2013. január 26., szombat

42. rész

 És itt van az új rész, direkt lett ilyen hosszúm remélem tetszik és komizzatok!
Jó olvasást:)

/Justin/

Feküdtem az ágyon és figyeltem Emmát ahogy szuszog. Olyan édes és ártatlan volt. Elkezdtem simogatni a haját, erre ö kicsit megmozdult de nem ébredt fel. Már 11 óra is elmúlt mikor észre vettem hogy Emma telefonja rezeg. Ez volt rajta: "Apa hiv". Nem tudtam hogy mitcsináljak, felvegyem vagy nem? A kezem hirtelen a telefon felé nyúlt és az "Elfogadás" gombot megnyomtam.

-Nagy Emma! Hol a fenében vagy??!! Anyáddal már sik idegere aggódtuk magunkat mert semmi élet jelet nem adsz magadról!!*orditotta*
-Jó napot kivánok Mr. Peter, Justin vagyok és Emma teljesen jól van, csak éppen alszik. Ne aggódjanak, biztonságban van, vigyázok rá.*mondtam teljesen nyugodtan*
-Justin!!! Azonnal hozd haza öt! Hol vagytok? Hova tartottok? Hogy volt merszed ellopni öt??!! Hozd vissza, különben véglegesen eltiltom töled!!*orditotta*

Hogy micsoda??!! Ezt nem birtam épp ésszel felfogni. Újra távol töle?? Azt nem lehet, bele fogok halni a hiányába és ő is az enyémbe. Ezt nem engedhetem meg. Valami ész szerüt kell cselekednem, tudom hogy nem akar vissza menni most, de azt elmondom neki végképp nem akar.

-Figyeljen Mr. Peter, Emma ma estére otthon lesz, de kérem ne mondja el neki hogy beszéltünk. Igaza van, elismerem hogy felelötlen döntés volt hogy ezt tettem, de nem volt más választásunk a szerelmünk érdekében. Nem birtam volna ha ki nem látthatam volna öt soha többé és szerintem ö se. De megigérem hogy ma estére vissza kerül.*mondtam halkan*
-Köszönöm Justin. Nem fogom elmondani neki, addig is vigyázz rá.*nyugodott le a hangja*

Letettem a telefonomat és csak bambultam kifele az ablakon. Tehetetlen voltam, Emma ki fog készülni ha ezt megtudja. Még aludt, igy hát a fejét rá tettem a párnára, szerencsére nem ébredt fel, kiszálltam az ágyból és a pilóta fülkéhez tartottam. Beléptem a pilóta fülkébe és Ben, a pilóta éppen a magasság méröt figyelte.

-Jó napot Mr. Bieber, segithetek valamiben?
-Meg szeretném kérni hogy forduljunk vissza és menjünk vissza Magyarországra.
-De miért uram?  1 óra és Los Angelesben vagyunk.
-Az most nem érdekes hogy miért, csak forduljunk vissza.
-Igen is, azonnal fordulunk.
-Nagyon hálás vagyok, köszönöm Ben.*fogtam vele kezet*

Ahogy kiléptem a pilóta fülkéböl már éreztem hogy fordul is a gép. Le ültem az egyik ülésbe, és elövettem a gépemet. Felmentem twittere és posztoltam, vissza irtam a rajongóknak és olvastam is a hireket. A Radar Online oldalon megláttam egy cikket, amiben volt egy kép rólam és Emmáról ahogy a kocsiba szállunk.

"Justin Bieber és barátnöje Emma Nagy éjszakai randevúra mentek, hiszen többen is látták öket ahogy beszállnak egy Range Roverbe, ami nem más mint a hires popsztáré volt. Az énekes besegitette kedvesét a járműbe utána ö is beszállt és gyorsan el is hajtottak. Kiderült hogy a pár egy erdöhöz ment, ahol egy kis faháznál töltöttek egy kevés idöt, utána el is hagyták. A kocsi végül a Liszt Ferenc reptéren kötött ki, ahonnan a fiatal pár egy magángéphez sietett. Ezután egy kis idö elteltével a gépet lehetett látni felszállni. Vajon a fiatalok egy kiruccanást terveztek, vagy talán többet? Amilyen indormációt megtudunk jelentkezünk.-Radar Online"

Ezt nem tudom elhinni, ez a dolog sem maradhat titokban..Utálom a sajtót, mindenhova küldik az emberieket hogy kideritsennek rólunk mindent. Lassan tudni fogja mindenki hogy mikor ebédelek vagy mikor megyek tussolni. Ezt nem tudtam semmibe venni. Azonnal posztoltam twittere.

"Nem tudom elhinni hogy már magánéletemet is percröl percre tudositják az interneten.."

Több ezer rajongó kezdett irni nekem,hogy "Justin mi megértünk, hiszen nem lehet neked könnyű, de mi mindig meletted vagyunk." 
Egyszerüen csodálatos emberek vannak a rajongóim közt, mindent oda adnák nekik. Eléggé unatkoztam ezért elő vettem a fülesemet és elkezdtem zenét hallgatni. Imádom Kelly Clarkson "Catch My Breath" számát. Pörgös,de megnyugtató. Éppen a szám felénél tartottam, mikor valaki a nyakamat ölelte át. Felnéztem és hát láttam hogy az én szerelmem nagy mosolyát. A fejét az enyémhez nyomta és megcsókolt. 

-Jót aludtál hercegnőm?*kérdeztem*
-Igen, de eltünt a kedvenc párnám a fejem alól..*huppant bele az ölembe*
-Volt pár elintéznivaló dolgom...*tettem a kezem a combjára* Nem akartalak azzal felébreszteni hogy kimászok alólad ezért tettem oda azt a párnát.*simitottam végig a kezem a combján*

Rá pillantott a kezemre, ahogy simogatom a combját és lesmárolt. De még hogy. Az ajkai az enyémre ragadtak és ha késsel akarták volna levágni, akkor sem sikerült volna. A nyelbe többször átszökött az én számba, és vad táncra hivta az enyémet. Nagy csókcsatába kezdtünk és éreztem ahogy bele mosolyog a csókba, erre megharaptam az alsó ajkát. Ö elhúzta aszáját az enyémtöl, majd rám nézett.

-Ez fájt, de örült..*fogta meg a kezével az ajkait*
-Fáj? Adjak rá gyógypuszit?
-Igen, de kettöt kérek.

Oda hajoltam hozzá és lágyan adtam neki egy szájra puszit. Azonnal felcsillant a szeme.

-Már jobb is.*bújt hozzám*

/Emma/

Annyira szeretem Justint, olyan kis dilis, de imádnivaló. A nagy romantikázás közben kipillantottam az ablakon és már láttam hogy éjszaka volt. Ilyen sokáig aludtam? El is képedtem magamon hogy ilyen hosszú ideig is képes vagyok aludni. 

-Nem csinálunk képeket?*kérdeztem*
-Miért is ne!*mondta nagy mosollyal Justin*

Elö is kapta az iPhone 5-jét, ami nekem mindig is nagyon tetszett, és születésnapomra kértem egyet, hiszen az is két héten belül itt van. Justinnal beálltunk egy tükör elé, és elkezdtünk mindenféle pózt felvenni és fejeket vágni.Ami szerintem a legjobb lett, azt úgy képzeljétek el hogy Justinnal egy tükör elött álltunk,én éppen adok nekiegy puszit az arcára,ö pedig átkarolta az egyik kezével a derekamat, a másikkal pedig a rock'n'roll jelet mutatta és mosolygott. Imádnivalóan vicces volt. Ezt kiválasztottuk és Justin feltette twiterre.

"Szeretlek Baby. Mindörökké az enyém leszel."

Elmosolyogtam rajta és adtam egy nagy puszit Justin arcára, igy meghálálva neki a kedves szavait. Hozzá bújtam és elkezdtünk együtt csillagokat nézni.

4 megjegyzés:

  1. ANNYIRA IMÁDOM!!!.*-*
    NAGYON jól írsz teljesen bele tudom magam élni a történetbe.
    kiváncsi vagyok mi lesz a köviben SIESS!!!:D

    VálaszTörlés
  2. nagyon jól esik a kommentjeid kedves névtelen:) hát szerintem nem olyan jókat irok mostanában de ha tetszik akkor örülök:) siettek:) ma holnap vagy kedden jön a következö:)

    VálaszTörlés
  3. Új vagyok de már elolvastam az elejétő és nagyon tetszik az egyik kedvencem!:D
    Ez a rész is nagyon jó siess a kövivel:D<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. irj a chathez:) nagyon örülök hogy tetszik:) remélem h sürün is olvasod:)

      Törlés