2012. november 30., péntek

17. rész

/Emma/

Nem is tudtam hogy mitörtént, lefagytam és azt hittem hogy megint Chaz támadt rám.
De a többenetemeböl egy kedves hang ébresztett fel.

-Jólvagy??!!*kérdezte miközben megfogta vállamat*
-Azt hiszem nagyjából igen*ráztam meg a fejemet*
-Sajnálom, hogy csak így kirántotalak de láttalak a szobám ablakomból hogy körbevesznek és nem birtam nézni ezért leszaladtam a szobámból és a segitségedre siettem*mondta miközben elpirult* milyen sülentlen vagyok, azt se tudod hogy kivagyok ebbe a nagykavarodásban be sem mutatkoztam neked.. Szabina vagyok*nyújtotta a kezét*
-Ne is mond ez a felhajtás engem is megörjit...Emm...*vágod közbe a szavamba*
-Nagy Emma vagy, Justin Biebernek a barátnöje, nagy rajongótok vagyok*egy nagy mosoly lett az arcán*

Nagy mosoly lett az arcomon hogy ennyire aranyos hogy aggódik és kiszedett a fotósok és riporterek közül és ezzel megmentett.
-Köszönjük szépen hogy ez a véleményed a kapcsolatunkról*öleltem meg*
Azonnal szimpatikusnak tünt, fel is hivtam a szobámba, hiszen most nagy szükségem van valakire akivel megtudtam beszélni a dolgokat, Betty lenne az elsö akit felhivnék de sajnos ő most elutazott igy hát nem tudtunk beszélni egymással..
Fel is értünk miközben megtudtam hogy Szabinának az apjáé ennek a szálloda láncnak egy  része, így jó lesz hogy ha elutazok mert lehet hogy pont abba a szállodában fogok megszállni ami pont az övéké.
Kiléptünk a liftböl, elsétáltunk a folyosó végéig ahol a szoba volt és bementünk.
Kinyitotam az a szoba ajtaját és Szabina teljesen megörült hogy Justin szobájában van.
Nagy szemekkel nézett szét, én csak kicsit nevettem magamban és mosolyogtam rá.

-Úristen!!!!!!Nem hiszem el Justin Bieber szobájában vagyok!!!*sikitozott*
Én csak megpróbáltam nyugtatni több kevesebb sikerrel, majd amikor meglátta Justin egyik felsöjét és kérdezte hogy meg fogadhatja-e én csak bólogattam.
Azonnal felkapta, ölelgetni és szagolgatni kezdte. Én csak megint nevettem.
-Szabina, mostmár elég lesz*nevettem*
-Jaj, bocsáss meg, kicsit túlzásba estem hiszen nem mindennap foghattom meg Justin Bieber holmiajit*pirult el*
-Semmi baj, de gyere üljünk le inkább.
A gondolataimban Justin kezdett eljárni, vajon mi lehet most vele?
Szeret még egyáltalán engem?? Vajon megfog tudd bocsátani???
El is tereltem gyorsan a gondolataimat, mert leültünk Szabinával a nagy francia ágyra.
Csak figyelt és én elkezdtem a történetemet.
- A gálán ültem és Justin mondta hogy lesz egy fellépése...
Végig mondtam és amikor  Chaz hoztam fel akkor nagyot nézett.
-És kifutottam a gála helyszinéröl, fogtam egy taxit és utána már tudod te is a történetet.
-Nem hittem volna hogy Chaz ilyen*láttam a döbbenetet az arcán*
-Hát én se...*csuklott el a hangom*
-Justin biztos szeret és nem fogja hagyni hogy elveszitsen téged*megsimitotta a vállamat*
-Én is remélem hogy ad még egy esélyt és újra az enyém lesz.*könnyel telt meg a szemem*
És végül nem birtam az érzéseimmel, elkezdtem sírni újra.
Szabina csak megölelt és ettöl egy kicsit jobban éreztem magam, hogy valaki itt van nekem ebben a nehéz helyzetben, és lassan a könnyeim megszüntek.
Lassan vissza tért az élet kedvem és újra vidám lettem.
Aztán olyan jól elbeszélgettünk és elszórakoztunk teljesen el is feledkezdtem Justinról.
Csináltuk pár közös képet emlékbe kiválasztottunk egyet és feltettem twittere:

"@Szabina_M jó volt veled, köszönöm hogy meghallgattál."

Még egy fél órát velem volt Szabina de aztán az apja hivta hogy mennie kell mert kézilabda edzése lesz. Telefon számot cseréltünk, majd elbúcsúztunk egymástól és el is ment.
És újra egyedül lettem a nagy szobában.
Nem tudtam magammal mitcsinálni ezért gondoltam hogy irok Justinnak egy levelet, hogy elmentem...

"Justin, elmentem, mert most úgy érzem hogy jobb lesz minden ha nem vagyok a közeledben.
Remélem majd egyszer talán adsz egy esélyt arra hogy tisztázam a dolgokat. Szeretlek,Emma."

Gondoltam igy jó lesz. Összepakoltam a cuccaimat egy kisebb böröndbe, vissza néztem a szobába és becsuktam magam után az ajtót. Elindultam a lift felé, és újra rám tört a sirás...
A liftben próbáltam megnyugodni de nem sikerült. Mire leértem az aulába, láttam hogy már egy fotós és riporter sincs  már a hotel elött, igy hát könnyen eltudtam menni. Gyalog mentem hiszen 20 percnyire lakok a hoteltöl. 
Séta közben küldtem anyának egy smst hogy haza megyek. 10 percet gyalogotam majd buszra szálltam és csak 10 percre voltam az otthonomtöl.
Az út közben gondolkoztam hogy Justin mit fog szólni a levélre amit ott hagytam neki, és valaha megbocsájt e nekem ez a hibám miatt.
Leszálltam a buszról és elindultam a házunk felé.
Majd oda értem hozzánk és bementem az ajtón, ledobtam a cuccaimat és már is a konyha felé tartottam. Találtam egy cetlit amin egy üzenet állt anyától.

"Munkába kellett mennem szivem, étel van a hütöben. Puszi."

Dejóó... Már az estét is egyedül töltöm..Kinyitottam a hütöt bánatomban és mindent megettem amit találtam. Majd az evés befejeztével felmentem a szobámba.
Lezuhanyoztam, a sminkemet lemostam és magamra húztam a pizsimet majd bebujtam az ágyamba.
Bekapcsoltam a laptopomat és azonnal a rólam és Justinról szóló hireket olvastam:

"Emma Nagy, Justin Bieber barátnője, a Viva Comet gálát szélsebbesen hagyta el könnyes szemmekkel a barátja fellépése után. Benfentesek szerint Justin jóbarátja, Chaz Sommers, kikezdett a popsztár baránőével aminek heves veszekedés lett a vége.
Vajon ennyi volt a párnak, más néven a Jemmának? Amint valamilyen újabb információt  tudunk meg jelentkezünk!"

Egyszerüen nem hittem el azt amit olvasok.. Nem is birtam semmire gondolni, csak arra hogy Justin megbocsásson.
Még felmentem twittere  és irtam a rajongóknak:

"Ne hidjétek el a híreket, a Jemma még él.Jóéjt."

Aztán Justinnak is irtam:

"@justinnbieber holnap beszélünk kell a történtekröl.i.l.y.j.b."

(A i.l.y.j.b jelenetése: i love you justin bieber)

Hamar jött rá válasz, Justintól:

"@emmanagy feltétlenkép,nem hagyom elveszni a szerelmünket. m.t.e.n."

(A m.t.e.n jelentése: me too emma nagy)

Elmosolyodtam a gép elött, lehet hogy van esély? Boldog voltam. Majd lecsuktam a gépemet, majd mosollyal az arcomon, nyomott el az álom.

1 megjegyzés:

  1. nagyon jó!!!!!!!!!!!! IMÁDOM!! :D várom a kövit! SIESS!!!!!!!!!!!!!! :D <3

    VálaszTörlés