2012. november 6., kedd

8.rész

Reggel arra ébredtünk hogy valaki  üti a szoba ajtaját. Justinnal egymásra néztünk majd szólt hogy a biztonságom érdekében és hogy ne bukjon le hogy együtt voltunk az éjszaka, menjek be a fürdöbe és zárjam magamra az ajtót.
Ameddig én befutotta, Justin addig felöltözött. Én a fürdöböl hallgattam az eseményeket.
-JUSTIN!!JUSTIN!! Engedj be!!!*nagyon idegesnek hallottam a hangját aki kint állt az ajtó elött*
-Jövök  már, azért nem kell szétverni az ajtót.*nevetett*
Kinyitotta az ajtót.
-Selena?!! Te mit akarsz itt?*mondta és én közben nagyon meglepödtem*
-Vissza kell jönnöd hozzám!!mert amióta külön vagyunk a karrierem egyre jobban megy tönkre.és ennek te vagy a hibása mert ott hagytál!!*orditott*
-Selena, ez már nem  az én problémám!! és kérlek hagyj ki a magánéletedböl!!Nekem már nem kellesz, már mást szeretek.
Hirtelen nagy csönd lett.

/Justin/

Selena nem értette meg azt amit mondtam neki. Hirtelen közeledni kezdett felém és megakart csókolni, de hamar kapcsoltam és igy még volt idöm eltolni magamtól.
-Selena, menj innen!! *orditottam*
-Miért mi lesz??*mondta gúnyosan*
Kenny lépett be az ajtón.
-Minden rendben van itt??*mondta kenny*
-Kenny, megkérhetlek arra hogy kiviszed innen öt?? és ebbe a hotelba ne engedjék be!!*nagyon ideges voltam már*
Kenny kivezette Selenát a szobámból és becsaptam az ajtót, majd ledöltem az ágyra a kezemet az arcomra tettem. Emmáról el is feledkeztem.

/Emma/

Hallottam ahogy az ajtó becsapódik és minden elcsöndesült.
Lassan kinyitottam az ajtót és láttam hogy Justin ott feküdt az ágyon és az arcát a keze takarta.
Leültem mellé.
-Justin, mond minden rendben? *kérdeztem halkan*
-Emma én ezt nem birom..Ez a selena megörjit!!*emelte fel a hangját*
Én csak nagy szemekkel néztem rá, majd hátrálni kezdtem az ajtó felé. Nagyon féltem hogy a dühét rajtam vagy valami tárgyon fogja levezetni, ezért kifutottam a szobából. Pár könnycsepp fojt le az arcomon, attól hogy Justin  ennyire megijesztett. Elfutottam a folyosó végéig és ott leültem, lehajtottam a fejem és elmerültem a gondolataimban. Arra lettem figyelmes hogy valaki leül mellém és megfogta a kezem.
-Emma,bocsáss meg, nem akartalak megijeszteni...
Ki lett volna más mint Justin. Láttam rajta hogy pár könnycsepp folyt le az arcán.
-Justin, nagyon megijesztettél és nem tudom hogy most mit tegyek, mert még sosem láttalak igy...*csuklott el a hangom*
Megfogta a az arcomat és letörölte a könnyeimet.
-Emma, csak hogy tudd hogy most már a szerelmem vagy és mostantól ilyen lesz az életed, de én mindent megadok hogy biztonságban legyél és ha valami bajod esne azért én leszek a hibás...*felnéztem rá kisirt szemekkel*
Megfogta a kezem és fel segitett és  szorosan megölelt.
-Szeretlek Emma és nem hagyom hogy bajod essen!* nyomott egy puszit a homlokomra*
Majd elindultunk Pattie szobájához hogy Justin bemutasson neki. Összefontuk az ujjainkat és már mentünk is.

/Justin/

Nagyon rosszul éreztem magam hogy ennyire megijesztettem Emmát. 
Az a senki, Selena hozta kibelölem ezt. 
Lassan oda értünk anyu szobájához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése