2012. november 4., vasárnap

6. rész

Justin elvitt a Velencei-tóhoz (kedvenc helyem volt), ahol nem volt más csak én meg Justin, meg Kenny de ő a messziről figyelt.
-Justin, ez gyönyörü*nagyon boldog voltam *
-Tegnap a koncert után ide kijöttem és egész este itt voltam és néztem az eget és rájöttem hogy ide kell téged hoznom kedvesem.* rám nézett és megcsókolt*
Leültünk a tó partra, a földre, Justin többször is kérdezte hogy ne hozzon nekem valami párna félét, mert kemény volt kicsit a föld, de engem nem érdekelt.  Aztán bebújtam Justin ölébe és átkarolt. Percekig csak néztük egymást, aztán Justin a gyönyörü barna szemeivel rám nézett majd egyre közelebb hajolt hozzám, megfogta az államat és adott egy szenvedélyes és érzéknyi csókot. A nyelveink összeolvadtak. A selymes, és puha, telt ajkait érezni valami isteni volt újra érezni. Olyan érzésem volt mint ha pillangók repdestek volna a gyomromban.
Majd rám mászott Justin és lefektetett a kicsit hideg földre. De nem érdekelt. Bele is feledkeztem az idböbe, csak a pillanatnak éltünk, pár percre minden megszünt a világ körülöttünk. Annyira boldogok voltunk együtt. Oda hajoltam hozzá és a fülébe súgtam:
-Justin szeretlek és nem akarlak soha elvesziteni.Szeretlek.*elmosolyodott* és adott egy forró csókot majd ö is oda hajolt hozzám és a fülemhez:
-Emma, én nagyon szeretlek. Veled akarok lenni mindörökké , veled akarom leélni az életemet.Szeretlek.*és újra megcsókolt*
 El sem hittem hogy Justin Bieber, akiért több millió lány van oda az egész világ körül, most vallotta be az irántam érzett szerelmét és csak az enyém. Azt hittem hogy ez csak álmodom. De nem. A valóság felül múlta az álmaimat. Imádtam ezt az érzést.

/Justin/

Egyszerüen nem akartam hogy vége legyen ennek a napnak. Imádom, és teljesen oda vagyok Emmáért.Érte még az életemet is oda adnám. És most itt fekszik édesen a karjaim közt. Soha nem akarom elengedni. Megpusziltam a homlokát, és megszoritottam a kezét erösen hogy érezze biztonságban van és sose engedem el a kezét, bár mi is történjen. Csináltunk pár képet képet is, hogy ez a nap örök emlék maradjon.

/Emma/

Kezdet lehullni a levegő és már sötétni is elkezdett.
-Justin fázok.*ölelt szorosabban hogy jobban felmelegedjek*
-Inkább menjünk valami zárt, melegebb helyre.*erre a mondatra kicsit elszomorodott,de tudta hogy jobb lesz nekem*
Beszálltunk a kocsiba és Kenny kérdezte hogy mit csináltunk eddig, Justin csak rákacsintott.
Elindultunk a hotelbe ahol Justin lakott. Justinnnal beszálltunk a liftbe. Láttam rajta hogy egyre rosszabbul van, aztán felértünk az 5.-re és Justin kifutott a liftből. Nem értettem hogy mi lehetett vele..
-Emma, én nem birom a lifteket...*láttam rajta hogy levegő után kapkod*
-Justin, szivem miért nem tudtál szólni emiatt?? *nyugtattam meg*
-Nem akartam hogy gyengének láss...
Rá néztem és adtam neki egy csókot. Azonnal láttam rajta hogy jobban lett. Aztán eröt vett és felállt.
-De akkor mostantól lépcsőzni fogunk:DD*nevetett*
-Hát jó, legalább addig is mozgok és érted megéri.* pusziltam meg*
Megfogta a kezem és bevezetett a szobájába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése