit szeretek, nem fogom nélküle birni, lehet hogy szupersztár és több milliónyi lány oda van érte, de én akkor sem fogom túlélni. Dörömbölést halottam az ajtómon miközben sirtam.

-Emma engedj be!!!*orditotta apa*
-Nem tilthatsz el attól, akit szeretek,ezek után nem akarok veled beszélni...*zokogva orditottam*
-Beszéljük meg, nem ezt akartam hogy igy legyen...*mondta szomorú hangon*

Nem is válaszoltam neki, csak vártam hogy elmenjen. Pár perccel késöbb halottam a lépteit ahogy elmegy. végre. Felálltam a földröl és az ágyamra feküdtem és a párnába temettem  az arcomat és sirtam tovább. A könnyeim csak jöttek megállás nélkül. Már fél 4-et mutatott az óra, ami azt jelentette hogy  már fél órája sirtam. Nem birtam tovább. Justinnak küldtem egy smst hogy ha végez a kondibe sürgösen hivjon fel.Annyira kiisirtam magam hogy el aludtam.

*3 órával késöbb*

Arra ébredtem fel hogy a telefonom csörög. Elkezdtem keresni.

-Hallo?*kérdeztem komásan*
-Szia szerelmem*mondta édes hangon* Minden rendben van?
-Hát... nem egészen...*mondtam elszomorodva*
-Mi történt??*kérdezte aggódoan*
-Apával összevesztem, és eltiltott tö..ö..ö..töled...*zokogtam*
-Ez nem hiszem el, biztos nem mondta komolyan..
-De. Komolyan mondta, tudom milyen az amikor valamit gondol és forditva. Ő az apám és ismerem már ennyire..*csuklott el a hangom* Most mi legyen?? Nem találkozhatunk, nem ölelhetlek, nem csókolhatlak, bele fogok halni a hiányodba...
-Nem tudom hogy mi legyen, de az egyszer biztos hogy nem fognak minket elszakitani egymástól ezt megigérem neked.
-Justin nagyon szeretlek.
-Én jobban mint hinnéd, hamarosan találkozunk. Ne félj, minden rendben lesz. Szeretlek.

És letette. Csak néztem magam elé és gondolkoztam hogy mit jelenthetett az hogy "hamarosan találkozunk"?? Nem is gondolkoztam ezen tovább, fogtam a gépemet és leültem vele az ágyra. Beléptem Skype-ra és láttam hogy Betty fent van. Azonnal irtam neki.

-Szia Betty*mondtam a kamerába*
-Emma, de rég halottalak meg láttalak is.*mondta* mi történt  veled?? nagyon vörös a szemed sirtál???*kérdezte*
-Semmiség.
-Emma. Ismerlek már annyira hogy tudom mikor vagy boldog és mikor szomorú. Nekem nem tudsz hazudni, úgy hogy mond el hogy mi történt.
-Bekerültem a kórházba......és apa eltiltott Justintól..*egy könnycsepp fojt le az arcomon*
-Emma, jeszusom... ez nagyon nemjó, de nagyon nem... és Justin mit mondott??*kérdezte*
-Azt hogy minden rendbe fog jönni..
-Ha szeretitek egymást akkor a szerelmetek erösebb lesz mint valami tiltás.. hidd el nekem..Most találtam valamit a neten ami szerintem érdekelni fog téged..

Betty belinkelte a TMZ-nek a honlapját és azonnal megláttam a vezetőcikket.

"Justin Bieber és Emma Nagy gyereket vár? A fiatal pár ma délelött hagyták el a St. Hammiston kórházat, kézen fogva, sőt még egy csók is elcsattant a kamerák elött. Bennfentesek szerint Emma azért került kórházba mert oxigén hiánya lett és kezelés alá vették. A további információnk szerint a hölgynek még nőgyógyászhoz is el kellett mennie, egy terhességi vizsgálat miatt. Vajon Bieber család egy új taggal fog bövülni? Ahogy többet megtudunk jelentkezünk.-TMZ"

Húúú...De kivagyok mára TMZ-tól...Már mindent össze-vissza hordannak...Most azt hogy terhes vagyok, legközelebb mi lesz?? Talán már a második terhességemet fogják megirni?? Ami még biztos nem fog bekövetkezni. Már nem is tudom hogy mitcsináljak..

-Én ezt nem hiszem el...*fogtam a fejemet*
-Nyugodj meg csajszi, nyilatkozzatok Justinnal közösen és cáfoljátok meg a hireket.
-De hogyan mond?? Be vagyok zárva a szobámba, ha meg kimegyek nem mondhatom az anyuéknak hogy Justinnal találkozok, hiszen apa most utálja őt...Meg azért remélem hogy Justin rajongói elhiszik hogy még nem állunk készen egy gyerekre..
-Ezt biztos hogy nem hiszik el... Csajszi figyelj nekem most mennem kell, majd még hivlak.Puszi.
-Okés. Szia.

És kilépett Betty a beszélgetésünkböl én meg újra egyedül lettem. Már eléggé éhes voltam igy lementem a konyhába. Anyu lent ült a pultnál.

-Apa?*kérdeztem*
-Elment dolgozni, be hivatták egy fontos tárgyalás miatt..

Eléggé is volt ennyi infó, neki estem a hütönek és minden ehetöt kiettem belöle. Majd amikor már alig volt benne valami, becsuktam és vissza vonultam a szobámba. Újra bezártam az ajtót magam után és elmentem fürödni. Jól esett beleülni a forró vizbe, megnyugtatott. Kapcsoltam hozzá egy kis zenét ami még jobban meg nyugtatott. Mindig pörgös számokat szoktam hallgatni amikor ideges vagyok de most egy ilyen zongorás számhoz volt kedvem és egyébként is nagyon szép szám. 20 percet bent ültem a kádban,aztán kijöttem felvettem a pizsimet és mire ágyba feküdtem  már fél12 volt. Felnézztem még twittere és irtam a rajongóknak.

"Ne higyettek a híreknek találnak ki fura dolgokat. Jó éjszakát."

Még Justinnak is irtam.

"Jó éjt hercegem, holnap feltétlenül hivj, ezer csók, szeretlek."

Letettem a telefonomat közvetlen mellém, és utána elnyomott az álom..

2 megjegyzés:

  1. NAGYON JÓ *-*
    De mi az h eltíltja tőle Justin???!!!
    NEM NEM NEM ÉS NEM!!!
    siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Siettek hogy tudok este vagy délután figyeljétek a bloggot:)

      Törlés