2012. november 11., vasárnap

11.rész

Kenny gyorsan be vitt a hotel aulájába, majd kifutott a hotelból kideriteni hogy kiöntött le.
Kértem a recepcióstól egy törölközöt és elindultam a lifthez és felmentem az 5.-re.
Kinyitottam az ajtót és Justin ott állt elmosolyodva de hamar eltünt a mosoly az arcáról amikor meglátott hogy vizes vagyok.
-Mi történt drágám??*kérdezte agodóan*
-Jöttem be és valaki leöntött egy üveg vizzel de Kenny elment megkeresni azt aki ezt tette...
-Ha  meglesz én tekerem ki a nyakát!*mondta idegesen*
Láttam rajta hogy mindjárt felrobban a dühtöl ezért oda mentem hozzá és megöleltem majd nyomtam egy puszit az arcára.
-Justin nyugi, ez csak egy kis víz. Nem halálos..*nevettem*
-De édesem lehetett volna rosszabb is...
Erre nem mondtam semmit...
-Inkább nem kellene örülnöd hogy itt vagyok??*mondtam neki egy kicsit flegmán*
-De.Igazad van, majd Kenny kideriti hogy ki volt addig is kettesben vagyunk*csókolt meg*
-Hiányoztál*suttogtam az ajkai közé*
-Te is nekem már, azt hittem hogy belehalok a hiányodba...*közben forró csókokat adott*
Észre vettem hogy nyitva maradt az ajtó leszedtem Justin ajkairól az enyémeket és elmentem becsukni az ajtót.
Megfordultam és hirtelen Justin neki nyomott az ajtónak és vad csókolozásba kezdtünk.
A keze lecsuszott a fenekemre és éreztem ahogy elkezdi lassan simogatni. 
Beletúrtam a hajába és a keze fel csúszott a combomhoz és felkapott hirtelen de közben még csókoloztunk. 
 A lábammal körbefontam Justin hogy lenne essek róla.
Az ágy felé vettük az irányt. Justin óvatosan letett az ágyra és rám feküdt. 
Elkezdte puszilgatni a nyakamat és a keze végig ment a hasamon. Én kis nyögéssekel eleztem neki hogy élvezzem a helyzetet. 
Vissza tért a számhoz és forró csókot adott.
A nyelve vad táncra hivta az enyémet és nem tudtam neki ellenállni. Egyszerüen csodás volt.
Justin elkezdett nagyon bevadulni, már a melltartómért nyúlt hogy kikapcsoolja de én azonnal leállitottam.
-Justin..ne..még..*szomoritottam el*
-De tudom hogy te is szeretnéd..*ördögi mosoly lett az arcán*
-Szeretném, de még idöre van szükségem édesem...
-Hát jól van de attól még csókokat adhattok??
-Azt mindig, minden mennyiségben*mosolyodtam el*
Újra vad csókcsatába kezdtünk. Eszembe jutott hogy Kenny biztos már kideritette hogy ki volt az aki leöntött vizzel.
Szóltam Justinnak.
-Justin, szivem menjünk le és nézzük meg hogy hát ha már kideritette Kenny hogy ki önött le.
-Ez engem is érdekel úgy hogy menjünk.
Leszálltunk egymásról majd gyorsan beszaladtam a fürdöbe megigazitani a sminkem addig Justin kint maradt.

/Justin/

Ez nagyszerü volt Emmával.Az ajkai valami isteniek. Sosem akarom elvesziteni őt.
Azt hiszem megtaláltam az a lányt aki kell nekem az egész élet végéig. Egyszerüen tökéletes, gyönyörű is.
Nem tudok betelni vele, a csókjaival. Mindörökké vigyázni fogok rá és ha valami baj fog esni az csak az én felelöségem lesz de nem fogom engedni. Örökké a karjaimba fogom zárni és nem fogom elengedni. Egyszerüen ő maga a gyönyör. Máshogy nem tudom leirni az érzelmeimet.

/Emma/

Kijöttem a fürdöböl és látom ahogy méregett engem Justin.
-Mi abaj?? 
-Csak gyönyörködtem benned kedvesem.*jött oda hoztám és adott egy csókot*
Még váltottunk pár csókot aztán összefontuk az ujjainkat és elindultunk lefelé.
Kenny ott állt az aulában egy lánnyal.
Valamiért nagyon ismerös volt...
-Te???!!! *kaptam fel a vizet*
-Selena???!! te mit akarsz már megint itt?? *ordiott justin*
-Hát téged kereslek butus... leöntöttem ezt a csitrit mert nem érdemel meg téged... nem látod hogy csak a hirnevedért használ ki??*kenny alig birta visszafogni*
-Selena, nézd én nem azért vagyok Justinnal mert kiakarom használni. Hanem azért vagyok vele mert öszintén szeretem és nem a hirneve kell nekem és az hogy az egész világ ismerjem.
*láttam justinon hogy mindjárt felpofoza selenát*
Vissza fogtam a kezét és mondtam Kennynek  hogy elviheti.
-Ezt még megfogod bánni!!!*orditotta selena*
De már nem érdekelt. Justin rám nézett és mondta:
-Jó voltál kedvesem.*nyomott egy puszit az arcomra*
Felmentetünk a szobába és leült mellém Justin az ágyra.
-Szóval amit akartam, hogy mostmár ez lesz az életed, ha velem akarsz lenni akkor testörre lesz szükséged.
-Justin, nekem nem kell testőr, megtudom magam*nevettem*
Felém fordult és megfogta az arcomat, majd rám nézett és mondta:
-Nézd, Emma tudod hogy nagyon szeretlek és belehalnék abba hogyha valami történne veled, ezért Scooterrel és anyuval és a szüleiddel megbeszéltük már ezt a dolgot. Anthonynak hivják és már holnap rád fog vigyázni.*eléggé komoly arccal mondta.*
-Hát jól van kedvesem, én se akarom hogy valami bajom legyen.*elmosolyodtam*
Beszélgetünk pár témáról aztán újra elkezdtünk csókolozni majd lassan eldöltünk az ágyon.
Justinhoz bújtam, éreztem hogy ahogy karjaiban biztonságban vagyok.
Egymás szemébe néztük és láttam Justinon hogy elmosolyodik.
Közel hajolt hozzám megfogta az arcomat és szenvedélyesen megcsókolt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése