2012. november 18., vasárnap

12.rész

Justin forró csókokat adott miközben a nyelveink egymáson pihentek.
Magához húzott majd szorosan át ölelt és a szemembe nézett.
-Szeretlek Emma.*súgta az ajkaim közé* és csak hogy tudd nem akarlak elvesziteni soha..*egy hatalmas csókkal mutatta ki az irántam érzet szerelmét*
-Én is nagyon szeretlek Justin, és én sem akarlak elvesziteni soha..
Justinnal nagy csókcsatába kezdtünk ami egyszerüen isteni volt.
Justin rajtam feküdt de én hirtelen fordittottam a helyzeten, gyors kimásztam Justin alól és én kerültem felülre. Meg is lepödött rajta hogy csináltam ezt.
-Húúú, ezt hogy csináltad??*nézett rám nagy szemekkel*
-Az legyen az én titkom*csak rá mosolyogtam és megcsókoltam*
Justin csókjai nagyon édesek, soha nem telek be belölük, mindig kellenek majd nekem. 
Olyanok mint a levegő, ha nem juttok hozzá belehalok a hiányába.

*csöör*

-Ne vedd fel*mondtam justin ajkai közé és csókoloztunk tovább*
-De muszáj Scoo az...*és elváltak az ajkaink*

-szevasz tesóó mond
-...
-ne márr... pont most??? nem lehet át tenni?
-...
-jó, oké akkor készülödök. szia

-Mi az kincsem?*kérdeztem*
-Fotózásra kell mennem....*elszomorodott de én oda bújtam hozzá*
Adtam neki egy puszit és ettöl felcsillant a szeme.
-Menj csak nyugodtan Justin, majd megnézzem a képeidet, hiszen te vagy Justin Bieber és rólad sosem készülnek rossz képek*nevettem*
-Naaa... ne túlozz!! Voltak már rossz képeim nem csak egyszer...
Még egy picit vissza feküdtünk Justinnal de utána kimásztunk egymás karjaiból és Justin felállt majd oda sétált a szekrényhez, kinyitotta és csak ott állt, mint egy szobor.
-Na mi a baj szupersztár?*kérdeztem nevetve, és felültem az ágyon*
-Nem tudom hogy mit vegyek fel...*vakarta meg a fejét*
-Majd én segitek!*ugrottam fel az ágyról és oda mentem hozzá*
Kivettem egy piros felsöt, hozzá egy fekete nadrágot és egy piros suprát.
-Mi lenne velem nélküled*ölelt át hátulról és megcsókolta a nyakamat*
-Hát elvesznél a szekrényedbe*nevettem majd megfordultam és mgpusziltam*
Elengedett és gyorsan felvette, én meg leültem és onnan figyeltem. 
Mikor felöltözött beleharapdtam a számba mert olyan jól nézett ki és ezt észre vette.
-Óh, hát te ne tedd tönkre azt a gyönyörü ajkaidat*hajolt közem és megcsókolt*
-Nem tudok mit tenni amikor ilyen jó pasim van*mondtam az ajkai közé nevetve*
Beletúrtam a hajába és éreztem a parfümének az isteni illatát. Egyszerüen imádom.
Még pár csókot adott aztán elment a fotózásra.
Felhívtam Bettyt hogy van 3 szabad órám és jöjjön hogy menjünk el vásárolni.
Mondta hogy fél óra és itt van, átmentem Pattiehez és bekopogtam.
-Szia, gyere be nyugodtan*mondta nagy mosollyal majd átölelt*
-Pattie, azt akarom mondani hogy jön ide a legjobb barátnőm és elmegyünk vásárolni és jöhetnél velünk*mosolyodtam el*
-Ez jó ötlet, legalább megismerem őt, meg budapestet is*mosolyodott ö is el*
Átmentem a szobámba és elkezdtem készülödni, felvettem egy fehér toppot arra egy piros kockás inget, egy farmert és egy piros converset, szememet kihúztam alul felül és készen is voltam. Betty hívott hogy itt van. Pattievel lelifteztünk az aulába.
-BETTY!!!*orditottam és közben oda futottam hozzá és beleugrottam a nyakába*
-Emma!!! De jó téged látni végreee!!!*nagyon erösen megölelt*
-Hát azért nem akarok az ölelésben megfulladni*próbáltam kimászni mert nagyon erösen szoritott*
Pattie csak nevettett rajtunk.
-El is felejtettem , ő itt Pattie Malette, ő pedig Betty* mutattam be egymásnak őket*
Betty szemei közben nagyra nyiltak.
-Nagyon örülök hogy megismerhetlek Betty*nyújtotta Pattie a kezét*
-Én is örülök*és Betty is nyujtotta a kezét*
Még kicsit beszéltünk és Betty csinált képet Pattievel és már indultunk is a vásárlókörútra.
Beültünk a kocsiba, Kenny vezetett és már Anthony is jött velünk, a testöröm.
Megérkeztünk az egyik plázába és azonnal beindultunk a vásárlásba.
Márkásabbnál márkásabb boltokat jártunk és mindent felprobáltunk és sok mindent vettünk.
Majd jött a kedvenc boltom, a New Lookba.
Megláttam egy kék rövid  ruhát gyors lekaptam az állványról, néztem hozzá  egy kék magassarkú és már mentem is a próba fülkéhez. Pattie és Betty el is hagytak engem csak azt látták hogy a próba fülkéhez tartok.
Kimentem a próbafülkéböl Pattie és Betty álla leesett.
-Emma, ezt egyszerüen rád szabták, gyönyörüen áll!*mondta Betty és Pattie egyszere*
-Ugye megveszed??*csillant fel Betty szeme*
-Hát persze hogy megveszem jó lesz a Viva Comet gálára.
Bementem és levettem a ruhát meg a cipöt és máris a kasszához siettem és már ki is fizettem a ruhát és a cipöt.
Kenny és Anthony már tele voltak szatyrókkal. Mi csak bementünk a Starbucksba, miközben elég nagy tömeg gyült össze.Anthony és Kenny ide adta nekünk a csomagjainkat és be betereltek minket a Starbucksba, gyorsan kértük az italainkat és hátul egy ajtón kimentünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése