2012. november 3., szombat

1. rész

Emma vagyok, 18 éves magyar lány. A legjobb barátnőm Betty, igaz bieber fan, de én nem vagyok érte oda, de azért a számait meghallgatom.
Nyár közepe volt. Betty születésnapjára kapott 2 darab justin bieber koncert jegyet-
-Uramisten, látni fogom Justint!!!*mondta és teljesen megörült a boldogságtól* 
-Ugye Emma eljösz velem? *eröltettem egy mosolyt az arcomra, de nem mondhattam nemet, nem akartam mebántani Bettyt* 
-Hát nagy örömmel elmegyek veled.*ennek nagyon örült és én ennek láttán elmosolyodtam*
-Olyan jó lesz! Menjünk is készülödni hiszen 6-kor kezdödik a koncert.
Elbúcsúztam Bettytől és hazamentem. Megbeszéltük hogy fél 6-ra jönnek értem. Elmentem letussolni aztán kivasaltam a hajamat egyenesre. nagyon jól állt. Benéztem a szekrényembe de nem tudtam hogy mit vegyek fel... 
-Felveszek valami lilát ha már ez a kedvenc színe ennek a biebernek akkor miért ne??*gondoltam magamban*
Felvettem egy lila toppot, hozzá egy fehér csőszárú nadrágot és egy fekete ballerina cipöt. Ránéztem az órára és már 5 óra volt. Berohantam a fürdöbe, egy kis púder, alul felül kihúztam a szememet. Mire kész lettem csöngettek.Betty volt az. 
-Szia! Na készen vagy?? Mehetünk a koncertre??* nagy örömmel mondta*
-Igen mehetünk, jó buli lesz !* egy eröltettet  mosollyal mondtam*
Elköszöntem anyuéktól és már mentünk a koncert helyszínére.

1 megjegyzés: