2012. november 21., szerda

14.rész

Kb. 20 perc volt az út hozzánk, az úton gondolkoztam egy kicsit. Mit mondjak a riportereknek?? Hogy mutatkozzak be? és mi lesz ha pár rajongó ott lesz és ártani akarnak nekem??
A ruhám
A gondolataimból hirtelen kivert a taxi söförje mert megérkeztünk hozzánk. Gyorsan kifizettem és már mentem is a szobámba. Ledobtam a táskámat és már siettem is a fürdöbe lezuhanyozni. Majd  a hajamat kivassaltam egyenesre és már mentem is öltözni. Felvettem a kék ruhát, és oda mentem a tükörhöz és megnézztem magam benne.Gondoltam hogy Justin milyen szerencsés hogy rám talált, lehet hogy ez kicsit olyan egósan hangzott de nem érdekelt.
Valaki kopogott az ajtón és már nyilt is az ajtó. Dávid volt az, de ahogy bejött le is fagyott és meg nem mozdult mint egy szobor.
-Emma, nagyon szép és csinos vagy, Justin örülhet hogy a barátnője vagy.*oda jött és megölelt*
Nagyon jól esett hogy ennyire büszke rám.:) 
-De amugy csak azért jöttem hogy szóljak hogy már 7 óra is elmúlt és még nem ettél semmit, anya mondta hogy jöjjek fel szóljak neked.*nagy szemekkel az órára néztem*
-DÁVID!!! Nem leszek kész akkora amikorra jön értem Justin, inkább menj és hagyj hogy elkészüljek!!
A sminkem:)
Gyorsan kitessékeltem a szobámból, becsaptam az ajtót és már mentem is a fürdöbe, gondoltam egy fekete, ezüst és arany szinű smink jó lesz a ruhához. 
Gyorsan 15 perc alatt megcsináltam. Szerintem nagyon jó lett.:)
Ránéztem az órára és hét óra elmúlt 20 perccel, és már készen is voltam. 
Még egy kicsit fent maradtam a szobámba és még a hajamat igazitottam és a ruhámhoz még vettem pár kiegészitöt fel, ami egy ezüst nyaklánc, pár karkötö volt és egy gyürü. Kivettem a cipömet a dobozából amit még vettem a ruházhoz, egy kék, kicsit platformos magassarkú volt. De azt még nem vettem fel mert még Justin nem volt itt értem gondoltam akk még minek.
Az igazitások közben bele gondoltam abba hogy Justinnal most fogjuk bejelenteni hivatalosan hogy együtt vagyunk már egy hónapja. Ijesztő és egyben jó érzés is eltöltött. Elkezdtem izgulni hogy a belieberek mit fognak hozzá szólni hogy a kedvencük most foglalt, meg arra is kiváncsi leszek hogy a világ mit fog szólni a románcunkhoz.

/Justin/

Már 7-kor készen álltam a gálára, de nem akartam túl hamar indulni Emmáékhoz, hiszen egy nőnek sok idö kell hogy elkészüljön egy ilyen eseményre.
Rajtam egy egy fekete öltöny volt, kék nyakkendövel, mert mondta Emma hogy kék ruhában lesz és gondoltam hogy akkor hozzá öltözök. Néztem magam a tükörbe és eléggé megvoltam elégedve a látvánnyal, de azzal még jobban megleszek amikor Emmát meglátom.
Valaki kopogott az ajtón, Alfredo jött be a szobámba.
-Hééé tesóóó!! nagyon jó cuccod*pacsizott le velem*
- A tiéd sem rossz*nevettem, rajta egy fekete öltöny volt piros nyakkendövel*
-Hamár ennyire kicsiptük magunkat, nem kellene megörökiteni?*néztük egymásra nagy mosollyal*
Gyorsan elökaptam a telómat és csináltunk pár képet a tükörben, aztán miután kimerültünka képcsinálásban megnéztük öket és kiválasztottunk közösen egyet és feltettem twitterre ezzel a szöveggel:
       
             "@alfredoflores vár minket az éjszaka #SWAG"

Azonnal több ezren retwettelték, és kommentet is sokan irtak hozzá.
Gyorsan eltelt a maradék félóra, Alfredo még megigazitotta a nyakkendömet és elindultunk lefele, közben küldtem Emmának egy smst hogy indulunk. Le értünk az aulába és kint a hotel elött vártunk minket egy kisbusz, de limuzin volt.
Sokan voltunk, ezért kellett ilyen nagy limuzin,  és ahogy beszálltunk Alfredoval már bent ült Usher, Scootter, Chaz, Ryan, apa, azaz Jeremy, Kenny és Anthony is velünk tartott. De már csak egy ember hiányzott, Emma.

/Emma/

7 óra múlt 25 perccel. Hirtelen megcsörrent a telefonom, és Justintól jött egy sms-es amiben ezt irta: "Elindultunk hozzátok, SZERETLEK."
Még gyorsan beszaladtam a fürdöbe megigazitani a hajamat és a sminkemet, hogy minden tökéletes legyen.
Halottam hogy egy kocsi gurult a házunk elé,oda szaladtam az ablakhoz, óvatosan kinéztem és Justin szállt ki a nagy limuzinból. Nagyon jól nézett ki. Még gyors igazitást tettem magamon aztán leültem az ágyra és vártam arra hogy Justin mikor lép be a ház ajtaján. Azonnal megszólalt a csengő.
-Gyeree be Justin*mondta anya* 
-Emma?*kérdezte*
-Ülj le, máris jön.
-Nem, köszönöm, jobb szeretek állni.*mondta nevetve Justin*
Ahogy meghallottam az édes nevetését, felvettem gyorsan a cipömet és halkan kijöttem a szobámból és a lépcsöhöz tartottam.Vettem egy nagy levegöt és elindultam lefelé.
Hirtelen nagy csendet hallottam lentröl és mire leértem mindenki engem nézett nagy szemekkel, el is pirultam  egy kicsit. Megláttam anyát hogy könnyes lett a szeme és oda is mentem hozzá azonnal.
-Gyönyörü vagy kislányom*ölelt meg* igazi nő lett belöled. Büszke vagyok rád.* már majdnem én is sirtam*
Lecsuszott egy könnycsepp az arcomon és rá néztem Justinra aki nagy mosollyal nézett rám és oda lépett hozzám.
-Kicsim, ne sírj, hiszen gyönyörü vagy ezzel ne rontsd el a sminkedet*letörölte a könnycseppet az arcomról és oda nyújtott nekem egy dobozt* ez a tied szerelmem, az este emlékére kapod tölem. szeretlek.*átölelt szorosan, és adott egy puszit az arcomra*
A nyaklánc:)
Kinyitottam a dobozt és egy gyönyörü nyaklánc volt benne.
Teljesen elállt a szavam.
Csak ránéztem Justinra és a szememmel megköszöntem neki, és egy szájra puszival.
-Justin, ez gyönyörü, nem kellett volna.*néztem rá nagy mosollyal*
-Hadd, tegyem fel neked.
Megfordultam, a hajamat elvettem és Justin feltette a nyakláncot.
-Imádom.*mosolyogtam rá*
-Most már induljunk, mert elfogunk késni.*sürgetettet Justin és az ajtóra mutatott*
Elköszöntem anyáéktól és kiléptünk az ajtón,majd összefontuk az ujjainkat és elindultunk a limuzin felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése