2013. január 7., hétfő

35. rész

/Emma/

Amikor megfordultam, Justin állt velem szemben, mosolyogva.

-Végre csak kettesben vagyunk*húzta végig a kezét az arcomon*
-Én is már nagyon örülök neki, hiányzott már*pusziltam meg* Akkor most mire is várunk? Miénk az egész szoba..*csillant fel a szemem*

Ahogy ezt kimondtam, Justin neki nyomott az ajtónak, és megcsókolt. A kezemmel körbe fontam a nyakát, az egyik kezével gyengéden megfogta az arcomat, a másikkal a derekamat fogta. Már  kilincs bele állt a hátamba, ezért kibújtam Justin karjai közül, és befutottam a szoba közepébe. Justin szét tárt karokkal nézett rám, hogy mit csinálok. Én csak álltam a szoba közepén és az ujjaimat a számhoz tettem, és beleharaptam a számba. Ezzel tudatva Justinnal, hogy vágyom a csókjára. Nem is kellett neki több, lassan oda lépett hozzám, megfogta a derekamat, a homlokát az enyémhez nyomta és a szemembe nézett,majd újra megcsókolt. De ebben a csókban benne volt minden fájdalom, érzés és szerelmünk. Nem birtuk abba hagyni, de kezdtünk unni az állást, igy Justin megfogott és nem az ágyra tett, hanem megfogta a combomat, felemelt, én a lábammal körbefontam öt, és lassan letett a földre. Még mindig csókolóztunk, közben Justin letett a földre, és rám feküdt. Nem vártam töle volna mást, de most csak élvezni tudom a helyzetet. A csókok csak úgy csattantak. Hosszú percekig csak csókolóztunk, aztán elkezdtem Justin ingjét levenni. Kikapcsoltam a gombokat, levettem róla, és oldalra eldobtam. Justin erre csak elmosolyodott. Újra elém tárult a tökéletesen kidolgozott teste. A hasát a kezemmel végig simitottam, és közben vad csókokat adott nekem. Aztán lassan elengedte az ajkaimat, és csak nézett.

-Mi nézzek rajtam annyira?*kérdeztem*
-Csak gyönyörködök benned.*mondta mosolyogva*
-Nem is igaz, nem kellene ekkorát hazudnod*bújtam hozzá*
-Miért hazudjak, ha ez az igazság?*kérdezte nagy boci szemekkel*

Nem tudtam neki ellenállni, és azonnal lesmároltam. Az ajkai édesebb voltak még a méznél is,olyan gyengédek voltak, mintha most lenne élete utolsó csókja. Ez az én tiltott "gyümölcsöm". Senki sem kóstolhatja meg csak én. Lehet hogy ez egy kicsit csöpögös, de igy van. Egyszerüen nem birok vele betelni. Nem akarom hogy másé legyen, csak az enyém. Mindörökké szeretni fogom, ameddig csak élek, és remélem egyszer hozzá fogok oda sétálni az oltár elött. D De még csak 18 vagyok, és még nem akarom elsietni ezt a dolgot, de ha itt lesz az ideje határozzotan fogok dönteni. A gondolataim sürüjében, arra ébredtem fel hogy semmi sem éri az ajkamat. Justin elvette az ajkait az enyémröl. Felállt, és felhúzott magával, majd magához húzott és szorosan megölelt. 

-Nincs kedved egyet fürdeni?*kérdezte*
-Mehetünk, de csak egy gond van, nincs itt a fürdö rucim, és ebbe a szép ruhába nem fogok bele menni a medencébe.*hajtottam le a fejemet *
-Semmi gond,anyunak van itt a hotelban cucca, biztos nem fog aggódni ha kölcsön kérünk egy fürdöruhát neked.*puszilt meg*


Justin még félmeztelen volt, de gyorsan megfogta a kezemet és húzott maga után. Beléptünk Pattie szobájába és megláttam egy olyan böröndöt, amin az volt felcimkézve hogy "szabadidös ruhák" gondoltam biztos abban van. Kinyitottam és egy halom, gyönyörü fürdöruhát találtam. Az elsöt ki is kaptam ami megtetszett, egy virágos volt. Ránéztem Justinra, aki mögöttem állt, és csak egy mosollyal jelezte, hogy jó lesz.  Megragadtam Justin kezét, és vissza mentünk a szobába, befutottam a fürdöbe és fel vettem a fürdörucit. Mikor kiléptem, Justin ott feküdt az ágyon, tarkóra tett kézzel és engem méregetett, nagy mosollyal. 

-Ilyen rosszul áll?*kérdeztem elkeseredve*
-Egyszerüen ezt mintha rád szabták volna*jött  oda hozzám*
-Na akkor  öltözz te is.

Adtam neki egy puszit a szájára és beküldtem a fürdöbe, hogy öltözzön. Megpillantottam Justin telóját az ágyán, felkaptam és gondoltam ameddig öltözik csinálok pár képet. Beálltam a nagy tükör elé, ami a szobában volt, és már készültek is a képek. Csináltam legalább úgy 5-öt, amikor éreztem hogy valaki megölel hátulról és csókolgatja a nyakamat. 

-Te meg mit csinálsz a telefonommal?*mondta nevetve*
-Csak gondoltam csinálok pár képet neked*pusziltam meg*
-Akkor már meg is van az új hátterem.*kacsinott rám*

Justin elkezdte nyomkodni a telefonját, és egy fél perc elteltével már mutatta nekem hogy újra háttere van, nem más mint én a virágos fürdöruhában. Elmosolyodtam és gondoltam hogy megérdemel egy puszit, ezért nyomtam egy nagyot az arcára. Ő erre vadul lesmárolt. Vad csókolózásba kezdtünk, de gyorsan leállitottam, hiszen fürödni indultunk el.

-Nem a medencéhez indultunk?*kérdeztem nevetve*
-De ez a látvány jobban tetszik*kacsintott rám*
-Gyere, menjünk*húztam az erkély felé*

Fogtam a kezét és csak húztam, majd kinyitottam az ajtót és a medence tárult elém. Azonnal beleugrottam egy fejest, Justin meg kint állt még a medence szélén, amikor feljöttem a viz alól. Majd ö is beleugrott.

1 megjegyzés:

  1. Annyira jó!! :D
    Nagyon összeillenek :)
    siess a kövivel!!:D

    VálaszTörlés