2013. január 23., szerda

41 .rész

/Justin/

Beindittotam a kocsit. Elhajtottunk Emma házuk elöl és akkor rá néztem. Láttam a félelmet a szemében és ahogy vissza néz a házuk után és még láttam hogy meg is könnyezett a szeme. Elö tört belölem a lelkiismeret furdalás. Valamiért éreztem hogy most helytelenül cselekedek de ezt most meg kellett tennem és kész. Már 10 perce mentünk kocsival és még Emma még mindig lesütötte a tekintetét.. 

-Jól vagy kedvesem?*kérdeztem*
-Mondjuk...Nehéz volt öket öt hagyni, de most muszáj mert már nem birom velük..*csuklott el a hangja*

Láttam rajta hogy teljesen bizonytalan azzal hogy most mit tesz, mit teszünk, de megpróbáltam biztatni egy nagy mosollyal.Meg is fogtam a kezét. Erre kicsit felderült az arca.

/Emma/

Jól esett Justin mosolya és kézfogása. Keze melegsége egy biztonság érzetet adott nekem, és kicsit nyugodtabb lettem. Justin csak vezetett, nem is árulta el hogy hova megyünk vagy tartunk... Át mentünk egész Budapesten, amikor egy erdöhöz értünk. Kicsit féltem mert sötét volt és nem tudtam hogy most mi fog történni..Elkezdtem félni, hiszen azt se tudom hogy Justin hova visz engem..Rá néztem és csak elöre nézett, a szélvédön kifele. Az arcán semmi érzés sem volt.. Elkezdett fékezni és egy mezö féleségre értünk és ott állt kis faház.

-Maradj itt, mindjárt jövök.*mondta teljesen komolyan*

Kiszállt a kocsiból és bementem a faházba. Kihozott egy böröndöt és pár takarót is. A böröndöt betette a kocsicsomagtartójába, a takarót pedig a hátsó ülésre, aztán újra vissza ült mellém.

-Justin hova megyünk??*kérdeztem aggódoan*
-Egy biztonságos helyre.
-Áruld el vagy kiszállok és vissza megyek a sötét erdön keresztül és nem hiszem hogy nagyon akarod hogy ilyenkor koszálljak kint...*mondtam már kicsit hangosan*
-Kicsim ne, nyugodj meg csak ide jöttem már holmiért innen megyünk Los Angelesbe.

Jól halottam????!! Los Angelesbe szökünk el????!! Ezt nem hiszem el..Lehet hogy ez kicsit már túlzás amit csinál Justin, de nem mondhatom neki azt hogy "bocs most ez nem megy, próbáljuk meg holnap újra.." Most ez nem lehet... Bár nagyon megtenném.. Mire a gondolataimat összeszedtem, Justin már a reptér felé tartott.. Olyan 5 óra körül oda is értünk, fél 6-kor indul a gép, addig még volt egy kis idö. Felszálltam Justinnal a gépre és leültem egy ülésbe, Justin meg mellém. Justinnal beszéltük hogy mi után LA-be megyünk hol lesz a "szállásunk"? Rejtözködni fogunk?? Már nem is tudom..Annyira elméjültem ebben a gondolatban hogy el is aludtam...

*5 órával késöbb*

Az ablakon be szürödő napfényre ébredtem fel ahogy a szememet szúrja. Lassan kinyitottam a szemem és láttam hogy Justin a telefonját nyomkodja. Az ablak felé volt fordulva és az eget kémlelte. Felálltam és oda lópoztam hozzá, befogtam a szemét.

-Végre hogy felébredtél*felállt az ülésböl*
-A nap nem hagyta hogy tovább aludjak...*bújtam hozzá*
-Jól is tette*nézett rám*

Bele pillantottam a barna szemeibe és megcsókolt. A kezemmel körbefontam a nyakát, az ö keze pedig a derekamon pihent meg, de az egyik keze a hátamon állt meg és a hüvelyk ujjával elkezdte a hátamat simogatni. Éreztem hogy belemosolyog a csókba.

-Te meg mit mosolyogsz szupersztár?*kérdeztem, nevetve*
-Nem is tudom, talán azon hogy jó veled lenni.*mosolyodott el*
-Veled is jó.*öleltem szorosan*

Fel emelte a fejem és újra megcsókolt. De most más hogyan ameddig szokott. Érzékibb volt,gyengédebb és szenvedély teli. A nyelveink többször is összeértek. Meguntuk az állást és fogtam magam el váltam Justin ajkaitól és egy huncut mosolyt villantottam rá és a kezén fogba behúztam a hálóba. Beléptem az ajtón, Justin felé fordultam, háttal az ágyal.Rá kacsintotam, erre ö azonnal lesmárolt, de én mást terveztem. Kimásztam a karjai közül, és ö volt az ággyal hátnak, fogtam meglöktem és az ágyra esett. Elterült mint egy béka, rám vigyorgott, én is rá vissza, és azonnal rámásztam. Megcsókoltam, vadon. Éreztem hogy nagyon tetszik neki a kialakult helyzet.

-Többször kellene elszöknünk..*mosolyodott el*
-Egyetértek, tetszik*pusziltam meg*

Majd újra elkezdtünk csókolózni, de egy hirtelen pillanatban Justin kijött alólam és ö volt felül, csak néztem hogy ezt hogy csinálta. Ő csak vigyorgott és megpuszilt. Én erre végig simitottam a kezemmel a puha arcát.



-Mikor érünk oda?*kérdeztem*
- Még úgy 3 óra.*mondtam* addig is van még idönk*kacsintott rám*
-Most haragudni fogsz rám...
-Miért is kellene??*kérdeztem viccesen*
-Fáradt vagyok és egy picit szeretnék aludni..ezért*mondtam kicsit huncutan*
-Haragszok..*szállt le rólam*


Oda bújtam hozzá és adtam neki egy szájra puszit és már is jobb kedve derült. Közel húzott magához és a mellkasára tettem a fejem, halottam ahogy a szive dobbog és erre a dobogáson aludtam el..


Elnézést kérek töletek, de a suli most nagyon lefoglalt és ezért tudtam most csak ilyen késön hozni részt. Hétvégén megpróbálom bepótolni. Jó olvasást.:)

1 megjegyzés:

  1. NAGYON JÓ!.:)
    kiváncsi vagyok mi lesz veluk LA-ben.:D
    SIES A KÖVIVEL!:)

    VálaszTörlés