2012. november 11., vasárnap

10.rész

Láttam rajta hogy mérges. Oda mentem hozzá, hogy megöleljem.
-Szia anya*öleltem meg*
-Emma, láttam hogy mi történt veletek az étteremnél. Minden rendben??*kérdeztte agodóan*
-Persze anya minden rendben. Vigyáztak rám. Nem kell féltened, Justin vigyázz rám és még ott van Kenny is a testőrre.*nyugtattam meg anyát*
-Rendben, akkor nem aggódok*egy nagy mosoly lett az arcán* máskor is ott aludhatsz nála, de semmi butasságot ne csináljatok.
-Megigérem.Köszönöm anya* nyomtam egy puszit az arcára*
Elmentem lezuhanyoztam, majd felhivtam Bettyt és elmondtam neki mindent.
-Emma!! Te mostmár sztár vagy!!* sikitozott*
-Betty, figyelj azért nem akarok süket lenni*nevettem*
Még beszéltünk egy kicsit aztán letettem. 
Fogtam a laptopomat és bekapcsoltam és egy cikken akadt meg a szemem.

              "Lencsevégre kapták Justin Biebert ahogy egy lánnyal kézen fogva
                kisétál egy étteremből. Megtudtuk hogy ez a láyn volt Justin 
                koncertjén a One Less Lonely Girl. Vajon már is túltette magát Justin
                a szakításon, és új kapcsolatba kezdett?? Amint megtudunk valamit
                 jelentkezünk."

Elcsodálkoztam. Most minden percemet újságirók hada fogja követni? Ezt nem fogom túlélni... Felhívtam Bettyt és elmondtam neki mindent.
-Emma, nézd nem tudok semmit se mondani hogy mit csinálj...
-Lehet hogy ezt megkellene beszélnem Justinnal és akkor talán jobb lenne..
-Ez egy nagyon jó ötlet csajszi! Hívd is fel minél hamarabb!
-Köszi hogy meghallgattál. Puszi!
Letettem a telót és eldöltem az ágyon és azon gondolkoztam hogy mostmár nem lesz normális életem..

/Justin/

Megláttam a riportot és azonnal Emmára gondoltam, hogy mit szólhatott hozzá...
Abban a pillanatban kopogtak az ajtómon.
-Szia tesó*köszönt és jött oda pacsizni Alfredo*
Alfredo egy nagyon jó barátom, mindent elmondhatok neki és mindig szokott segiteni hogy mit tegyek. Ezt is elmondtam neki.
-Hát Justin szerintem hívd fel és mond meg neki hogy jöjjön ide és itt beszéljétek meg.
-Köszi haver pont ezen gondolkoztam,csak egy támogató emberre volt szükségem.Kösz tesó*lepacsiztam vele és kiment*
Megkerestem a telómat és Emmát tárcsáztam.

/Emma/

Éppen az ágyon töpprengtem amikor megcsörrent a telefonom, Justin hivott.
-Szia kedvesem.*szólalt bele az édes hangjával *
-Szia szivem, épp akartalak hivni, de úgy tünik hogy megelöztél*nevettem*
-Hát van ilyen *nevettett* figyelj szerintem gyere át és megbeszéljük ezt a riportos ügyet meg még pár dolgot.*elkezdett komoly hangon beszélni*
-Rendben. Kenny jön értem?
-Igen, 20 perc és ott van.
-Jó rendben akkor majd nálatok találkozunk szivem. szeretlek.
-én is szeretlek. sziaa.
Szóltam anyának hogy elmegyek mert Justin beszélni akar velem. Azonnal beleegyezett.

*20 perc múlva*

Kenny dúdált és már lent is voltam az ajtónál. 
Felvettem egy napszemcsit és már siettem is kifele a kocsihoz.
-Szia Kenny*pacsiztam le vele*
-Mehetünk? Nem hagytunk kint senkit?*nevetett*
-Persze, indulhatunk.
És már úton is voltunk a hotel felé. Az út közben jól elbeszélgettem Kennyvel igy őt is jobban megismertem.
Észre se vettem hogy már ott is voltunk a hotelnél olyan gyorsan eltelt az idő.
Sok rajongó és fotós várt minket, kicsit meg is ijedtem hogy mi lesz, de szerencsére ott volt Kenny és szólt hogy ne féljek minden rendben lesz, és hogy hozzá kell ehhez szoknom.
Gyorsan kiszálltam és Kenny már ott volt mellettem . Minden honnan riporterek kérdése jött.
-Viszonya van Justin Bieberrel?
-Maga miatt szakitott Justin és Selena?
Nem is válaszoltam egyik kérdésre, nem is tudtam hogy merre figyeljek.
Majd valaki hirtelen a tömegből leöntött egy üveg vizzel...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése